Animacja z sezonu 2

Zapewne wiele z was widziało już ją parę dni temu, jeśli tylko uważnie czytacie Equestria Daily. Pomyślałem sobie jednak: a może warto umieścić? Przynajmniej przypomnę, że coraz większymi krokami zbliża się Sezon 2!


Do rzeczy:
Aidan Mcateer, jedna z animatorek MLP:FIM opublikowała dwie animacje pochodzące z Sezonu 2, które przedstawiają Rainbow Dash pozbawioną kolorów.
Możliwe, że szarość Rainbow to sprawka Discorda. No, nieważne, byle do 17!

Do 17 września ponadto nasz blog powinien już mieć ponad 50000 wyświetleń! Jest więc czym się ekscytować!

Komentarze

  1. First :P Ta szara Rainbow jest jakaś taka smutna :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę tęczową Rainbow (jakkolwiek to brzmi) :< Oh, nie mogę się doczekać siedemnastego, z pewnością nie tylko ja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szara Dash miała być ZAKOŃCZENIEM PIERWSZEGO SEZONU!

    Ja obstawiam, że to jej smutna/zła forma, tak jak Pinkamena, Flutterrage, czy płonąca Twilight. A lasso to na 120% lasso AJ, więc moja teoria z złą Dash może być bardziej prawdopodobna.

    Jedynie zastanawia mnie, czemu ujeżdża chmurę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Do 17? Nie powiedziałbym. Przy takiej ilości wyświetleń/dzień to na 17 można liczyć juz ok. 75k

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgodzę się z Kurisu, pewnie jest to jakaś zła forma Rainbow Dash. No cóż, zapowiada się ciekawie. Ja jednak cierpliwie poczekam do 17 września :)

    Btw. Mere byłaby możliwość, żebyś 16-17 września wrzucił na blog informację jak oglądać za pomocą Steama, czy tam LiveStreama itd.?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta szara rainbow dash na pierwszym obrazku sie zlowieszczo usmiecha i nie chce za wszelka cene, aby ktos ja zdjal z chumry.

    Can't wait :D

    OdpowiedzUsuń
  7. @Lindsay
    Muszę się najpierw zorientować w tej sytuacji, ale jeśli się dowiem, nie widzę przeszkód.
    @Kurisu
    Zakończenie pierwszego sezonu? Interesujące... nie słyszałem o tym. Co do lassa, podzielam twoją opinię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cholera, z moim netem nie dam rady na Live Stream obejrzeć... chyba, że ktoś będzie nagrywać.


    Anyway, nie mogę się doczekać pierwszego nagrania do bitwy na głosy. Troszkę zbyt mocno się tym nakręciłem, hehe.

    OdpowiedzUsuń
  9. @Drzewo
    A może szara RD to tak naprawdę jest nie jej zła wersja, a smutna i nie pewna siebie (czyli totalne przeciwieństwo RD), a wtedy chmury to jej jedyna droga ucieczki od problemów? Bo zauważmy, że Flutterage jest totalnym przeciwieństwem Fluttershy, a Pinkamena przeciwieństwem Pinkie Pie.

    @Mere Jump
    Ok, 3mam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. @Kurisu
    Bym CI wysłąłą, ale jestem w polskiej drużynie :/

    OdpowiedzUsuń
  11. PFFFFFFFT
    Mam nadzieję że nie zrobią coś ala Pinkiemena.
    Już to wystarczająco psuło mi mózg.
    A teraz dadzą jakaś EmoDash ;p...

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieje że będzie to kolejna zła postać typu Flutterrage.

    OdpowiedzUsuń
  13. @Lindsay
    Tylko ze ona sie usmiecha na tej chmurze.

    OdpowiedzUsuń
  14. @Drzewo
    Ano tak, nie zauważyłem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tylko pamiętajcie drogie kuce... Miłość, tolerancja i żadnych wojen!

Popularne posty