Bronies w radiu - Nagranie i wrażenia



Dzisiaj dostaliśmy odpowiedź od reporterki polskiej jedynki, że mimo początkowych trudności udało jej się przepchnąć wywiad na temat Bronies i fandomu przeprowadzony na warszawskim meecie 7.01.2012.

Audycja odbędzie się dzisiaj (17.01.2012r.) w godzinach 16:40-17:00 na antenie polskiej Jedynki. Nie macie pojęcia o co chodzi? Nie wiecie czemu tak późno się o tym dowiadujecie? Zapraszam do czytania...

UPDATE:
Link do nagrania



Otóż cała akcja związana z wywiadem to jedna z najdziwniejszych sytuacji, jakie zdażyły się na ponymeetach odkąd udało mi się dołączyć do fandomu. Otóż... historia jest taka:

Dnia 7.01.2012r. w Cafe Roskosz zorganizowaliśmy sobie "Ponymeet w twoim mieście". Było kilkanaście osób, młodsi i starsi Bronies, no i przypadkowo znalazła się tam również mama jednego z młodszych kolegów.

Okazało się, że jej znajoma jest reporterką w polskiej Jedynce, a ponieważ słyszała ona o Bronies (syn często o tym wspominał) postanowiła, że skorzysta z wolnego dnia i tak wyjątkowej okazji na  zdobycie materiału jakim jest Ponymeet, gdzie członkowie fandomu zbierają się razem, więc można zapytać ich o opinie i wyjaśnienie tego dziwacznego zjawiska.

Ponieważ pani grzecznie nas poprosiła zgodziliśmy się na udzielenie wywiadu przez kilkanaście minut rozmawialiśmy o tym czym właściwie jest ten serial, czemu ludzie tak ekscytują sie bajką dla dzieci, no i oczywiście dlaczego na spotkaniu zebrali się wyłącznie ludzie, którzy radykalnie rozmijają się z targetem serialu. Sporo osób się wypowiedziało, pani nam podziękowała i umówiliśmy się, że będziemy kontaktować się przez ww. kolegę, którego mama załatwiła nam ten spontaniczny wywiad.

Po kilku dniach okazało się, że naczelny nie zgodził się na wypuszczenie wywiadu, ponieważ temat jest nudny (ha... ha... ha...), a w najbliższym czasie jest za dużo materiału, żeby wypuścić to na antenę.

Wywiad miał być odwołany, ale dzisiaj rano pani, która nagrywała naszą rozmowę napisała do nas, że udało jej się przepchnąć audycję, ale odbędzie się ona dzisiaj w godzinach 16:40-17:00, co daje nam dosyć mało czasu na powiadomienie znajomych, ale mam nadzieję, że umieszczając ten artykuł na głównej stronie uda się dotrzeć do większej grupki widzów :)




Tak więc piszcie do kogo możecie, rezerwujcie sobie czas wolny i słuchajcie co warszawiacy przekazali podczas rozmowy o fandomie. (Możecie też wylewać swój hejt)

Link do radia online:
http://www.polskieradio.pl/Player?id=-1

P.S. Z tego co wiem kilka osób z Bronies Warszawa ma zamiar nagrać audycję, żeby można jej było później posłuchać.
___________

WEEE!!! Nagranie już się skończyło, więc można śmiało rozpocząć kolejną lawinę komentarzy, które łatwo wypatrzą co było złe, a co dobre.




Zarzuty:
- Polski dubbing
- Suchar o Broni na rozpoczęcie
- Polski dubbing
- Mało znana piosenka
- Drżypłoszka
- Polski dubbing
- Suchar wieńczący całość
- No i polski dubbing

Pochwała:
- Nie wycięli najważniejszych kwestii
- Dodali kwestię o G4 (która jest ważna dla zrozumienia całości)
- Nie zrobili z nas zboczeńców/wariatów
- Dosyć dobry montaż



W sumie... fajnie było :)


LET THE SHITSTORM BEGIN!!!

Komentarze

  1. Prędzej zginę, niż mnie zabraknie przed TV o 16:40 :D Super akcja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, a może i przy radiu ;)

      Usuń
    2. Przed radiem, a nie przed TV! Tu chodzi o Polskie Radio Jedynkę ;).

      Usuń
    3. Jest dostępna m.in. na platformie Cyfrowego Polsatu, więc można słuchać i z TV :>

      Usuń
  2. Oczekuję z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech ktoś to nagra, bo z chęcią bym posłuchał a nie wiem czy się wyrobie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy okazji coś dla tych co nie będą wiedzieć na jakiej częstotliwości jest Jedynka w ich rejonie:
    http://www2.polskieradio.pl/czestotliwosci/jedynka.aspx

    OdpowiedzUsuń
  5. Z jednej strony nie mogę się doczekać, z drugiej nie wiem poco, bo byłem przy tym :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłem, ale ciekawi mnie jak to zmontują...

      Usuń
  6. Nie gadałem nic ale mimo to chce posłuchać xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma co... trzeba to posłuchać i nagrać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm... jak nie zapomnę to na TS'ie pusze audycje ze Stereo Mixa

    OdpowiedzUsuń
  9. Znając życie to mi pewno net siądzie albo coś, ale spróbuję odsłuchać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Warto będzie posłuchać :D
    Najpierw internet, teraz polskie radio...trzeba poczekać i niedługo będziemy w Teleexpresie, albo na pasku w TVN24 :D (albo w "Trudnych Sprawach/rozmowach w toku"...moje dziecko ogląda kucyki!" :P).

    OdpowiedzUsuń
  11. Media zdobyte teraz kolej na przejęcie rządu

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawdopodobnie będę nagrywać za pomocą ''Live Stream'a'' daje on nawet niezłą jakość nagrywania samego ekranu.

    Jestem dumny z radia, potem do TVN >:D

    OdpowiedzUsuń
  13. posłucham posłucham. ciekawi mnie to co tam jest.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nagraj to ktoś i wstaw w Internety.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla tych co nie mają Flash'a lub ich Flash Player (jak mój Gnash) nie obsługuje ich player'a - otwórzcie po prostu w dowolnym odtwarzaczu wideo/audio to: http://www.polskieradio.pl/st/program1m.asx
    Jakby kto pytał - będę nagrywał audycję i wrzucę na swoje YouTube (TheMLPoland - ten post zawiera lokowanie produktu).
    Mam nadzieję, że manipulację faktami ograniczą do minimum ^^ Bo zazwyczaj w takich audycjach się naciąga fakty, ale zobaczymy - mam nadzieję się miło zaskoczyć.

    PS Napisałbym ten komentarz z mojego konta OpenID, ale genialny blogspot od czasu wprowadzenia nowych komentarzy zazwyczaj mi wywala "Nie można zweryfikować Twoich danych logowania OpenID. " lub przekierowuje do formularza w kółko (nie chce wyświetlić CAPTHA) choć raz za jakiś czas wszystko działa ok. Gratulacje ekipo blogspot'a... z moim OpenID wszystko ok, bo wszędzie poza tym działa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm... interesujące... ciekawe co z tego wyjdzie, bo jak znam dziennikarzy, to uczucia mam mieszane. Poczekamy, zobaczymy, a raczej usłyszymy, co tam za bzdur naopowiadaliście do mikrofonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. I potem stanie się to albo areną żartów, albo rzeczą podziwianą przez resztę polaków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądząc po tym, co tam nagadaliśmy liczę na to pierwsze :)

      Usuń
  18. Atakują brony będą nas miliony
    Dzisiaj polska jutro europa po jutrze cały świat. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Atakują Bronies, będą nas miliony,
      Wczoraj Stany, dziś Europa, jutro cały glob!.."

      Usuń
    2. Dobra , twoja wersja jest lepsza, ale pomysł był moj :p

      Usuń
    3. pomysł był Big Cyca ;p

      Usuń
  19. Omygoshomygoshomygoshomygoshomygosh:) mam nadzieje ze sie wyrobie:) a jak nie to czekam az ktos wrzuci:)

    OdpowiedzUsuń
  20. przed chwilą był fragment:)

    OdpowiedzUsuń
  21. znowu fragment, już się boję całości

    OdpowiedzUsuń
  22. To ja poproszę ładny link do nagrania jak już będzie po :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czyli najwyraźniej muszę przerwać tradycję kontynuowaną od poczęcia, że radia nie słucham. :)
    Ciekaw jestem co tam naopowiadaliście.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pozostaje pytanie, czy w intencji autorki wywiadu było przedstawienie nas jako osoby z marginesu społeczeństwa, czy wręcz przeciwnie...
    No nic, pożyjemy zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy ktoś jeszcze śmiechł z "Stanisława Broniarza"? :D

    ...Tylko ja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko zapowiedź tego, co ma nadejść. ;P

      Usuń
    2. W sumie nie wiem czemu, ale nawet czekam na to co się tam pojawi...

      PS. Już się przyzwyczaiłem do nowego systemu komentarzy i muszę przyznać, że jest bardzo praktyczny.

      Usuń
    3. @Emes
      To nie mógł być zbieg okoliczności ;D

      Usuń
  26. Dobra, sprzęt nagrywający włączony. Teraz czekamy...

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzieeewczyyna szaamaaaaaaanaa nie zaazna niiigdy snu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto powie, kto napisał tekst tej piosenki? ;p

      Usuń
    2. Lvl 80 Ork Szaman? ^^ (spaczenie- kumple w szkole tylko o WoWie gadają- ja w tym nic nie widzę :P)

      Usuń
    3. Justyna Steczkowska -wg wikipedii

      Usuń
    4. Grzegorz Ciechanowski?

      Usuń
    5. Asdir - to wykonała :)

      Mach - CIECHOWSKI! ;p

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. Z wikipedii każdy umie :(. A wiecie chociaż, kto to był?;p

      Usuń
    8. O chyba był liderem zespołu Republika. Pisał też tekst do piosenki Zostawcie Titanica.

      Usuń
  28. Dziewczyna szamana, chyba jednak dzisiaj nie zasnę. Już wiem dlaczego słucham tylko Anty Radia

    OdpowiedzUsuń
  29. yEAH :d Zaczyna się.

    OdpowiedzUsuń
  30. Koleś stara się nie śmiać, ciężko mu się dziwić.

    OdpowiedzUsuń
  31. "Tego żaden kucyk nie wie..."

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie tylko my jesteśmy chorzy ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. Drżypłoszka Uuu Uuu

    OdpowiedzUsuń
  34. "no pięknie, zdaje się w coś wdepnęłam..." :D

    OdpowiedzUsuń
  35. NIEEEE! Wstyd mi jest że jest że jestem Brony -.-
    Co może pomyśleć zwykły człowiek kiedy słyszy coś takiego?

    OdpowiedzUsuń
  36. WHY U Putting Polish Dubbing in it? WHY?!

    OdpowiedzUsuń
  37. "Stare konie!" mnie załatwiło xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm Commander Shepard and this is my favourite line in this radio.

      Usuń
  38. Eee za dużo tego nie było. I ta piosenka słaba dosyć... ale sam fakt: dzisiaj radio, jutro TVN!

    OdpowiedzUsuń
  39. O co ci chodzi ? :) Ja jestem dumny, gość miał rację. Chcemy tym uciec do smutnej rzeczywistości :/

    OdpowiedzUsuń
  40. Już koooniec...?

    OdpowiedzUsuń
  41. Ktokolwiek zna ten utwór co puścili?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @TościkXD
      Już myślałem, że tylko ja tego nie słyszałem

      Usuń
    2. I Might Be a Brony - Edge of Everfree

      Usuń
  42. lol, krótkie, choć skoro pchali na ostatnią chwilę...

    OdpowiedzUsuń
  43. Banan na ryju!
    Tylko te kolorowe koniki -,-!

    OdpowiedzUsuń
  44. Wydaje mni się, że nie było źle :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Cha! Tego się nie spodziewałem.

    OdpowiedzUsuń
  46. mam wątpliwości co do sensu wrzucania polskiego dubbingu ;)
    ale pozytywne
    najlepsze jak redaktor powiedział "tworzą też własne piosenki" i puścił fragment, umarłem :D

    OdpowiedzUsuń
  47. No myślałem że będzie gorzej, szczerze. :)

    "Czuje Discorda" w tle rozwaliło mnie. xD

    Nie wiem czy można to uznać za reklame naszego fandomu, ale zaczynamy ogarniać radio. Może niedługo będziemy mieli własny podcast. ^^

    OdpowiedzUsuń
  48. To powinno być o 20% dłuższe...

    OdpowiedzUsuń
  49. Aaaale czasu pożałowali. Acz fajnie :).

    Do Łodzi by wpadli :(

    OdpowiedzUsuń
  50. ee piosenka od kogo? bo nie poznaję.

    OdpowiedzUsuń
  51. Wysłuchałem audycję i muszę powiedzieć że jestem pod wrażeniem ponieważ nie boicie się powiedzieć że jesteście debilami. A wgl to powie mi ktoś dlaczego gmail się tak pieprzy?



    ~AnonimVio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Discord powziął zemstę...

      Usuń
    2. Synu. Jeszcze wiele nauki przed Tobą. Wracaj do Akademii Trollowania.

      Usuń
    3. Tak się składa że wywalili mnie z tej akademii bo strollowałem dyrektora.

      Usuń
    4. @Emes
      Sposób w jaki zwracasz się do adepta sztuk trollowych pozwala mi podejrzewać, że jesteś jednym z prowadzących tę szkołę.

      Ale ładny wynik się nazbierał, 160 komentarzy w około 3 godziny.

      Usuń
  52. Jako że to radio, to mogli nawet jeszcze bardziej się skupić na aspekcie muzycznym fandomu, ale dobre i to.
    No i

    D̴̸̻̠̜̾̌͑̀̍̐͞ȓ̨͙̣̝͎ͧͬ͊̿͞ż͖͈̗͓̪̈́̋̎́͆ͮ͜ͅy̺͓͎̔͒̎̄̋͡p͈͎̳̙̽ͯ͟ł̵̘̖̍̐͝o͑͡͡҉͕s̢̜̪͙̟̱͉͐ͦ̏͑ͯ̃͛̊͝ẕ̡̰ͥ̆͊͊̅̇ͥͫ͝k̞͙̫̣͈̫͓͉̏ͭͭ͊ͤ̚͞ȧ̼̗͙̇́͊̋̅̚̚

    OdpowiedzUsuń
  53. dobra ja już nic nie pisze- test a angola jutro.


    Odmeldowuję się!

    OdpowiedzUsuń
  54. Myślę, że wypadliśmy (Bronies)/wypadliście (Warszawscy Bronies) bardzo dobrze ;) Było krótko, ale na temat, a dzięki temu więcej osób o nas usłyszy ;) Jedyne, na co wg. mnie można narzekać, to brak info o "Love and tolerance", ale, jak wiadomo, wg. wielu Bronies jest to sprawa dyskusyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. http://mach240390.wrzuta.pl/audio/2tEIKSynFlY/wywiad_bronies_jedynka_polskie_radio

    Proszę bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  56. piosenka:

    I might be a brony now
    http://www.youtube.com/watch?v=p8nbQKaJkRw

    OdpowiedzUsuń
  57. Hah, nie najgorzej :)"To wszystko prawda" mnie zniszczyło. Może nie było tego za dużo, ale to nie był dokument ani wywiad rzeka, a jeszcze puścili pioseneczkę na koniec - nie najlepszą, ale przyjemnie, że pokazana nas jako twórcze środowisko. Chciałbym wiedziec, co przeciętni ludzie mają w głowach po odsłuchaniu tego.

    OdpowiedzUsuń
  58. W sumie powiem tak: mówić o kucykach w radiu, to tak jakby pisać o muzyce... dlatego trzeba podbić TV :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Odsłuchałem z uśmiechem na twarzy, a podczas spiewania ,,I Might Be A Brony by Edge of Everfree '' po prostu ryłem ze śmiechu. Szkoda, że użyli dubbingu, a sam spiker też miał trochę mało entuzjastyczny głos (Ale ,,Stare Konie'' są zacne ^^)

    OdpowiedzUsuń
  60. Szkoda, że tak krótko. Ale za to miałam kilka minut szerokiego banana na twarzy. "Czuję Discorda" i "Tego żaden kucyk nie wie" - Lol'd. No i ten nieszczęsny polski dubbing... cóż.
    "nagrywają piosenki" - co to będzie, Griffon Village, Want it Need it, PonyBeat Discord...? A tu coś nowego. W życiu tego kawałka nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  61. Yay!
    Trochę krótkie. Te głosy z serialu...
    Ale cóż świat w końcu się o nas dowiedział! Chyba żaden inny fandom nie miał takiej audycji.

    OdpowiedzUsuń
  62. Najlepszy komentarz na koniec tj. "stare konie!"
    Dołączam się również do pytania: kto śpiewał?

    OdpowiedzUsuń
  63. Tututut! A jednak nie wypadłem z formy w uploadzie rożnych rzeczy ;p http://www.przeklej.pl/plik/dsdsds-mp3-003b9h6la2mv
    Nazwijcie sobie to jakoś po ściągnięciu ;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za linkacza... Brohoof "stare konie" :P

      Usuń
  64. Naprawdę fajne to wyszło :D
    Szkoda tylko, że tak krótko.

    OdpowiedzUsuń
  65. Ponad 125 komentarzy w jakieś 2/3 godziny... Całkiem sporo

    Szkoda tylko, że nie wspomniano o L&T, to pokazałoby też "ideologiczną" (cudzysłów zamierzony) twarz naszego fandomu

    OdpowiedzUsuń
  66. Eee, tam mi się podobało. Teraz radio, jutro TV, a później cała Europ... ekhm... to jest Equestria!

    Na końcu "Stare konie" rozbawiło mnie i wyrwało z pisania fanfica numer dwa "Pocałuj mnie!", ale generalnie wypadli nasi warszawscy bronies bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  67. Kurde... Przegapiłem...
    To nie miało tak być, na co ja jechałem z tatą??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  68. "Nasi warszawscy bronies" przynoszą wstyd Warszawie -.-

    OdpowiedzUsuń
  69. Ah, jeszcze jedno:
    Jak facet powiedział, że będzie ostry komentarz pani Barbary z Gdańska, to byłem pewny, że ów pani się nie spodobało, że dorośli ludzie oglądają kucyki i jeszcze się puszcza takie zboczeństwa w radiu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w sumie do czego się ona odnosiła, tak w ogóle? :P

      Usuń
    2. Likwidacja szkół czy coś.

      Usuń
    3. Likwidacja szkół z powodu coraz niższego przyrostu naturalnego w naszym kraju.

      Usuń
    4. Ktoś słuchał dalej? Może ktoś potem zadzwonił i wygłosił swoją opinię :)

      Usuń
    5. Słuchałem do 17-tej. Niestety, komentarze słuchaczy dotyczyły - bo miały dotyczyć - wyłącznie tematu z "Rozmowy dnia" ze Sławomirem Broniarzem :]

      Usuń
  70. I super. Tak jak powinno być. Prosto, treściwie i humorystycznie. Nie spodziewałem się, że będzie to trwać dłużej, niż te kilka min.

    Czas na TV.

    OdpowiedzUsuń
  71. Nie miałem wielkich oczekiwań, co do tej audycji, więc bardzo mi się to spodobało. Ważne, że o nas wspomniano. No cóż, wracam do pisania relacji z poznańskiego ponymeetu.

    OdpowiedzUsuń
  72. Uwaga! fala dzieci Neo! przygotować friendship cannon!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym się zastanowił głębiej nad tym kto tu jest dzieckiem...

      Usuń
    2. no jak to kto? dzieci co przyszły nas obrażać

      Usuń
    3. Obydwoje nie popisujecie się za bardzo, więc apeluję o przeniesienie tej rozmowy na prywatny szczebel.

      Usuń
    4. Ta, w końcu każdy wie, że Polskie Radio Program I to ulubiona stacja wszystkich dzieci neo. Żywo się interesują kwestią likwidacji szkół z powodu niżu demograficznego.

      Usuń
  73. Mówisz że to my hańbimy kraj, a sam źle piszesz naszym językiem - "chańba". Go someplace else.

    OdpowiedzUsuń
  74. Jest już ta audycja na YouTube, wrzuciłem: http://www.youtube.com/watch?v=rLGTuRP5_x0

    OdpowiedzUsuń
  75. Tail twitching, incoming shitstorm.

    OdpowiedzUsuń
  76. Finexia:
    http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/223/657/don%2527t_feed_the_parasprites-(n1294124668501).png

    OdpowiedzUsuń
  77. Haters gonna hate, ponies gonna pwn. Face the rainbow motherfuckers!

    OdpowiedzUsuń
  78. Ah jej, jak się nasi kochani haterzy obudzili :D Jakie to piękne. Czekajcie znajdę tylko moje dwie pozostałem rakiety z sylwka i wystrzelę je w górę, by nasi bronies mogli podziwiać piękną fontannę tęczy, która będzie wypływała haterom i dzieciom neo z uszu, nosa, ust i innych otworów :D

    OdpowiedzUsuń
  79. Prosze Was normalni Bronies. Zawsze na tym blogu olewalo sie trolli i im nie odpowiadalo. blagam niech i tak bedzie tym razem.

    OdpowiedzUsuń
  80. Znając wywiady KarolaFOXa oraz moje zdolności oracyjne, żałuję, że to my nie mieliśmy szansy udzielić takowego. ;) Mówię serio. ;P

    OdpowiedzUsuń
  81. O kurde, to wyszło dużo lepiej, niż się spodziewałem!
    jeśli chodzi o listę pochwał i skarg z newsa Tościka - ja bym polskiego dubbingu w tym wywiadzie tak nie hate'ował. Dobrze dobrano teksty, jak dla mnie pasowały, zwłaszcza, że kierowca za kierownicą skupia się na jeździe, a nie na tłumaczeniu z angielskiego. A jednak większość słuchaczy radia nawet nie wie o MLP, więc nie skojarzyłoby tekstu, jakby go usłyszało.
    Prędzej do minusów wpisałbym to, jak Pani redaktor nazwała ogony kucyków - ogonki. Niczym u Muminków, czy coś xd

    Miałem jedną kwestię, ale kurde, nie wiedziałem, że mam taki super głos :D

    OdpowiedzUsuń
  82. Pozytywne wrażenie, ci dziennikarze jak widać mają umysły otwarte a nie ograniczone jak coniektórzy :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Teraz dobrze by było, by ktoś to przetłumaczył i wtedy można wysłać info na EqD. Niech wiedzą, że coś się dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie. Przydalo by sie na eqd.
      BTW zgadzam sie z zarzutami to jednak w miare fajnie przedstawili (a nie jak np Fox w usa) :d

      Usuń
    2. Seth już odpisał, że info zamieści, dobrze by było to przetłumaczyć przed północą, żeby zdążyć przed roundupem:)

      Usuń
  84. Wywiad całkiem całkiem no i to "czuję Discorda!", uśmiech z twarzy do tej pory mi nie zszedł

    OdpowiedzUsuń
  85. Myślę, że wyszło bardzo przyzwoicie. Może trochę więcej filozofii by się przydało tak jak wypowiedź o oderwaniu się od szarej rzeczywistości ale jest ok. Gratuluje Bronies z warszawskiego ponymeetu.

    OdpowiedzUsuń
  86. Pozytywnie odebrałem tą audycję. "Czuje Discorda" też mnie ubawiło. Swoją drogą miałem wrażenie, że nagranie zaczęło się wcześniej. Trafiłem na końcówkę wywiadu której gościem był niejaki Broniarz lub coś w ten deseń. Poprzednicy zresztą o tym piszą.
    Wstawki z dubbem mi się spodobały :D. http://magicznastajnia.pl/moon/img/1325602140.gif
    Zwłaszcza ten o "stukniętych kucach" w wykonaniu Twilight. Tekst o błocie to z którego odcinka był? Zapewne niektórzy tego nie mogą pojąć, ale teksty angielskie w PR1 ciut by nie pasowały ;).

    Ale, ale mam jedną uwagę. Gdy padło pytanie o polskie imię Fluttershy trza było powiedzieć, że ma takie jak w oryginale. Najlepiej było nic nie mówić o fanowskim tłumaczeniu...Gdy to usłyszałem to aż mi się słabo zrobiło.
    Proponowana kara dla tego fana ---> księżycowy ban lub 1h słuchania non stop rumuńskiego i brazylijskiego WWU. Rozsądne propozycje :).

    Fajnie, że taki wywiad powstał ale dużo w tym też i szczęścia. Media póki co unikają wątku tego serialu, w pewnym przypadku mam wrażenie, że celowo ominięto ten temat.
    Może za sprawą PR1 ktoś na serio zainteresuję się tym fandomem. Szwedzi, Holendrzy czy też Niemcy już mieli u siebie kilka artykułów w rodzimych gazetach i chyba także krótkie prezentacje w TV.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tekst o błocie - drugi odcinek, tuż przed piosenką Pinkie o strachach :).

      Z tą Drżypłoszką to mogli wspomnieć, że to tłumaczenie dla jaj. Ktoś jeszcze pomyśli, że to na serio :(.

      Usuń
    2. Też tak pomyślałem, że ktoś to na sero może odebrać.
      "Czy to nie wy przypadkiem jesteście fanami Drżypłoszek"
      http://i1.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/006/482/template.jpg
      Że też trafiło to na nią. Jakby się spytała reporterka o np RD to tego wątku by nie było wcale.

      Usuń
  87. A ja szczerze powiem jestem zawiedziony. Fandom nie został przedstawiony tak jak go sobie wyobrażałem. Z tego wywiadu, audycji, jako słuchacz postronny mógłbym wywnioskować, że bronies to grupa (uwaga, chamska generalizacja) biednych forever alone zaklinających tą okrutną rzeczywistość kucykami. Nic nie usłyszałem o niesamowitej kreatywności fandomu (wybaczcie, powiedzenie że nagrywają swoje piosenki i puszczenie czegoś, co w Jedynce na ogół nie leci, dobrze o nas nie świadczy. Makkon, Jackle App byłby lepszym pomysłem. Nawet Underpony), o zdolnościach organizacji - choćby naprawde duże spotkania jak te warszawskie, wrocławskie, pomorskie.

    A najbardziej mnie dziwi ten entuzjazm. Audycja IMO była poprowadzona po macoszemu "Oj biedne dzieci", a ludzie cieszą się jak bez urazy szczury na otwarcie nowego kanału. Nie mówię, że nie można się cieszyć, że się o nas mówi, ale za czymś takim jak dla mnie powinna iść jakaś jakość. Jak dla mnie - klapa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz trochę racji, ale szczerze powiem, że spodziewałem się gorszego.

      Usuń
    2. Frey akurat o kreatywności fandomu to ja mówiłem w trakcie wywiadu. Niestety postanowiono to wyciąć, ponieważ pod sam koniec tej kwestii wspomniałem o planszówce z alkoholem. Zamiast wyciąć tylko końcówkę, poszła cała kwestia. Moja wina, przepraszam i proszę o przyznanie pokuty.

      Usuń
  88. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  89. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  90. 16:50- W szkolnej salce fotograficznej gra radio, ja stoję na stole kreślarskim i rzygam tęczą, kumpel wali głową w kartony, kilka dziewczyn to słucha to patrzy na mnie.Tak właśnie przebiegało odsłuchiwanie audycji.
    True story
    A tak poważnie to mogło być lepiej-chociaż by zmienili tę piosenkę na końcu bo ta była wyjątkowo słaba jak dla mnie, z drugiej strony nie było tak źle jak twierdzi Frey. Następnym razem będzie lepiej(..bo będzie następny raz... tak?)

    OdpowiedzUsuń
  91. Frey, następnym razem Ty zaprosisz dziennikarza z radia i zadbasz o to, żeby wywiad był na genialnym poziomie, OK? Chyba nie zdajesz sobie sprawy co to znaczy czas antenowy i ile kosztuje. Szacun dla Pani Agnieszki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wspominając, że całość była zorganizowana spontanicznie, dokładnie w dwie godziny od momentu, kiedy ktokolwiek rzucił hasło wzięcia udziału w wywiadzie. Jak dla mnie wyszło całkiem dobrze :)

      Usuń
    2. W takim razie jeśli ograniczają nas koszty audycji stwórzmy własne radio internetowe ShoutCAST na hoście płatnym (wraz a autopilotem i jakąś dobrą transmisją danych 64 albo 128 kb/s mp3 lub acc+ , na około 200-500 miejsc)albo hoście prywatnym np. komputer przerobiony na hosta (aż przypominają mi się czasy kiedy miałem własne radio ;p). Na prywatnym nie ma żadnych ograniczeń co do jakości itd., ale wtedy trzeba mieć na uwadze to, że komputer musi chodzić 24/h by nie zmienić IP serwera, jeśli ma się zmienne(stosuje się wtedy tylko 1 w tygodniu sprzątanie i modernizację playlisty oraz lekki odpoczynek kompa, przed wyczerpującym tygodniem). Licencja nie jest potrzebna (np.ZAIKS), gdyż z punktu prawnego taka muzyka podlega jakimś prawom autorskim ale nie oszukujmy się nie jest ona nimi tak chroniona.

      Usuń
    3. Ja jestem dziwną osobą i wierzę, że jak chcemy coś zrobić, zróbmy to porządnie. A jeśli tak nie jest, nie dziwmy się, że jeśli trafia to do publiki, to może być różnie odebrane. Ja to odebrałem źle, bo tak myślę. I nie możecie tego usprawiedliwiać brakiem przygotowania, albo spontanicznością, czy czasem antenowym. Ja nie oceniam waszych chęci, a efekt.

      Usuń
  92. No ja się niestety muszę zgodzić z Freyem. Wyłączyłem część mózgu odpowiadającą za bycie Bronim i nasz fandom objawił mi się jako paru nerdów w śmiesznych okularkach i tłustych zapuszczonych włosach, którzy w przerwach między LoLem a WoWem oglądają sobie serial który jest jednym wielkim memem i robi furorę na 4chanie i innych. Spiker nawet nie próbował brać nas na poważnie (a szkoda, lubię go). polskiego dubbingu się nie czepiajcie, bo dużo ludzi by nie zrozumiało oryginału (przypominam że większość słuchaczy jedynki to ludzie w wieku od 30 do 65 lat)Piosenka była słaba, mogli dać jakiś znany kawałek z serialu (Fragment Winter wrap-up albo całe cupcakes)

    Niech no ja się tylko dowiem kto użył w wywiadzie słowa ,,Drżypłoszka"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolałbyś Iskierkę Zmierzchu czy Jabłkowego Jacka? A może Różowe Ciastko? :D

      Usuń
    2. Kucyki - poważna sprawa.

      Serio, o co ta spina? Czemu wszyscy oczekujecie, że nas wezmą "na poważnie"? Podstawą cechą broniego powinien być dystans, zwłaszcza do siebie. Fejs yt - jesteśmy dorosłymi mężczyznami oglądającymi bajkę dla dzieci, dyskutującymi na jej temat, robiącymi na jej temat strony itp. Niby czemu mieliby brać nas na poważnie? Ja sam tego zbytnio nie robię :). Ot, fajna społeczność, gdzie można pogadać i porobić ciekawe rzeczy.

      Usuń
    3. @Emes
      Miałem dać komentarz o tym samym właśnie ale widzę, że mnie ubiegłeś.
      Wobec tego tylko lekko uzupełnię.
      Jak już wspomniałeś wcześniej oglądamy serial animowany o kucykach, który w żadnym wypadku nie ma być poważny, lecz śmieszny. Traktowanie na poważnie czegoś co jest komedią zaprzecza idei komedii(czy ktoś oglądał ten odcinek south parku?).
      Po drugie wczujcie się nieco w tego spikera na którego narzekacie.
      Zapewne pierwszy raz usłyszał o bronies. Jaka była wasza pierwsza reakcja na to zjawisko? Ja szczerze mówiąc miałem niezły ubaw, dopiero potem sam zacząłem oglądać.

      Usuń
    4. http://chzbronies.files.wordpress.com/2012/01/my-little-pony-friendship-is-magic-brony-walt-disney-was-a-wise-man.jpg ^^

      Usuń
    5. @Emes
      +1

      [captcha: QUNNIALNE] :p

      Usuń
    6. Nie chodziło mi o takie branie na poważnie. Miałem wrażenie jakby facet nas zbagatelizował i nawet nie próbował zrozumieć o co chodzi w magii MLP. Też rozumiem, że nie można traktować Bronich jako jakiegoś stronnictwa politycznego (to by było obraźliwe...) czy czegoś w ten deseń.
      @Ravebow,to by nawet było lepsze :P

      @Korek U mnie osobiście zupełnie inna. Jako że przed obejrzeniem 1 odcinka i odkryciem FgE jedynym kontaktem z kucykami był kwejk:
      ,,O, kucyk. Moda na jednorożce dalej trwa? Nieźle. kurde, skoro ten serial jest taki znany, to może warto obejrzeć?"
      I oto jestem :D

      Jak dla mnie ta audycja nie mówi ,,patrzcie jaka fajna grupka pozytywnie zakręconych ludzi" tylko ,,haha, jakiś wybryk natury".

      Usuń
  93. Dokładnie. Prawda jest taka, że nawet nie marzyliśmy o wywiadach radiowych, wyszła super akcja, i cieszmy się z tego.

    OdpowiedzUsuń
  94. No żesz, przespałem audycję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, wszystko nagrane :)

      Usuń
    2. Taa, nawet już przesłuchałem.
      Te przykład i jego chamski autotune... arrgh. Czemu nie dali np. Beyond her Garden?
      A co do reszty... nie wiem czemu, ale czuję przemożną chęć posłuchania Duck Sauce Barbary Streisand z tekstem "stare konie".
      UuuuuuUUUuUUuuUUuuuUuuu!

      Usuń
    3. :D

      Przykład utworu zrobionego przez Bronies faktycznie kiepski. Po prostu dali to, co na szybko wygooglowali, a czego treść ludziom nie znającym MLP:FiM miała jednoznacznie kojarzyć się z kucykami.

      Usuń
  95. Kurde... przecież w tym radiu wyszło na to, że bronies to jakieś debile i porąbani ludzie!
    ...
    A, nie - dobrze - to by się zgadzało :P

    *brohoof* wszystkim

    A już myślałem, że puszczę to nagranie jakiemuś znajomemu...

    OdpowiedzUsuń
  96. Kurczęę. Czy ktoś nie wrzucił tej audycji gdzieś indziej? Mi wrzuta nie działa :C

    OdpowiedzUsuń
  97. Drzo...płaszczka (nawet napisać tego nie umiem takie pokręcone to jest ;p)

    Jak dla mała wiocha ;/ ale czego się spodziewać po warszawiakach :P (z warszawiakami to żart;) )

    Teraz moje przemyślenia na ten temat
    , wywiad był chociaż taki sobie ale był tylko bardziej mi się wydawało że ponymeet to jakies spotkanie neerdów ;/. Ja jeszcze nie byłem na żadnym pony mecie więc niewiem jak to wygląda ale po tej audycji trochę boję się iść bo niewiem co mnie czeka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tylko pamiętajcie drogie kuce... Miłość, tolerancja i żadnych wojen!

Popularne posty