Trzeci ponymeet w Krakowie

Trzeci Ponymeet w Krakowie.
Jeśli są jakiekolwiek zmiany lub dodatkowe informacje, piszcie.
26-27 listopad
Dwudniowy ponymeet w Krakowie. Szczegóły jeszcze będą ustalane. Szerzej spotkanie jest omawiane w komentarzach.

Northern "Fairey" Gallant organizuje nocleg dla paru przyjezdnych Bronich.
Chętnych na nocleg prosi o kontakt. Póki co lista jest taka:

PoldekPL + 1 kumpel
Angel The Rabbit
Fairey Gannet

PROGRAM na dzień dzisiejszy


Dzień 2 - 27 listopad


14:00 - spotkanie pod Saturnem dla Bronies przyjezdnych
14:30 - wyjście
A potem wszyscy jadą do Bonarki
O 15:30 spotkanie w Bonarce pod sklepem zoologicznym Kakadu
kolejny najazd na Smyka - mina pani będzie pewnie bezcenna

Rozmówki i pogawędki na tematy kucykowe. Wpisy do zeszytu oraz rysunki mile widziane.

Ankieta wybór 1 albo 2 odcinków i puszczenie ich na laptopach. Bardzo proszę niech ktoś na
pendrive przyniesie wszystkie odcinki.

BARDZO PROSZĘ PRZYNIEŚCIE KTO MOŻE: LAPTOPY Z NETEM ( w Plazie jest wifi) ŁADOWARKI PENDRIVY
KABLE APARATY

Komentarze

  1. First? Muahaha przyjadę znowu na 90%

    OdpowiedzUsuń
  2. Kraków, piękne miasto...

    Tylko że, znowu mi data nie pasuje. Na razie.

    OdpowiedzUsuń
  3. No, to na początku omówmy konkrety. Primo, musi to być w niedzielę? Dość niewygodny dzień. Secundo nawet jeśli tego 20 Listopada to jako przyjezdny wolałbym się spotkać pod Saturnem i tu wchodzi sprawa godziny, która? Tak jak poprzednio czyli 15?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie , życzę miłej zabawy i czekam na (możliwie) obiecanego sylwestra z kucykami w Warszawie! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego w niedzielę? Sobota jest dużo lepszym dniem pod względem dojazdu.
    Jak będzie kasa to przyjadę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkim się nie dogodzi.
    Z rozmowy z lionblau wynikało, że organizuje w niedzielę, bo właśnie wiele osób prosiło ją o ten dzień (w sobotę dużo pracuje).
    Ja od razu mówię, że nie wiem, czy dam radę wpaść.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym wpadł gdyby nie fakt że mam 14 lat a tam będą pewnie wszyscy mieli minimum 16 . Ale i tak życzę miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 90% wpadnę. Jak z godziną, może skoro to niedziela to trochę wcześniej niż ostatnio. W poniedziałek trzeba rano wstać a z Krakowa kilka godzin powrotu jest.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym wpadł...
    ale nie chce mi się jechać na drugi koniec Polski

    OdpowiedzUsuń
  10. Data nie pasuje. Bawcie sie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  11. i znowu zła data robicie to specjalne hehe

    OdpowiedzUsuń
  12. Nareszcie drugi ponymeet w Krakowie! Tym razem na pewno będę - już rezerwuję termin :) Czekam na dalsze informacje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Już się cieszyłem, że spotkania idą coraz bardziej na zachód, coraz bliżej mnie, a tutaj zong i znowu Kraków...miłej zabawy życzę...;/

    OdpowiedzUsuń
  14. jeśli ssie data nie zmieni to się chyba nie odbędzie ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Głuptak się melduje! Głuptak się pojawi! I przyprowadzi swoje Stadko :)

    Głuptak :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ha, teraz się chyba uda wpaść - powoli się urządzam w Krakowie, w dwa tygodnie pewnie wszystko ogarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lepiej byłoby zrobić to 19 listopada w sobote?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja chętnie się znów pojawię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ponowny meet w Krakowie? Hell yeah!!! Na pewno będe, żadne siły "raczej" mnie nie powstrzymają! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. buhahaha lol jakie deja vu :D akurat znowu bede w krakowie i akurat jest kolejny ponymeet :D to sie nazywa dobra karma

    OdpowiedzUsuń
  21. Słuchajcie... Jednak może pomyślmy jeszcze nad terminem? - właśnie sobie przypomniałem o koncercie, na który chciałbym się wybrać...
    http://www.lastfm.pl/event/1951288+Punky+Reggae+Live+2011

    Moje propozycje:
    -spotkanie jednak w sobotę
    -tydzień wcześniej lub tydzień później
    -ew. może moglibyśmy się spotkać wcześniej tak np. koło 12? Może potem jeszcze ktoś się wybierze ze mną?

    Kurde- nie chcę przegapić drugiego ponymeetu...

    OdpowiedzUsuń
  22. @OjtamOjtam
    Nikt raczej nie chce przegapić meetu, ale np. dając meet na tydzień później, ja nie przyjadę bo mam szkołę, innym też pewnie coś wyskoczy. Tydzień wcześniej, no mi akurat pasuje, szkoły nie mam, ale tak samo, innym może coś wyskoczyć i oni będą żałować że nie byli. Choć nieważne kiedy zostanie ustalony meet, i tak zawsze ktoś nie będzie wstanie się pojawić. Tutaj musimy się z tym pogodzić chyba. Gdyby meet był tydzień później, ja bym żałował że się na nim nie pojawię, ale czekał bym cierpliwie na następny.

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja bym chętnie przyjechał do was z Warszawy, zapewne znalazłby się ktoś, kto by chętnie przyjechał ze mną. Tylko dwa problemy: raz, że nie wiem, czy znajdzie się kasa na podróż, a dwa, że niedziela nie pasuje, bo tego samego dnia musiałbym wrócić od stolicy, bo następnego dnia wykłady i ćwiczenia.

    OdpowiedzUsuń
  24. To może zróbmy dublet z terminami? Bliźniacze imprezy sobota-niedziela. Krakowscy Bronies mogą sobie walnąć pidżamówkę typu powiedzmy 0,5 poduszki, a przyjeżdżający lub stojący krucho z terminem załapią się na jeden lub drugi termin. A ktoś może na oba... Jakoś może by zorganizować nocleg z soboty na niedzielę dla tych, co z daleka. W razie czego - mam wolne wyro :)

    Głupi Głuptak

    OdpowiedzUsuń
  25. @Bright Soul
    Rozumiem, ale zawsze warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. @Northern Gannet
    Tylko jedno? :D To w razie jakby kolega ze mną jechał to ja mogę i na podłodze spać, byleby kołdra i poduszka były. O piwo to ja się zatroszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Razem Z Lionblau ustalałem również instytucję zaganiacza. Jeden zaganiacz pełniłby Rolę Applejack, dwóch jego pomocników rolę winony. I nasze stadko w ten sposób się nie zgubi.

    OdpowiedzUsuń
  28. @Lindsay
    W sumie przez wyro rozumiem zdolność noclegową. W zasadzie to w jednym łóżku sypiałem już z 3 kumplami naraz, na drugie weszły 2 chude koleżanki. Podłogę też mam, całkiem miła. Mieszkam pod Krakowem, niezbyt daleko, przejazd mogę postawić, bo to grosze :)
    Mogłoby być zabawnie :)

    Głuptak

    OdpowiedzUsuń
  29. I proszę, ludzie, czytajcie Komenty. jeden z pierwszych komentarzy dotyczących terminu jest najbardziej trafny. Merejump ma rację, wiele osób właśnie wtedy chce. Prócz tego, próbuję się zakręcic przy organizacji i tylko wtedy mi wypada wolne w tych okolicach.

    Jakbyśmy urządzali Pony-vestra czyli sylwestra tez pewnie znalazłoby sie duzo osob co by nie mogło/nie chciało chociaż ciezko go urzadzic w inny dzień niż właśnie w sylwestra.

    OdpowiedzUsuń
  30. YAY!
    Na pewno się stawię, w sobotę, niedzielę czy każdy inny dzień tygodnia:)
    Skoro mamy się spotkać w Plazie, to może zarezerwować tor w Fantasy Parku, żeby nikt nas nie wyganiał?

    OdpowiedzUsuń
  31. Jest! W końcu niedziela! W soboty prawie zawsze jestem zajęty, a w niedzielę może uda mi się wybrać. Niepewne, ale 50% zawsze lepsze niż 0 (czy nawet 25). Wszak Gliwice może nie są najbliżej, ale też nie najdalej.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zawsze możemy zrobić w 2 dni sobota i niedziela - ja nie mam planów ani zajęć. Część przyjedzie 19 część przyjedzie 20 :P. Tylko nie wiem jak tam moi naganiacze stada czy dadzą radę :D
    sz6sty to chyba kosztuje 50 zł za godzinę nie wiem czy będą ludzie przy forsie :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Pytanie: Będzie ktoś jechał pociągiem z Katowic( wracał też).
    Wizja nocnego powrotu przez centralny w pojedynkę napawa mnie lękiem. Jak wracaliśmy z kumplem z Żywca to uciekaliśmy przed dresami.

    OdpowiedzUsuń
  34. @lionblau
    Mnie też się wydaje, że dwudniowa opcja jest optymalna. Jeżeli chcesz, pomogę z zaganianiu stada. Mam też 2 kolejnych bronies, więc jest spora szansa, że ktoś z nas będzie dyspozycyjny. jak na razie weekend zarezerwowałem cały, chyba ze uczelnia mnie wyciśnie. Wtedy będę... chudszy.

    Głuptak

    OdpowiedzUsuń
  35. Czy trzydziestoletni facet będzie wyglądał na tym spotkaniu... hm... dziwnie?

    OdpowiedzUsuń
  36. Obawiam się, że wszyscy będziemy wyglądali dziwnie :) wtopisz się w tłum bez problemu.

    G.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja jako jeden z naganiaczy jestem jedynie dostępny w niedzielę dwudziestego. Mam pracę 19tego. Ale to dobry motyw byśmy mieli dwa zestawy naganiaczy.

    A co do Plazy jeszcze. Osobiscie prawie pół roku przerobiłem tam w ochronie. Jeżeli wciąż jako kierownicy będą Wiktor lub Robert, to ewentualnie z ochroną tez raczej nie będziemy mieć problemu. Jeżeli będzie niejaka Aśka, może by chryja (straszna baba, wszystkiego o nic sie czepia). Wypatrywać bardzo starego ochroniarza w okularach ala generał jaruzelski. Jasiek ponad 3 lata tam robił, może wciąż tam robi w ochronie. Da sie z dziadkiem dogadać ale donosi ^^'

    OdpowiedzUsuń
  38. @Anonimowy
    Wapniak też człowiek- szczególnie jeżeli nie przeszkadza mu towarzystwo takich gówniarzy :P

    OdpowiedzUsuń
  39. @OjtamOjtam
    Od razu wapniak... po prostu ogier w sile wieku :)

    OdpowiedzUsuń
  40. nie da się tydzień wcześniej albo później ?

    OdpowiedzUsuń
  41. Całym sercem popieram udział trzydziestolatków - nie będę najstarszy:)

    OdpowiedzUsuń
  42. @ "Stabi pisze...

    buhahaha lol jakie deja vu :D akurat znowu bede w krakowie i akurat jest kolejny ponymeet :D to sie nazywa dobra karma"

    Mnie tam do śmiechu nie jest mino wielkich chęci znowu brony met wypada w terminie kiedy mam zajęcia życie jest takie nie sprawiedliwe

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystko w porządku, ale o której godzinie będziecie nas zaganiać z Galerii Krakowskiej (to ta obok dworca kolejowego?) do Plazy? I o której zacznie się właściwe spotkanie? A może umówmy się wszyscy pod tym Saturnem, to od początku będziemy w komplecie i całość zacznie się wcześniej, nikt na nikogo nie będzie musiał czekać.

    Ha! Czy zamierzamy znowu iść do Cupcake Corner? Wiem, że jeśli ma to się odbyć w Plazie to jest to zupełnie nie po drodze, ale muszę wiedzieć czy nie przyjechać prędzej, aby ich skosztować. Po prostu nie odpuszczę! ;)

    Na którą godzinę (mniej więcej oczywiście) można sobie spokojnie planować powroty? Pociągi jednak nie są najszybsze...

    @lionblau
    Czy nie będzie dla Ciebie problemem podać swój numer komórkowy, aby w razie czego, czy to już w Krakowie, czy to jeszcze prędzej móc się z Tobą skontaktować?

    OdpowiedzUsuń
  44. To jak, dałoby rady jednak zrobić na te 2 dni jak lionblau zaproponował? I w sumie o której godzinie planujecie to spotkanie?

    OdpowiedzUsuń
  45. Dwa dni nie są bardzo zlym pomyslem, w sobote mozna zrobic popoludniu / wieczorem a w niedziele poprawiny bardziej rano(12 ?) zeby ludzie (np ja :D) ktorzy nie sa z krakowa mieli wiecej czasu na powrot.

    OdpowiedzUsuń
  46. Dziach, czemu nigdy nie ma nic w Poznaniu? Czemu matula nigdy nie puści mnie na ponymeeta? Czemu byłabym na nim najmłodszą osobą? Ech...

    OdpowiedzUsuń
  47. Kraków? Genialnie.
    Dwa dni? FUCK YEAH.

    ...oh wait. nocleg.

    Dwa dni mogą się udać tylko w dwóch przypadkach - balowania z kucykami 24h bez przerwy (sugar overdose anyone?) lub zdobycia noclegu. Nie muszę mówić że hostel/motel dobrym wyjściem nie jest?

    OdpowiedzUsuń
  48. Dajcie znac na blogu jak wszystko ustalicie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Osobiście myślałam ze jedna grupa bronies się zjawi 19 w sobotę a druga 20stego - nie przewiduje noclegu to nie konwent jeszcze.
    Jutro dowiecie się więcej jak wyślę mere program niby program :P

    OdpowiedzUsuń
  50. To wtedy nie jest dwudniowy zjazd. To są dwa zjazdy w dwa dni pod rzad :P

    OdpowiedzUsuń
  51. wstęp "wolny" czy na ten ponymeet tylko wybrani mogą wpaść? c;

    OdpowiedzUsuń
  52. Hej :)

    Jak pisałem wyżej - posiadam zdolność noclegową. W tym momencie, (15. IX., 00:45) nic nie mogę obiecać, ale... dogadam się z domownikami, popytam także znajomych. Może Przyjaciel by udostępnił swoją melinę w piwnicy - tak czy inaczej śpiwory będą obowiązkowe - jeżeli wyjdzie!
    Ile osób chciałoby nocować? No i kto może ewentualnie przechować część Stada u siebie?

    OdpowiedzUsuń
  53. Kurczę, sam byłem jednym z tych którzy proponowali termin ponymeetu w niedzielę a dam nie rady przyjechać bo mam zajęcia w tym tygodniu. God damn it!

    OdpowiedzUsuń
  54. @Fairey
    dopisz wstępnie dwie osoby

    OdpowiedzUsuń
  55. @PoldekPL

    Liczba ciał do odnalezienia w pobliskiej żwirowni wynosi: 2 sztuki.

    Dam znać dziś wieczór, najdalej jutro co i jak. Wszystko jeszcze może się zesr... tego. Zepsuć.

    Fairey G.

    OdpowiedzUsuń
  56. @Fairey
    Dopisz mnie do listy, też się zjawię na noc ^^

    OdpowiedzUsuń
  57. Eh. Ja na 100% będę ale tylko w niedzielę. Czekam na dokładny program.

    OdpowiedzUsuń
  58. Będę na pewno! ;] Będzie to dla mnie pierwszy ponymeet, więc mogę rzec, iż czuję lekki dreszczyk emocji. :)

    OdpowiedzUsuń
  59. @PoldekPL
    @Angel The Rabbit

    Liczba zwłok: 3 sztuki.

    Dobra, kuce, słuchajcie :)

    Starszyzna rodowa zgodziła się na urządzenie w moim pokoju stajni... to znaczy przechowalni bronies. Niestety, piwnica u Przyjaciela odpadła, nie mam namiarów na inne noclegi poza tym. Przykro mi, ale chyba do piątku/soboty nic nie wymyślę.

    Warunki zakwaterowania mam takie: domek pod Krakowem (trzeba dojechać busikiem) oraz mnóstwo zwierząt. Koty, psy, to co już się wylęgło pod łóżkiem, i to, co właśnie się przepoczwarza w jakimś ciemnym, miłym kątku.
    Alergicy skazani są na straszliwą śmierć w niewyobrażalnych męczarniach.
    W pokoju mam jedno łóżko podwójne i jedno pojedyncze. Plus milutka, drewniana podłoga. Koce i inne takie też się znajdą, więc barłóg da się urządzić klawy. Na stanie mam też ulotkę z pobliskiej pizzerii (60 centymetrów za trzy dychy z hakiem), kilka jakiś suchych filmów i fajkę wodną. Nie posiadam rakietowych paliw płynnych, opium ani kolekcji disco polo.

    Jeżeli mam jakieś zasady, to są takie:
    - Musimy być mało uciążliwi dla otoczenia. Inaczej ja zawisnę za utorbienie, a na przyszłość negocjacje ze Starszyzną Plemienną będą utrudnione..
    - Karimaty/śpiwory, szczoteczki do zębów mile widziane.
    - Jakby ktoś był niepełnoletni: nie kupuję tytoniu i alkoholu. Wybaczcie.
    - Lubimy zwierzątka. Bardzo.
    - Gracie w rpg?
    - Dołóżmy starań, żeby nie skończyć jako drag queens, odgrywające ulubione sceny z "Priscilli, królowej pustyni".

    Dobra - cofam to ostatnie. Skoro i tak się to wydarzy, wymyślmy chociaż jakąś fajną choreografię i przy malowaniu mojego pokoju na różowo omińmy wzmacniacz do gitary. Nie zasłużył na to.

    Jeżeli więc obiecujecie, że się nie rzucimy sobie do gardeł niczym wściekłe psy, zeżremy pizzę i ominiemy mój wzmacniacz przy malowaniu pokoju na różowo - zapraszam! :)

    Fairey G. ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Zapowiada się ciekawie. Wszyscy trzej jedziemy razem z Wrocławia :D Ściepniem się na żarło i będzie zabawa. Mam nadzieję że są tam łatwo dostępne gniazdka, bo bez sprzętu do odtwarzania odcinków się raczej nie obejdzie ;]

    OdpowiedzUsuń
  61. Powiedzcie mi w końcu na czym stanęło organizacyjnie, bo możecie mnie nazwać nierozgarniętym, ale nie ogarniam w które dni i o której co się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  62. @lionblau

    Możemy prosić o ten program? Zależy nam głównie na godzinie i miejscu gdzie się spotkamy. Mnie akurat interesuje niedziela. Muszę wiedzieć o której mam wyjechać pociągiem. No i powtarzam pytania, które zamieściółem w poście kilka dni temu.

    Z góry dzięki za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  63. Cholercia, ominie mnie jazda wiedeńczykiem:( Melduję swą obecność w niedzielę, odcinki mam zawsze na dysku więc z ich rozdystrybuowaniem nie będzie problemu. Tylko nie wykupcie wszystkich kucyków w sobotę;P
    /]*[\

    OdpowiedzUsuń
  64. @sz6sty
    to my w trzech z Wrocławia się do was przytoczymy na cały weekend a ty mieszkając tam możesz tylko w niedzielę być? ;p

    OdpowiedzUsuń
  65. @PoldekPL
    Bon Bon jeszcze mnie nie nauczyła jak być w kilku miejscach na raz, więc zostaje mi zjawić się w niedzielę, gdyż w sobotę planuję pobyt w Warszawie:)

    OdpowiedzUsuń
  66. @sz6sty
    Polecam Wyższą Szkołę Mindfucka im. Pinkie Pie. W specjalności zajęcia Berry Punch (Sisterhooves Social) i Rainbow Dash (Fallweather Friends), bo u Pinkie może nie być już miejsc.

    P.S. Jak będą mieli w wawie jakieś przypinki z Fluttershy to mi weź :D

    OdpowiedzUsuń
  67. Dobrze by było jakby nie był jedyną osobą, która się tego podejmie, ale deklaruje się mieć w niedzielę na dysku przenośnym wszystkie odcinki My Little Pony: Friendship is Magic w większości w 720p.

    OdpowiedzUsuń
  68. Podajcie pls nazwe przystanku kolo plazy - ten na ktorym wysiadamy.

    Dla tych niejadacych spod saturna, gdzie w plazy jest meeting point?

    OdpowiedzUsuń
  69. @Northern
    Gdyby nie to, że chciałem się pojawić na pierwszym w mojej "karierze" Warszawskim ponymeecie to chętnie bym podjechał :P Ale najpierw chcę zapoznać brony z rejonu, a na dalsze części kraju czas przyjdzie na studiach xD

    OdpowiedzUsuń
  70. @xYASHAx
    mam cały sezon I 1080p na dysku zewn.

    OdpowiedzUsuń
  71. Ludzie mam pytanie , a konkretniej , ile kasy wźiąść tak na oko ?

    OdpowiedzUsuń
  72. @PoldekPL
    @Angel The Rabbit

    Dobra, przyjąłem, odkurzam podłogę ;)

    @TościkXD

    Nie bój żaby, jak wyjdzie, i po imprezce nie zostaną dopalające się zgliszcza i zwęglone zwłoki w ciuchach z cekinami, to pewnie akcje noclegowe wejdą do kanonu ;)

    Fairey G.
    c:

    OdpowiedzUsuń
  73. @Trahall
    "Na oko to chłop w szpitalu umarł" - sorry, musiałem... To zależy od ciebie. Ja jestem z Krakowa, wezmę parę złociszy, żeby ew. coś przegryźć w międzyczasie. Chyba, że ktoś planuje jakieś większe zakupy...

    Ustalamy jakiś znak rozpoznawczy? Od razu mówię, że wielkie transparenty raczej odpadają :) i - przynajmniej u mnie- koszulka też :/

    Btw. fajnie, że udało się też z sobotą.

    OdpowiedzUsuń
  74. @OjtamOjtam w sumię ja jestem z podhala hmm.. z 50zł wystarczy.Znak rozpoznawczy hmm cóż ciężko będzie :P

    OdpowiedzUsuń
  75. We Wrocławiu sz6sty tylko pokazał koszulkę ze Spikiem od razu wyznaczyliśmy go na punkt zbiórki ;]

    OdpowiedzUsuń
  76. UWAGA !!!!!

    ZE WZGLĘDU, ŻE DOSTAŁAM GRYPY SIEDZĘ W DOMU NA ANTYBIOTYKACH I NIE MOGĘ SIĘ NIGDZIE RUSZYĆ. ODWOŁUJĘ PONTMEET CHYBA, ŻE KTOŚ NIE ZASTĄPI
    PRZEPRASZAM WAS ALE CHOROBA NIE WYBIERA :(:(

    OdpowiedzUsuń
  77. Uuuu wielka szkoda lionblau :(. Cóż w tej sytuacji mogę więc życzyć ci szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  78. Nieeeee!!!
    Może więc przesunąć termin na następny tydzień... Tak to trochę smutno w niepełnym składzie będzie...

    OdpowiedzUsuń
  79. Mogę przesunąć na 26/27 do tego czasu już się wykuruję

    OdpowiedzUsuń
  80. @lionblau - "Bez Ciebie nie gramy!"
    Zdrowie jest najważniejsze. Jak wyzdrowiejesz i dopiero jak wyzdrowiejesz, zrobisz epic ponymeet, każdy chyba się za mną zgodzi:)
    Zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  81. Cóż nie widzę żadnych problemów, żeby przełożyć spotkanie na przyszły tydzień. Jak dla mnie może być :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Łączę się w bulu i nadzieji na następny ponymeet. Za tydzień, mam nadzieję, też sobota i niedziela...? Plan zostaje ten sam?

    @lionblau- zdrowiej szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Plan zostaje ten sam jeszcze go dopracuje
    Tak dwa dni . Czyli 26/27 i załatwcie sobie nocleg ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. @lionblau

    Życzę powrotu do zdrowia, no i dzięki za włożony trud i czas w organizację. Stado trzyma kciuki :)

    @Everypony

    Jeżeli ktoś chce wpaść na nockę z pizzą i kucami, to moja propozycja dalej pozostaje aktualna, bo weekend miałem zarezerwowany tak czy inaczej. Albo klepnąć jakieś piwko, czy coś.

    Co do przyszłego tygodnia - mój dom ciągle jest do dyspozycji, nic się nie zmieniło. Poza tym, że będziemy zasiedlać podłogę, albo na łóżkach będzie ciasno - kiedyś pchnęliśmy się w piątkę na jednym, dwie koleżanki wylądowały na drugim. Podejrzewam, że ilość miejsca na wyrach ma związek z ilością zatankowanego browaru. Im więcej piwa, tym więcej osób mieści się na materacach :)

    Chętnych na nocleg proszę o kontakt. Póki co lista jest taka:

    PoldekPL + 1 kumpel
    Angel The Rabbit

    Fairey Gannet
    /]*[\

    OdpowiedzUsuń
  85. @Fairey
    jak nas zapisujesz to razem, wszyscy trzej jesteśmy z wrocka, do tego z angelem chodze do szkoły :p
    kusząca propozycja, trzeba to obgadać, bo wybierając między wolnym weekendem na odrobienie lekcji a spędzeniem go 300km od domu z kucykami... wybór jest chyba oczywisty :)

    OdpowiedzUsuń
  86. http://nooooooooooooooo.com/

    1 - Lionblau wracaj jak najszybciej do zdrowia :)

    2 - Ja w krk bedze teraz (19-20.11) tak czy siak. Moze jakis maly kucykowy browar / cola ? Galeria / Plaza / Rynek / park :P ?

    OdpowiedzUsuń
  87. Dobra, o tym nie wiedziałem ;]

    Lista - 3 szt.

    Z innej (ba)beczki - Przyjaciel Bittersweet, brony, który też będzie na imprezie za tydzień jest słuchaczem szkoły fotograficznej na profilu fototechnik. Nie wiem, jaki ma aparat (jak dla mnie to pudełko z dziurką, i to takie, gdzie się filmu nie zmienia) ale robi zaje... fajne zdjęcia, więc będziemy mieli czadowe fotki. O około 20% bardziej czadowe, jak pokombinuje ze światłem czy jakimiś tam efektami :)

    A tu na koniec prezent na pocieszenie od Brata, pewnie większość z Was ma kuce biegające po ekranie, ale może ktoś skorzysta po raz pierwszy :)

    http://www.mediafire.com/?rc3bcrwt1t5jmxb

    Fairey G.

    OdpowiedzUsuń
  88. No dobra! To widzimy się za tydzień. Heh, mam ochotę spróbować cupcaka też w końcu, także w Krakowie muszę być. ;)

    OdpowiedzUsuń
  89. A więc tak. Oficjalnie nasza pani organizator jest chora i nie będzie jej mogło być na Ponymeetach. Ja przejme organizację w niedzielę, ale potrzeba nam kogoś kto przejmie sobotnią organizację.

    OdpowiedzUsuń
  90. :( Ja bym wolał za tydzień, chociaż też wpadnę, jeśli będzie teraz... Tak od razu zostawiać Lionblau w domu, po tym co dla nas wszystkich zrobiła. Ten ostatni genialny zlot itd. To takie trochę nie teges uczucie.

    OdpowiedzUsuń
  91. Wybaczcie, może sieję zamęt...

    Dwudniowy Ponymeet odbywa się ten weekend? Czy w przyszły? Czy i w ten i przyszły? Może to wina zarwanej nocy, ale odrobinę się zgubiłem, i prosiłbym o jakąś wskazówkę. Jest to dla mnie o tyle istotne, że informuję trzech kolejnych bronies, organizuję nocleg, i nie chcę nikomu sprzedać nieodpowiedniej informacji - czy to kumplom, czy domownikom.
    A sam też muszę się pospinać, żeby z pisaniem badziewia na studia się wyrobić. :)

    Ptasi móżdżek G.

    OdpowiedzUsuń
  92. Nom, lepiej poczekajmy na ozdrowienie Lionblau, abyśmy byli w pełnym gronie, poza tym chętnie bym się zapoznał. No i organizacja może będzie lepsza, a samo spotkanie bardziej przemyślane.

    OdpowiedzUsuń
  93. Dobra, to ten weekend odpada. niech lion się leczy tam po swojemu (napary Zecory jeszcze nikomu nie zrobiły nic złego, nie? *badapplejackpokerface*), a zjedziemy się w następny weekend. Jak sz6sty stwierdził, bez niej nie gramy.

    OdpowiedzUsuń
  94. W tą niedzielę przejmuje Shas'Ar'Doran, kto chce to przyjdzie. Sobotę odwołuję !
    A za tydzień jest dwudniowy. Więc ludzie mogą się zjechać ;)

    OdpowiedzUsuń
  95. Ja nie mam pojecia czy za tydzien dam w ogole rade, dlatego wyszedlem z inicjatywą przejęcia organizacji tego tygodniowego

    OdpowiedzUsuń
  96. Czyli będzie jutro czy nie ? bo zgłupiałem

    OdpowiedzUsuń
  97. Ok, moze byc, czyli w ta niedziele (20.11) plan taki jak w orginalnym poscie ? Sobota odwolana jak widac

    OdpowiedzUsuń
  98. Jutro nie ma w niedzielę jest taki sam plan jak u góry !

    OdpowiedzUsuń
  99. Wyobraźcie sobie sytuacje w szkole jest do 12:50 możliwość zwolnienia się z zajęć pociąg do karkowa odj.11:42 przyj. 13:19 potem bronymet powrót i rano do szkoły! ile z was by się odważyło na takie coś ja jeszcze nie wiem czy to zrobię gdyby gdyby nie było tak zimno to bym się nie zastanawiał .... (ja to zawsze mam pecha)

    OdpowiedzUsuń
  100. Wow. Dwudniowy? Wstępnie mnie dopiszcie.

    OdpowiedzUsuń
  101. Dwudniowy ? Śpimy na dworcu Głównym ? :D

    OdpowiedzUsuń
  102. Pytanko: czy w niedzielę za tydzień też planujecie jeszcze zgarniać, czy ma to być zwarta impreza od soboty?

    OdpowiedzUsuń
  103. Wy Połudnowcy to macie szczęście, z zagęszczeniem ponymeetów u siebie. Kiedy coś więcej na północy?

    OdpowiedzUsuń
  104. HAHA! The fun has been doubled!

    OdpowiedzUsuń
  105. @Fairey
    potrzebny mi twój skype/GG/steam/xfire/e-mail/nr buta, trzeba zacząć obgadywać ten nocleg za tydzień

    @sz6sty
    nie ciesz się, zaczniemy we Wrocławiu też tak często organizować zjazdy to zobaczymy kto się będzie śmiał ;p

    OdpowiedzUsuń
  106. no bez jaj takie coś mnie ominie :(

    OdpowiedzUsuń
  107. @Everypony

    Moje gadu-gadu to: 5820618
    Mój numer buta to: 44
    Mój skype: i tak nie działa


    Będę aktualizował listę na bieżąco :)
    Dyskretnie przypominam o sporym zwierzyńcu i konieczności podjechania podmiejskim busem - gdyż może być to dla kogoś problemem.

    Fairey

    P.S. Południowcy! Moja podłoga też ma swoje granice, i w pewnym momencie lista będzie siłą rzeczy musiała się zamknąć. Albo ja nie zamknę drzwi do pokoju. Albo, co gorsza, nie będzie miejsca, żeby browar otworzyć.

    Żeby nikt nie został na lodzie - może ktoś jeszcze przyjąć gości?

    OdpowiedzUsuń
  108. @I'M A DRAGON
    Mi się wydaje, że jednak byłoby lepiej o tej 14:00 mimo wszystko. W końcu wspólne oglądanie streama o 16 też byłoby jakąś atrakcją (no i nie każdy raczej planuje nocować w Krakowie).

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy dobrze rzecze. Ja mam do Krakowa trochę daleko i raczej nie mam szansy na nocleg. Im wcześniej się zaczyna tym lepiej. Łatwiej będzie znaleźć jakiś powrotny autobus.

    OdpowiedzUsuń
  110. 26-27 listopad ja się pisze jak się znajdzie miejsce na nocleg a tak to może na jeden dzień chociaż wpadnę

    OdpowiedzUsuń
  111. @PONY FAIL

    Chcesz swój kawałek podłogi? ;)

    Fairey

    OdpowiedzUsuń
  112. Okej, ostatnia wiadomość przed Konwentem. Tak jak w ustaleniach, zaczynamy spotkanie przed Saturnem w Galerii Krakowskiej. Niektórzy może mnie skojarzą, ale dla pewności, będę siedział pod kolumną z kartką z Napisem Ponymeet.

    OdpowiedzUsuń
  113. @northern jasne ze che jakoś się nie mogę z tobą skontaktować

    OdpowiedzUsuń
  114. Dotykając kwestii przyszłego weekendu ja również uważam, żeby pozostała godzina 14. Niektórzy nie będą mogli zostać na nocleg a także muszą wrócić na wieczór do siebie.

    Z góry przepraszam za użycie zapytania w takiej formie jeżeli jest ono potencjalnie niedozwolone:

    Są może tu jacyś bronies z Tarnowa lub okolic?

    OdpowiedzUsuń
  115. @seba zet jest i znam kilku ale nie jestem upoważniony do pozbawienia ich "Statusu quo"

    OdpowiedzUsuń
  116. @PONY FAIL

    Jakoś nie dostałem nic na gadu, może bydlę zeżarło wiadomość? Dobra, dodaję Cię do listy.

    Poldek PL
    Angel the Rabbit
    Kumpel Poldka
    PONY FAIL

    Po doliczeniu mnie, Brata i ewentualnie Bittersweet'a, stężenie bronies na chwilę obecną wyniesie 6-7 sztuk.
    Mam nadzieję, że pogodziliście się z myślą, że będziemy robić wszystko, ale nie spać...

    Fairey

    OdpowiedzUsuń
  117. Fairey wejdźżesz na GG albo odbieraj wiadomości od osób spoza kontaktów bo mam sprawę dość ważną :P

    OdpowiedzUsuń
  118. @seba zet Ja jestem z tarnowa:)

    OdpowiedzUsuń
  119. @Anonimowy mogę prosić o kontakt? Via mail z mojego profilu.

    OdpowiedzUsuń
  120. @Seba Zet jak masz konto na youtube to napisz do mnie. Mam nick: TariPL.

    OdpowiedzUsuń
  121. Właśnie dowiedziałam się o zlocie i jako, że mieszkam w Krakowie, postanowiłam się wybrać. Mam jednak male zapytanie. Podjadę sobie pod Plazę, ale możecie mi powiedzieć gdzie ew. będę mogła was znaleźć ? C:

    OdpowiedzUsuń
  122. Czy jest już coś więcej wiadomo na temat tego weekendu?

    OdpowiedzUsuń
  123. Czy ktoś jeszcze reflektuje na spanie? Robi się ciasno, ale sądzę, że jakiś kuc się jeszcze zmieści.

    Northern Gannet

    OdpowiedzUsuń
  124. Więc jak z programem? O 14:00 będzie? (albo może i 1h wcześniej?)
    Będzie ktoś jechał z Katowic?

    OdpowiedzUsuń
  125. @Anon
    My się toczymy z Wrocławia przez Katowice PKSem. Nie wiem o której będzie tam, ale odjazd ma 07:50 z Wrocka.

    OdpowiedzUsuń
  126. Ja jadę koleją z Gliwic i przejeżdżam przez Katowice, więc mógłbyś się dołączyć. Z rozkładu wynika, że ja startuję o 10:36, a u Ciebie pociąg odjeżdżałby o 11:15. Tylko jak się poznamy? Nie mam jeszcze żadnej koszulki, ale z odrobiną szczęścia, chodząc po przedziałach, może znajdziesz mnie po wąsie. ;P Niektórzy mówią, że małyszowy. ;P A czy jest szansa, że ja rozróżnię Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  127. No i to jest chyba Wasz główny katowicki dworzec.

    OdpowiedzUsuń
  128. @Ryszard
    przesiądź się w Katowicach na PKS, prawdopodobnie z Wrocławia jedziemy w 4, będzie ubaw :D

    OdpowiedzUsuń
  129. Wiem, że jestem monotematyczny, ale wiadomo coś więcej w sprawie jutra i pojutrza?

    OdpowiedzUsuń
  130. Dammit, w ten weekend musze siedzieć w domu xD Obiecuje, że w Krakowie wcześniej, czy później się pojawię :D

    OdpowiedzUsuń
  131. Na 14 w sobotę na pewno nie zdążę. Gdzie wa szukać wieczorem? Plany co do Plazzy się nie zmieniły?

    OdpowiedzUsuń
  132. niech ktoś poda wrońcu jakieś oficjalne wytyczne ! bo się robi syf i zamęt Mere do roboty !!!!

    OdpowiedzUsuń
  133. Mnie, niestety, nie będzie na konwencie. Mam zaproszenie na Andrzejki. Ale życze Wam przyjemnej zabawy. Niech przyjaźń, Pinkie Pie i Berry Punch będą z Wami!

    OdpowiedzUsuń
  134. ej ludzie bez jaj piszcie o której i gdzie ?

    OdpowiedzUsuń
  135. Nie chcę panikować, ale... Prosiłbym o jakieś info, co z jutrem?
    To dla mnie dosyć ważne.
    Rzekłbym... krytycznie ważne?

    G.

    OdpowiedzUsuń
  136. Skoro nikt nic nie informuje to może narzucę swoje przemyślunki. Spotkajmy się o 14 przed Saturnem w Galerii Krakowskiej. Jeżeli będzie trzeba to będę krzyczał coś przyjaznego i kucykowego aby się poznać ale sądzę ze nie będzie potrzeby. Co będziemy kombinować dalej to zobaczymy na miejscu.

    Ci, którzy nie dadzą rady zjawić się na godzinę 14 a chcieliby dołączyć się później proszeni są o podanie swojego numeru kontaktowego na mail : ixdepeel@gmail.com Na podane numery zadzwonię albo wyśle smsa przed ponnymeetem abyśmy mogli być w kontakcie.

    OdpowiedzUsuń
  137. @ Northern "Fairey" Gannet

    Skoro nie będziecie spali to wbijam na kucykową imprezę.

    P.S.: Z tajnych źródeł informacji wiem ze Lionblau jest online tylko Mere nie ma i nie ma kto umieścić ogłoszenia. Oczekujcie na informacje.

    OdpowiedzUsuń
  138. to niech Lionblau napisze w kometach

    OdpowiedzUsuń
  139. @Rasiak

    W pysk... napiszę Ci, jak komplet wróci do domu. Na razie naliczyłem... czekaj... niemal 9 osób?!
    Zaraz...
    Poldek + kumpel Poldka + Angel the Rabbit
    Pony Fail + 1 kumpel (chyba)
    Ja + Brat + Bittersweet (czyli załoga stała)

    Tiaaaaaaa...

    OdpowiedzUsuń
  140. PROGRAM

    Dzień 1 - 27 Listopad

    14:00 - spotkanie pod Saturnem dla Bronies przyjezdnych
    14:30 wymarsz w kierunku Plazy
    15:15 - powinniśmy już być w Plazie - spotkamy się z innymi bronies którzy dotrą tylko do Plazy
    - proszę grzecznie czekać pod Smykiem
    - najazd na pobliski Smyk i Carefeur - celem zakupu kucyków
    - sprobujemy znaleść miejsce do siedzenia na górze nie powinno być problemu

    16:00 - oglądanie streama najnowszego odcinka

    Rozmówki i pogawędki na tematy kucykowe. Wpisy do zeszytu oraz rysunki mile widziane.

    Luna Republic vs Solar Empire
    Shipping/ Paringi
    Kucykowy Fandom
    Hasbro - czyli w jaki sposób bronies są olewani jeśli chodzi o pzremysł zabawkowy i dlaczego
    tak jest.
    Jesli będą osoby z Katowic niech przedstawią koszulkę.


    18:30 bądź pózniej wyjazd tramwajem 22 w stronę Tesco ( w Tesco jest całe pudło Blind Bagów)

    Po zakupach w Tesco szturmujemy z buta rynek - możemy wstąpić do Cupcake Corner
    Poniedziałek - Sobota
    (8:00 do 21:00)

    Zdążymy zdążymy

    koło 21 przejmie ktoś inny pałeczkę organizacyjną i będziecie się szwędać po pubach do białego rana


    Dzień 2 - 28 listopad

    14:00 - spotkanie pod Saturnem dla Bronies przyjezdnych
    14:30 - wyjście
    14:46 - mamy tramwaj - niezapomniana jazda nr 14 - wystrzczy bilet 20 min
    ( Bilet 20 minutowy kosztuje 1 zł dla studetów i 2 zł zwykły)

    Spotaknie pod Plazą z innymi Bronies

    kolejny najazd na Smyka - mina pani będzie pewnie bezcenna

    Rozmówki i pogawędki na tematy kucykowe. Wpisy do zeszytu oraz rysunki mile widziane.

    Ankieta wybór 1 albo 2 odcinków i puszczenie ich na laptopach. Bardzo proszę niech ktoś na
    pendrive przyniesie wszystkie odcinki.

    BARDZO PROSZĘ PRZYNIEŚĆIE KTO MOŻE: LAPTOPY Z NETEM ( w Plazie jest wifi) ŁADOWARKI PENDRIVY
    KABLE APARATY

    OdpowiedzUsuń
  141. To jest 26 i 27 listopada oczywiście? Nie za bardzo mam ochotę przyjeżdżać o "dzień za wcześnie"... ;)

    OdpowiedzUsuń
  142. Uratowałaś mój zad!
    Dziękuję!

    G.

    OdpowiedzUsuń
  143. ech szkoda że nie zagoszczę 3:
    imieniny plus brak kasy

    może następnym razem bawcie się dobrze i zróbcie masę zdjęć bym jeszcze bardziej żałował :p

    OdpowiedzUsuń
  144. To jest 26 i 27 listopada oczywiście?

    TAK mój błąd :P

    OdpowiedzUsuń
  145. Oh my... Zapowiada się tak super, a ja nie będę mógł pojechać :(
    PS. Ktoś wie, gdzie w Warszawie (sklep, miejsce) można znaleźć Blind Bagi?

    OdpowiedzUsuń
  146. Dobra, lekka zmiana w Programie.

    Jutro (to jest niedziela 27 listopada) spotykamy się o 14 pod Saturnem w Galerii Krakowskiej i jedziemy do Bonarka City Center. Piszę w imieniu Lionblau wiec prosiłbym o podbicie tematu.

    OdpowiedzUsuń
  147. Sklep zoologiczny znajduje się na parterze przed sklepem Auchan.

    OdpowiedzUsuń
  148. Ja chce 2 ponymeet we wrocku

    OdpowiedzUsuń
  149. No co tam się wyprawiało to ja nie wspomnę, tyle pieniędzy wydane na kucyki, tyle zabawek wyniesionych. Co Ci Bronies wyprawiają to ja nawet nie wiem. Czekamy na zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  150. D: Moje pieniąąąąądzeeee...

    OdpowiedzUsuń
  151. pól sklepu wyniesione ochroniarze nie wiedzieli co robić haha eh te remonty na trach ale nareszcie w domu miałem ochotę całować ziemie

    OdpowiedzUsuń
  152. Witam wszystkich,

    część z Was poznała mnie mnie w sobotę, jako fotografa ;) W niedzielę niestety nie dotarłem, czego bardzo żałuję.. Zdjęcia i relacje postaram się zamieścić w pon-wt. Dopiero po pracy będę miał czas by coś działać z materiałem.

    @Do grupy noclegowej u Ganneta:
    Grzybiarz! Kamienie Nerkowe Harmonii! Grzanka na sucho! Poczucie humoru pół-suche wytrawne! Dzięki chłopaki za fajny wieczór-noc-poranek.

    OdpowiedzUsuń
  153. Dojechaliśmy po kilku godzinach drogi do Krakowa, dotarliśmy do miejsca spotkania... A tu pusto. Nie przejęliśmy się zbytnio, bo byliśmy godzinę przed czasem.

    W międzyczasie okazało się, że zostawiłem całą kucykową kolekcję. Przerażony własną głupotą skierowałem się natychmiast do Smyka, gdzie kupiłem kucyka. Do czesania. Bez grzebienia. Skandal.

    Gdy wróciłem okazało się, że zebrało się już całkiem spore stadko. Lion odebrała nas i skierowała ku Kraków Plaza. Taki długi spacerek z ciężką torbą, kto by o takim czymś nie marzył?

    Połączyliśmy się z grupą tam oczekującą i przeszliśmy szturmem przez tamtejszego Smyka. Popatrzyliśmy chwilę na różową Celestię, kucyki z G3, figury w przezroczystych opakowaniach... I wyszliśmy.

    Następny atak był skierowany w McDonalda, gdzie zebraliśmy razem kilkanaście stołów. Paru się zdecydowało poświęcić i kupić parę hamburgerów, aby nas stamtąd nie wykopali. Następnie oglądaliśmy odcinek, który na słabiutkim łączu ciął się niemiłosiernie. Jak tylko skończę się wyżalać, to pójdę go obejrzeć In Glorious 1080p...

    Wyżalać? Hah, to były najlepsze dwa dni mojego szarego życia, a ja marudzę. Oto i Angel.

    Po tym udaliśmy się do Tesco, tym razem, ku chwale Celestii, wykorzystaliśmy komunikację miejską. Gdy wreszcie dotarliśmy na miejsce, zaatakowaliśmy w poszukiwaniu kucyków. Ochrona się zaczęła koło nas kręcić, więc szybko zebraliśmy łupy i odeszliśmy. Przy kasie dowiedziałem się od innego broniego, o aparycji i psychice mistrza sekty, że była na półkach ukryta Fluttershy do czesania, taka, jaką codziennie sobie czeszę we Wrocławiu. Tak, teraz mam dwie.

    Zostałem tam też obdarowany przez miłego kolegę czterema litrami picia do noszenia. Skierowaliśmy się ku Cupcake Corner... na piechotę. Po drodze dowiedziałem się o paru interesujących projektach, które, jak mam nadzieję, niedługo pojawią się na blogu.

    Na miejscu już na nas czekali ci, którzy postanowili jednak skorzystać z dobrodziejstw autobusu. Do tego momentu myślałem, że zwrot "obudziły się w nim mordercze instynkty" to tylko taka metafora, chwyt literacki. Cóż, człowiek całe życie się uczy.

    Po zjedzeniu babeczki i zostaniu "brushie brushie'm" ponymeetu ja, Mistrz Zepsucia i Pan Rozpusty, oraz inni bronies... Rozeszliśmy się. Ja wraz z innymi przyjezdnymi i naszym dobroczyńcą, Faireyem, pojechaliśmy na nocleg. A tam zaczęła się impreza.

    Nie wiem, co mam powiedzieć o tej nocy. Słowa uciekają mi sprzed oczu, jakby nie chciały się pokazać w tym miejscu... Trudno, przymuszę je. Spędziliśmy wysoce dystyngowany i ucywilizowany wieczór pełen wysublimowanych żarcików i popijania herbaty z filiżanek... Nie. To była noc opowiadania kawałów o wysokim stężeniu czerstwości, zastanawiania się nad najbardziej idiotycznymi sprawami, kucyków, prób grania połowy refrenu WWU, czesania Fluttershy, kucyków, słuchania historii o tym, jak to gospodarze się co chwila prawie zabijają, okaleczają lub ranią w wyniku głupich pomysłów, picia wielu, WIELU litrów płynów niealkoholowych, żeby zabić suchość w ustach (która regularnie wracała z siłą Kamieni Nerkowych Harmonii... Jezu, nawet w takiej relacji nie potrafię się powstrzymać od odniesień zrozumiałych dla nielicznych.) oraz kucyków.

    Wreszcie rano, po sprawdzeniu, czy nikt nam nie wykroił nerek czy nie wykręcił gorszego numeru, wróciliśmy na ponymeet. W związku z naszym ogólnym olewajstwem spóźniliśmy się z klasą o jakieś dwadzieścia minut. Złapaliśmy resztę grupy... i udaliśmy się do sklepów z kucykami. Tak kreatywnie tym razem podeszliśmy, co?

    Szturmem (znowu) zaatakowaliśmy górne piętro i (też znowu) zrobiliśmy hostile takeover kilku stolikom. Dalej oglądaliśmy Winter Wrap Up. Większość nie chciała śpiewać ze mną, buu.

    OdpowiedzUsuń
  154. Ktoś wtedy wpadł na genialny pomysł: "Chodźmy do sklepów, kupimy kucyki!". Plan mi się spodobał, był tak odmienny od wszystkiego, co robiliśmy do tej pory. Tam się okazało, że wszystko cacy, mam kolejne dwa blind bagi... Ale przydałoby się mieć pieniądze na bilet powrotny. Więc powstrzymałem ochotę wzięcia całej półki i wyszliśmy ze sklepu. Kolejny genialny plan: "Teraz do Tesco, kupimy kucyki!". Of course. Inni chyba już nie mieli ochoty, choć nie rozumiem dlaczego. Udaliśmy się więc niewielką, czteroosobową grupką. A w Tesco mieli akurat dostawę, efektem czego były dwa kolejne kuce i marzenia, żeby bilet powrotny do Wrocławia nie kosztował więcej niż 50zł.

    Wróciliśmy... i wszyscy się rozeszli, tak jakoś. No to na dworzec, szybko, bo za pięć minut odjeżdża autobus. Wsiadamy... a tu tłum, nie ma miejsc. Koledzy gotowi się wycofać, a ja kupuję bilet. Nie chcieli mnie zostawiać, to też kupili, ale jeden grozi, że mi wybije zęby. Miejsca się znalazły jakoś. Jedziemy, jedziemy... Nagle wtf, Wrocław. Podróż Kraków->Wrocław trwała trzy godziny, na odwrót trwała pięć. Oczywiście, że wszystko miałem zaplanowane, tylko jakoś zapomniałem o tym wspomnieć. Brony stwierdził, że jednak nie wybije mi zębów.

    Podsumowując: Uch. Czytam i widzę marudzenie, narzekanie, jęczenie... Ale poza odciskami na nogach i wydaniem wszystkich oszczędności nadal twierdzę, że to były piękne dwa dni. Bycie bronym ma sens chociażby dla tych chwil, gdy wraz z innymi ludźmi dzielącymi twą pasję dyskutujesz, spoufalasz się, żartujesz, opowiadasz... Jesteśmy wspaniałym fandomem moi drodzy i mam nadzieję, że uda nam się to utrzymać.

    Internet... huh, pół nocy uzupełniania braków.
    Angel dziękuje wszystkim, którzy się pojawili na tym ponymeecie. Jesteście wspaniali. Wszyscy, bez wyjątków.

    Brushie brushie...

    PS: Damn, musiałem podzielić relację na dwa posty, bo mi wyskakiwał błąd. Na początku próbowałem ograniczyć ilość znaków, co pozbawiło pierwsze kilka zdań sporej części pazura... No ale trudno, przekroczyłem limit prawie dwukrotnie, rozbieranie całego tekstu nie miałoby sensu.

    OdpowiedzUsuń
  155. Dla samych min ludzi było warto pojechać :P

    OdpowiedzUsuń
  156. Macie tu parę zdjęć z soboty. Nie są one może jakieś wybitne ale zawsze coś.
    http://speedy.sh/MvEGV/Ponymeet-Krakow.rar

    No i niestety na moim aparacie nie ma zdjęcia grupowego :(

    OdpowiedzUsuń
  157. Klacze i Ogiery :)

    Bardzo dziękuję za pełne humoru i przyjaźni dwa dni. Jest mi niewypowiedzianie miło, że mogłem poznać tyle ciekawych osób i nawiązać tak dużo kontaktów. Mam nadzieję, że będziemy spotykać się dalej, przy piwku, lodach, babeczkach oraz tak bez okazji.

    Każdy z Was, jeden z osobna, i na kupę w stadzie, jest wyjątkowy i niepowtarzalny. Mam szczerą nadzieję, że będziemy się trzymać razem i w razie potrzeby ratować własne zady.

    Nie chcę teraz się za bardzo rozpisywać, gdyż klecimy obszerny fotoreportaż z Bittersweetem, i tam wpadnie lwia część tekstu i przemyśleń.

    Specjalny, suchy ukłon tyłem do ściany i z rękami na... rogu? składam grupie nocującej. Dopiero teraz nawodniłem się jak należy :) Aha, i ktoś zostawił moim łóżku pół litra okruszków w worku. Noc była sucha w róg.

    Grzybiarz! Kamień Nerkowy Harmonii! Pocieranie rogami! Rógrógógrógrógrógrógrógróg! Gniazdo orła! Czesu czesu! Yeah!

    Roztkliwiony Fairey

    OdpowiedzUsuń
  158. Trochę zdjęć znajduję się w fotoreportażu, który zamieściłem na swoim blogu:
    www.krakowskie-sprawy.blogspot.com

    Bardziej obszerna galeria pojawi się prawdopodobnie jutro wieczorem, gdy to nastąpi - niezwłocznie dam znać!

    OdpowiedzUsuń
  159. Krótki pokaz slajdów, który zrobiłem na potrzeby ED: http://www.youtube.com/watch?v=h1xsUT5Jn9k

    P.S.
    Ktoś w ogóle planuje napisać oficjalną relację z "najbardziej epickiego ponymeeta do tej pory"?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tylko pamiętajcie drogie kuce... Miłość, tolerancja i żadnych wojen!

Popularne posty