Ponymeet w Krakowie - 14.04.2012



Jestem bardzo "be" adminem... Ciągłe opóźnienia są przerażające, ale procesy zachodzące w moim mózgu w ostatnich dniach są dla mnie zbyt przerażające, żeby je opisywać. Nawet przerwałem pisanie mojego tasiemca, co dla wszystkich zaznajomionych w temacie może się wydawać wręcz chore... Bynajmniej nie jest to lenistwo... Boję się o siebie...

A na razie resztką sił wrzucam zapowiedź meeta w Krakowie, na którym jak zwykle pojawi się pewnie cała redakcja oprócz mnie. No cóż... Mieszkanie niedaleko Warszawy ma swoje plusy... Ale minusów też nie brakuje.

Oddaję głos (Kraków... Jakżeby inaczej) sz6stemu, czyli człowiekowi z monopolem na korespondencję mailową z FGE, który przedstawi wam zapowiedź (filmową i tekstową) najbliższego meeta. Tak więc... Have fun.

Pilny UPDATE!!!
I niech ktoś jeszcze powie, że u mnie są jakieś opóźnienia...



Po wielu tygodniach czekania, wyszedł szósty odcinek WItchcrafta, więc w końcu nadeszła chwila, aby oficjalnie ogłosić co następuje:
“Drodzy Bronies i Pegasisters! Z przyjemnością zawiadamiam, iż dnia 14go kwietnia, roku pańskiego 2012, odbędzie się Szósty Krakowski Ponymeet!”
Jako iż wszystko co szóste, musi być najlepsze, aby zapewnić rozrywkę na najwyższym poziomie, ukonstytuowała się sześcioosobowa ekipa organizatorska w składzie: lionblau, Samanta, Rasiak, Feirey Gannet, Dragon Overlord i sz6sty. 
Nasze spotkanie będzie miało miejsce w Dworku Białoprądnickim przy ulicy Papierniczej. Zbiórka będzie o godzinie 14:00 pod Saturnem w Galerii Krakowskiej, skąd wesołym krokiem przejdziemy na właściwą część meetu. 
Po przybyciu na wynajętą salę, rozpoczniemy konkursy, gry i zabawy. Przygotowaliśmy wiele atrakcyjnych nagród (koszulki, brushery, figurki blindbagowe i uwaga: customy!). Dla chętnych będzie możliwość wzięcia udziału w warsztatach rysunkowych, tworzenia PMV i w lekcji prowadzenia kucykowej sesji RPG. Osoby, które zgłodnieją, będą miały możliwość zakupu ciepłego posiłku. 
Po wyświetleniu wybranego w ankiecie odcinka, o godzinie 18:00 zakończymy część oficjalną. Osoby z Krakowa, oraz zostające na noc będą mogły udać się na Rynek zacieśniać więzy przyjaźni. 
Niestety nie mamy sponsora, który zapłaciłby nam za salę, dlatego będziemy musieli pobierać opłaty wstępu w wysokości 8 zł od osoby (taniej niż za blindbaga). Będzie też można kupić przypinki w cenie 5 zł (pre-order można składać u Samanty nr gg: 6795421).
Każdy z organizatorów dołoży wszelkich starań, by wszyscy bawili się jak najlepiej, a naszą ambicją jest zrobić najlepszy (w końcu szósty) Ponymeet do tej pory ;) 
Osoby przyjezdne, które chciałyby nocować, niech zgłoszą się mailowo do: celestia@canterlot.pl
Z kucykowym pozdrowieniem, sz6sty!

A ja (Tościk) ze swojej strony życzę wszystkim miłej zabawy ^^


Update

Aby ułatwić nam zorganizowanie noclegu, a i również aby przygotować
identyfikatory dla uczestników, prosilibyśmy o wypełnienie poniższego
króciutkiego formularza:
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dFNMbmItdU9EZVJDdl8xMHZhOEZXYlE6MQ#gid=0
(przyjezdnym którzy chcą nocować, a go nie wypełnią nie gwarantuję
noclegu - może po prostu zabraknąć miejsc)

Update 12.04.12

Zbiórka rozpoczyna się o 13:45, o 14:05 nastąpi wymarsz, więc prosimypojawić się o czasieProsimy ludzi nocujących (poza Poznaniem) o informację o którejprzyjeżdżają do Krakowa i ewentualny numer kontaktowy na adresdiscord@canterlot.plZapisy na nocleg jest już zamknięty, miejsca mają zapewnione następujące osoby:Ceede, Edmund, Linds (Warszawa); Delegacja Poznańska, Poldek, Hasuke(Wrocław); Arientar, Kelse (Zawiercie); Szi (Lipno)dodatkowe miejsce zapewniamy tylko w wyjątkowych sytuacjach. 
Będziemy wdzięczni za podbicie jeszcze dziś:)Brohoof!
Proszę bardzo

Komentarze

  1. Pierwsza <D
    Do Krakowa mam daleko T_T

    OdpowiedzUsuń
  2. Toście... to, że ja zaczynam wariować to jeszcze zniosę, ale ty też? Chyba nie zostanie z nas redakcja świrów, co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że apogeum mam już za sobą... Wyżyłem się, pisząc schizofreniczny dialog z nieistniejącym smokiem, który wie, że jest tylko wymysłem mojej wyobraźni, a od tej pory jest już tylko lepiej. Tak mi się zdaje...

      Usuń
  3. Zabieram ze sobą koleżankę, pomożecie mi ją zbronyfikować ( ew. z pegasis'ować ) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko najpierw przedstaw Nam ją na początku.
      Wtedy będziemy wiedzieli, że nie możemy o wszystkim rozmawiać przy niej :3

      Usuń
  4. Czy osoby w wieku nastoletnim też mogą przyjść?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^Nie, to nieprawda. Daj sobie spokój, bo troll jest słaby, 0/10 -.-

      Usuń
    2. Jeżeli jesteś mną to dokończ hasło:
      "Najwięcej dzieci jest w piwnicach Watykanu."

      Usuń
    3. Z tego co słyszałem,ostatnio to ty podszywałeś się pode mnie, więc czemu teraz ja nie mógłbym poudawać trochę ciebie? Poza tym nie bawię się w takie hasła, bo papieża to ja szanuję. Nie wiem jak ty.

      Usuń
    4. Nigdy nie powiedziałem ze jestem Obssesion Octopus, to że gimbusy dopowiedziały sobie resztę to już nie moja wina :3 A co do papieża to nie wiem, Czarnego Bonka zapytaj.

      Usuń
    5. Oczywiście, że szanuję naszego Wielkiego Patriotę, Polaka Rodaka. A we Wrocławiu to ja byłem (chociaż się nie ujawniałem) i wszystko słyszałem:
      >Hurr, jestem Octo.
      >Durr, napisy robię w Sony Vegas.
      Więc teraz nie wal ściemy.

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. Dyskusja nie ma sensu, nazwa Octopus nie jest zarejestrowanym znakiem firmowym. Możesz zgłosić sprawę na policję jeżeli uważasz to za podszywanie się pod twoją osobę ale osiągniesz marny skutek więc zapraszam do kontynuowania vendetty internetowej, jednak z tego co mi wiadomo to jest dziecinna zabawa niegodna twej osoby. Wiedz tylko że w żaden sposób na Wrocławskim meecie się nie ośmieszyłem, tylko dostarczyłem profitów. Pozdrawiam :3

      PS.: Mam nadzieję Czarny że wpadniesz do nas 14 do Krakowa :3 Możesz spać u mnie jak coś, siekiere.jpg zrobimy. Ciebie Octo też zapraszam ale na meety raczej nie jeździsz :/ (Tylko pistolet zostaw w domu co xD)

      Usuń
  5. Jak nie będzie mere to nie jadę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pytasz dlatego, że nie wiesz, czy opłaca się brać ze sobą broń? ;)
      Powinienem być.

      Usuń
    2. Chcę zobaczyć czy naprawdę wyglądasz jak angel :3

      Usuń
  6. Hmm... jeszcze nie wiem, czy będę. Zobaczymy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Da Faq, ta zapowiedź kusi, ale to tak daleko. :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Powinienem być. Prawie w moje urodziny :P mam 21 kwietnia i to moje 14-naste :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Wooooo!!! Czekałem na ten meet od lutego. Ale w sumie dobrze, że będzie teraz, bo marzec jest dość ciężki. Teraz jest już tylko kilka rzeczy, które mogłyby mnie zatrzymać. ;) Do zobaczenia w Krakowie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja umówiłem się o odpowiedzialność za zapowiedzi i meety ze Szczecina więc wszystko przechodzi przeze mnie. I już nawet trochę potrolowac Cię nie można? XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie powiadom nikogo że wysłałeś relacje, miej pretensje do admina.
    Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Odnośnie opoznien relacji z meetow itd. itp.

    Mnie by nawet do glowy nie przyszlo zeby wysylac relacje / ogloszenie o meecie na maila konkretnego moda / admina, ktory (mail) jest nie wiadomo gdzie... To kto sprawdza glownego maila? I do czego on w końcu jest? Tylko do prac? Ok ale niech w FAQ pojawi sie jasny wpis gdzie wysylac info o meetach

    OdpowiedzUsuń
  14. bede na pewno :D (przykro mi drogi Profesorze, Doktorze itd itp ale znow mnie nie uswiadczycie na zajeciach. Moze ktorys to przeczyta... Moze zrozumie...)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie chcę być chamski Tościk, ale jednak wziąłeś na swoje barki pewne obowiązki, a do tych obowiązków należy m.in sprawdzanie poczty FgE, czy aby nie przyszedł jakiś mail do wstawienia, chociażby z raz lub dwa w tygodniu. No wybacz, ale w normalnych redakcjach nikt nie wysłałby dziennikarzowi specjalnej wiadomości, że ma napisać artykuł, albo do redaktora naczelnego, że ma coś wstawić do gazety. Sami się tutaj ogarniają, tak samo jak i ty powinieneś, skoro podjąłeś się misji niesienia informacji nt. Ponymeetów. I tak masz szczęście, że Mere ma do ciebie anielską cierpliwość. Jakbyś pracował w jakiejś gazecie, czy portalu to już dawno byś wyleciał z pracy :P

    Heh, za dużo miałem ekonomii (i tematu o ocenianiu efektywności pracy) ostatnio i chyba rzuca mi się to na łeb...

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobra, chyba powinienem coś powiedzieć.
    Przede wszystkim popieram Lindsa. Napisał mniej więcej to, co chciałem napisać.
    Rozumiem twoją frustrację spowodowaną faktem, że narzekania na twoją osobę trafiają do innych, ale po pierwsze: do mnie akurat powinny, a po drugie - faktem jest, że na niektóre posty trzeba było dużo czekać.
    Jednak skrzynkę trzeba sprawdzać (po to ona jest). Nie powinno być tak, bym ja musiał prosić się, by współautor bloga łaskawie spojrzał na skrzynkę, bo chcę, by moje materiały pojawiły się na głównej.
    Jednak służymy dla fandomu. I należy o tym pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tost jest zły i niekompetentny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Temat z zupełnie innej beczki.
    Co się stało z artykułem na temat bronies w CDA?
    Przeglądam działy publicystyczne tego pismaka i nigdzie nie zauważyłem wzmianki na temat fandomu. Czy redakcja negatywnie oceniła artykuł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako autor zwycięskiego artykułu... nie mam pojęcia xD.

      Usuń
  19. Hm, akurat mam zawody wtedy i wyjeżdżam na cały dzień. I tak bym pewnie nie przyszedł ale może bym Was spotkał ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm...dzień przed moimi urodzinami :D może przyjade ale się zobaczy z przemyśla do krakowa długo się jedzie

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję że przyjmiecie "nowego"? :]

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda na to, że będę.

    ps. skoro Tościk nie czyta maili to dlaczego chce, żeby do niego pisać maile z przypomnieniem żeby przeczytał maila?

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też jestem nowy (wczoraj dołączyłem). Nowe osoby na forum mogą przyjść na meeta,tak ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd pomysł, że ktoś kto jest "nowy" nie może przyjść na meeta? Właśnie głównie dla Was są robione te spotkania:) Im nas więcej tym lepiej :D

      Usuń
  24. Chciałem się tylko upewnić (nigdy nic nie wiadomo ^^ )

    OdpowiedzUsuń
  25. Głupie pytanie Ombri. Wpadaj!
    Chodź do Nas, chodź do Nas!
    Jest fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. zrobilibyście ponymeet w rzeszowie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież już był

      http://www.facebook.com/groups/176999889082989/ - gruba na facebooku

      http://www.facebook.com/BroniesRzeszow - i strona

      Usuń
  27. Z Rasiakiem już się dogadałem co do noclegu, telefonami się wymieniliśmy. A, że w piątek po przyjeździe do Krakowa (13:20) spotykam się jeszcze z krakowskimi futrami, to jutro po prostu zdzwonię się z Rasiakiem i dogadamy się co i jak.
    O właśnie, muszę doładować telefon.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dlaczego te kilka rzeczy, o których prędzej wspominałem tak często muszą wypadać, GDY NIE POWINNY... :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Zastanawia mnie jakim cudem ludzie chcą się znaleźć na miejscu noclegu z piątku na sobotę skoro nie mamy do nich żadnych danych kontaktowych. xD Zrobimy tak: Zbieram grupkę z Poznania o 13 z dworca głównego, podejdziemy pod Saturna znajdującego się w Galerii Krakowskiej. Saturn w Galerii będzie miejscem spotkań, nie bójcie się o niego zapytać, pojawię się tam w godzinach 13:10 oraz 18:00. Będę miał przypinki i kręcił się w koło i pewnie krzyczał kucyki jakby co.

    OdpowiedzUsuń
  30. Czy będą fajne atrakcje dla malych dzieci(tak 5 lat)?, bo moja sister też chce bardzo iść ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej średnio, chyba że zadowoli się rysowaniem:) Radzę jednak wziąć pod uwagę, że po pierwsze, towarzystwo będzie starsze i pięciolatka może się kiepsko czuć gdy wokół wszyscy są starsi o 10 do 20tu lat. Po drugie, nie możemy brać odpowiedzialności za tak małe dzieci, a skoro ty masz 13 lat, to potrzebny byłby jakiś pełnoletni opiekun (mama, siostra, brat, kuzyn/ka)
      W tajemnicy powiem, że jest przebiegły plan zorganizować coś dla młodszych (w końcu to oni stanowią grupę docelową), ale to dopiero na wakacjach:)

      Usuń
  31. I jeszcze jedno:czy będą osoby w wieku 13 lat czy będe jedyna? ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. Czy jest możliwość uzyskania jakiegoś nr. kontaktowego do któregoś z organizatorów? Jadę z Dąbrowy Górniczej a nikogo nie znam i boje się że nie znajdę was pod Saturnem, albo spóźnię się kilka minut i tak zostanę sam jak palec. :P
    Żeby nie było publicznie jak można prosić taki nr. telefonu na mojego maila gorratsol@gmail.com Z góry dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie będzie ciężko 70cio osobowej grupy przeoczyć:) Nr zaraz prześle:)

      Usuń
    2. Ekhem... Ekhem.. ILO osobowej?

      Ps. Dzięki za nr. :3

      Usuń
    3. Ilu osobowej?! 70 osób? o_0 Toż to konkretne stado, nie powiem, takie... bardzo konkretne. Nie sądziłem, że ponymeety zbierają aż takie żniwa. Ciężko mi sobie nawet wyobrazić taką masę ludu pod Saturnem, a że do Galerii niby daleko nie mam to może wybiorę się ujrzeć to niecodzienne zjawisko na własne oczy ;] i tak, nie mam planów na sobotę ;P

      Usuń
    4. Na chwilę obecną w formularzu mamy 84 zgłoszenia, wiadomo że wszyscy nie przyjdą, ale ok 60-70 powinno być...

      Usuń
    5. Aha, czyli istnieje szansa pojawienia się zaledwie ok 60 osób? Nieważne, przecież to i tak sporo liczba bronies. Tak czy inaczej ja zgłaszam swoją absencję albo... albo i nie, kto wie, bo do 14:00 jeszcze trochę czasu zostało ;P

      Usuń
    6. No, to jednak ostatecznie się nie wybrałem, ale muszę przyznać, iż liczba uczestników prezentowała się imponująco, zupełnie jak jakaś porządna wycieczka z zagranicy. Z resztą nie mniej imponująco prezentował się sztandar Equestrii też ^^

      Usuń
  33. Chętnie przyjdę na część nieoficjalną... mogę prosić o numer kontaktowy, albo informację gdzie i kiedy mam się pojawić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toś bracie w czas się zgłosił :D z tego, co wiem część nieoficjalna nie ma wyznaczonego miejsca ani czasu. Chyba najlepiej by było w twojej sytuacji wybrać się do dworku nim wszyscy się z niego po osiemnastej rozejdą :P

      Usuń

Prześlij komentarz

Tylko pamiętajcie drogie kuce... Miłość, tolerancja i żadnych wojen!

Popularne posty