Wiadomości na temat sezonu 3!

Sam tego człowiek nie ogarnie - ach te wieści na temat sezonu trzeciego - dlaczego musicie pojawiać się tak niespodziewanie?! Na szczęście wszyscy są na meecie, to pewnie nikt nie zauważył. :D

Equestria Daily udało się dotrzeć do pierwszych poważnych informacji na temat nadchodzącego sezonu MLP:FiM. Isn't that exciting? Wszystkiego dowiedzieli się na odbywającym się właśnie Comic Con-ie.
Uwaga: post zawiera olbrzymie ilości spoilerów i śladowe ilości orzeszków arachidowych. 

Aktualizacja: więcej piosenek? Więcej piosenek!


Od czego by tu zacząć? Być może od piosenki!


A teraz długo wyczekiwane wieści dotyczące odcinków:
- niemal na 100% w sezonie trzecim pojawi się Trixie (Habro, Y U R so cruel?)
- Derpy będzie się pojawiać, ale nie dostanie większej roli
- prawdopodobnie Octavia otrzyma głos! Jest też duża szansa, że wystąpi w duecie z Rarity! 
- Fluttershy w jednym z odcinków zamieni się w smoka (dlaczego ja na to nie wpadłem?)
- będzie dużo szalonych kucyków (jeszcze więcej?!)
- prawdopodobnie będzie więcej Luny

No to jak? Zadowoleni? Bo ja szczęśliwy! :D 

Oraz:
Gummy będzie w sezonie 3:

Komentarze

  1. Od baaaardzo długiego czasu chodził mi po głowie "pomysł" na drugi odcinek z Trixie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Because Luna is the best pony!
      FOREEVEER

      Usuń
    2. Fajnie, że będzie Luna. bo wiecie, Luna to temat tabu. Nikt nie wspomina o Lunie :/

      Usuń
    3. Też się cieszę na wieść o tym,że Luna będzie się częściej pojawiać.Inne nowości też mi się bardzo podobają,aż się nie mogę doczekać :)

      Usuń
  3. Pewnie Trixie zmieni fluttershy w smoka to moja teoria

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde piątek 13 i tyle dobrego na nas spadło XD spoilery pozdrowienia Lauren Faust NO PO PROSTU NO NIE CELESTIO CZY TY TO WIDZISZ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak, sam muszę przyznać, że ten "straszny piątek 13-tego" wypadł nie najgorzej ;P

      Usuń
  5. No.Podobno 3 odcinek ma być Luny.I może mi ktoś powiedzieć o czym była ta piosenka? Bo nie znam tak dobrze ang. by zrozumieć co mówiła(słaby szum i już nie rozróżniam słów, odcinki już oglądałem po ang.)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znów poprawiła się animacja no i:

    https://www.youtube.com/watch?v=Af1GCiMnoNQ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad tym, co przesłałeś będzie trzeba trochę popracować, bo niektórzy słyszą tam "month" inni "fall".
      No i to trochę dziwne zaczynać sezon w sierpniu.
      Osobiście stawiam na wrzesień.

      Usuń
    2. Przesłuchałem jeszcze raz w słuchawkach i wiem.Tu chodzi o jakiś test. I Twi boi się że go nie zda(domysł) i że nie jest przygotowana(tekst).

      Usuń
    3. Dobra, ale poprawnie nie byłoby this fall a nie next fall?

      Usuń
  7. *prawdopodobnie będzie więcej luny
    *bedzie więcej luny
    *wiecej luny
    *LUNY

    http://www.youtube.com/watch?v=JQCP85FngzE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, dobrze wiem co przeżywasz :D A co do piosenki - świetna!

      Usuń
    2. Czy ktokolwiek miał jakieś wątpliwości, kto jest najlepszym kucykiem? LUNA! WIĘCEJ LUNY!

      Usuń
  8. Co dowodzi, że piątek trzynastego jest dniem szczęśliwym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piątek trzynastego jest proporcjonalnie pechowy do dnia poprzedniego.
      Wczoraj były moje urodziny - dziś musiały przyjść prezenty. ;)

      Usuń
    2. Wszystkiego spóźnionego najlepszego :3

      Usuń
    3. A to wszystkiego, wszystkiego najlepszego :D

      Usuń
    4. Tak więc najlepszego :)

      Usuń
    5. No to wyszedł ze mnie attention-whore...
      Lepiej się cieszcie, że się piątek 13 kończy.
      Ale oczywiście dziękuję. :)

      Usuń
    6. Dołączam się do życzeń. :-)

      Usuń
    7. Również hugam i życzę wszystkiego najkucykowniejszego, bo wszytko inne masz od tych wyżej :P

      Usuń
    8. o.O też miałem 12 urodziny :P

      Usuń
    9. No, to i ode mnie, wszystkiego najlepszego *udaje że wcale nie wiedziała że miałeś urodziny i nie zapomniała o tym*

      Usuń
    10. Salo, no to wszystkiego najlepszego dla ciebie! :)
      A wszystkim, którym jeszcze nie podziękowałem, dziękuję z tego miejsca.

      Usuń
  9. no to zapowiada sie ciekawie :) , tylko niestety dopiero przy wrzesniu...

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG, teraz nie będę mogła spać spokojnie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Octavia w duecie z Rarity? Mogę się założyć, że będzie jazzowa wstawka:3. A, że zawsze muszę na coś wybrzydzać:
    I want more Vinyl Scraaaaaaatch!
    No, dobrej nocy wszystkim życzę

    OdpowiedzUsuń
  12. Juz i tak nie moge sie doczekac a wy jeszcze zaostrzacie mi apetyt... DAMMIT!

    OdpowiedzUsuń
  13. I was prepared to do my best.
    but I could handle any test.
    For I can do so many tricks.
    But I wasn't prepared for this
    Levitation with (Nie wiem) uprise
    That somethings I resolved with ease
    The square of 546 is 23.36664289109
    I was (Kurde a śmiać się nie można ciszej?) with frienship's bless
    But I wasn't prepared for this
    Will I failed or will I pass I can't be sure
    (Ciszej ludzie!)
    WHOWHOWHWOWOOWOHOWHWOO - A nie, sorry to nie ten ta ścieżka!

    Nie ręczę głową (LOL) ale to słyszałem. ktoś zgłasza inne wersje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz. Mowa o teście a była już sesja letnia... dziwne.

      Usuń
    2. Chodzi o kampanię wrześniową ;)

      Usuń
    3. Levitation with (Nie wiem) uprise
      Levitation what have been uprise. Mała korekta :P ( o ile mnie mój słuch nie myli )

      Usuń
  14. Nowa animacja rozwianych włosów Twilight.
    ORGAZM

    OdpowiedzUsuń
  15. Luna, More Luna?! Pierwszy odcinek będzie epicki. Specjalna projekcja, i tony popcornu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślałam że jak skończył się drugi sezon My Little Pony, to zamiłowanie do kucyków u mnie, wygasło. Po obejrzeniu tego i przeczytaniu spoilerów, znów kocham te kolorowe kucyki i nie moge doczekać się sezonu trzeciego. :) Nie sądziłam że tak może zadziałać na kogoś, zwykła (Zwykła?! Świetna!) piosenka zaśpiewana przez Twilight. :'D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CO!? zwątpiłaś w MLP? nie wydaje mi się żeby Celestia ci to wybaczyła... ehh.. zawsze wybacza ^^ (TO THE MOON HER!). oook btw witamy ponownie :3

      Usuń
  17. Coś ty najlepszego zrobił? Jestem w trakcie ponownego oglądania wszystkich odcinków a ty mi wyjeżdzasz z tym czymś? Sprawiłeś że znów ujawniają się u mnie objawy zaawansowanego stadium ADHD. A liczyłem na w miarę spokojne wakacje. Nie daruje ci tego.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli ktoś czuje po tych wiadomościach, że nie wytrzyma do września i zaczyna odczuwać zbyt duże kucykowe wariactwo z tego powodu, proponuje odłączyć kabel od internetu na 2 tygodnie. Mi odłączyły siły wyższe (naprawa łącza po burzy). Teraz, gdy znów mam internet jestem tak wyluzowany po mimo bardzo ważnych wieści, jak dostanie się na studia czy pierwsze info na temat 3 sezonu. Egzaltacja emocjonalna na razie mi nie grozi.
    Podsumowując komentarz, który i tak nikt nie przeczyta, nowe szczegóły poprawiają estetykę animacji, co pochwalam, więcej Luny, więcej frajdy. Pomysł z Dragonshy, potwierdzi tylko fakt o byciu Dovahkiin. Więcej szalonych kucyków czyżbyśmy mieli poznać jakichś tajnych przedstawicieli rodu Pinkaminy Diane Pie czy może jej uczniów?
    Wasz wyjątkowo spokojnie komentujący
    A.ds.B.E "Blast"

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobra. Leki zażyte, ekscytacja poszła do kuchni. A więc tak. Nowe animacje prezentują się bardzo ciekawie. Zastanawiam się jakie jeszcze efekty zaserwurą nam jeszcze twórcy. Co do większej liczby szalonych kuców... zaczynam mieć pewne obawy że będzie to troche przesadzone. Pożyjemy, zobaczymy. Octavia zacznie gadać... dla mnie bomba. Trixie pokaże swoją rodzinę cyrkową? Chciałbym. Pozostaje mi tylko wszystkim życzyć spokojnego czekania na 3 sezon. I pamiętajcie, nie samymi jabłkami żyje człowiek.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy jestem dlaczego ma się tam pokazać znowu Trixie. Chyba żeby ponownie została ośmieszona. A co do Fluttershy... bardziej bym wolał Rarity jako smoka (jeśli wiecie o co mi chodzi ^^). Najbardziej bym się ucieszył gdyby pokazywali więcej CMC (cutie mark crusaders) bo tak jakoś mało tych odcinków z moją ulubioną applebloom :3

    OdpowiedzUsuń
  21. U u u u!!! 3 sezon zapowiada się ciekawie. Więcej Luny - coś czym się jaram, Fluttershy w roli smoka - hm? No ciekawe ile miast spali, zanim ją uśpią xD Nie no świr, nie życzę jej tego. No i ciekawe, czy Trixe znowu będzie... cóż sobą, czy dostanie jakąś ciekawszą rolę. NO I NAJWAŻNIEJSZE: Czy zostaną użyte (zacytuję zjaranego Spike`a z SHED.MOV) "helemnst of armory"... a w sumie bardziej chodzi mi o to ile będzie tych odcinków fabularnych. Wiecie, dzielone z reguły na dwa i dzieje się w nich dużo :D
    No i oby jak najszybciej się pojawił ten 3 sezon i oby twórcom nie zabrakło zapału i środków na 4 :) Tego życzę nam wszystkim - Miłośnikom kucyków xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach no i zapomniałem o jeszcze jednej rzeczy, której jestem ciekaw. Czy Ctue Marks Znaczkowej Ligii w końcu się znajdą???

      Usuń
    2. Prędzej Derpy dostanie cały odcinek. :D

      Usuń
  22. Obejrzałem, ten "spoiler piosenka". Co prawda z moim kulawym angielskim guzik zrozumiałem, ale jest to coś pięknego i nie mam na myśli samej animacji. Mam na myśli reakcję publiki. To niesamowite, jak ludzi może zrzeszyć jedna kreskówka, jak bardzo mogą wciągnąć losy kilku fikcyjnych postaci. Kiedy Spike zaczął śpiewać, to myślałem, że wstaną z miejsc i zaczną bić brawo, albo te śmiechy, kiedy Twi odgaduje wynik działania matematycznego. No i te końcowe okrzyki... Coś niesamowitego. Mam prośbę. Zdobył by się ktoś z dobrym angielskim i przetłumaczył tę piosenkę, co? Plis...

    OdpowiedzUsuń
  23. Z zapowiedzi można wywnioskowac że hasbro bardzo wysoko podniosło sobie poprzeczkę

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmm... GRYŻDAŁOWE GUDZYGI I GANDERLOD? FLUDDERZMOG? OGDAWIA I JEJ GŁOZ? 3 ZEZON?1!
    A ja myślałem, że to mi odjebao po "ARAM ZAM ZAM".

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja koleżanka będzie w niebowzięta jak trixie się pojawi

    OdpowiedzUsuń
  26. YEAH :D
    Candence na 99% będzie w 3 sezonie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na 100% będzie, jedyne słowo które z 2 piosenki zrozumiałam to Cadence właśnie xD

      Usuń
  27. To ile tych sezonów będzie? Kiedyś musi nastąpić KONIEC.

    OdpowiedzUsuń
  28. Więcej Luny, Octavia, Trixie?! Soooo awesome!

    I ta druga piosenka.... mmmmmm!

    OdpowiedzUsuń
  29. Luna, Trixe, Candence, nowe piosenki w tym prawdopodobnie piosenka tylko dla AJ, kryształowe kucyki (cokolowiek to jest...)

    AAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWWWW




    YYYYYYEEEEEEAAAAAAAHHHHHHHH

    OdpowiedzUsuń
  30. Trzeba wziąć się za tłumaczenie... SZYBKO...

    A nie, nawet, jak zrobię tłumaczenie z timingiem w 15 minut, to na YT wstawiać będzie się cztery godziny :< Postaram się, może nikt mnie nie uprzedzi...

    Obstawiam, że w odcinku z "I Wasn't Prepared for This" powróci Trixie. Ba, jestem tego niemal pewna. A "Ballad of Crystal Ponies" zapewne będzie w dwuczęściowym.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystko to mnie cieszy, jak najbardziej, brakuje mi tylko jednej informacji. Czy Scootaloo w końcu dostanie odcinek na wyłączność?! Plis, SB i AB już miały, inne kucyki też miały, nawet po kilka razy, a tylko jedna Scootaloo została bez odcinka. Ja chcę odcinek, jak nauczy się latać! No i więcej Scoot z Rainbow (nie mówię o jakichś shippingach, tylko o tym, że moim zdaniem Rainbow powinna Scoot traktować bardziej jak siostrę, no i spędzać z nią czas czasami)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach no i tymi ostatnimi, kilkoma słowami przypomniałeś mi Rainbow Factory, a tak bardzo chciałem przeżyć ten dzień bez żadnych negatywnych emocji... Dobra mniejsza z tym ;) Trzeci sezon to będzie TOTAL ROZPIE... Oby w jednym z odcinków wparował Discord (mam cichą nadzieję):P

      Usuń
    2. @Fysiula, a ja bym właśnie chciał odcinek, gdzie Scoot nie może nauczyć się latać, a morał na końcu taki: pierdol latanie, zajmij się tym co lubisz i co ci wychodzi, czyli deskorolką :)

      Usuń
  32. mam pytanie niedotyczące posta:
    Jak się dodaje kalendarz Google na bloga?

    OdpowiedzUsuń
  33. O, MATKO. Chciałem znak to go dostałem, czas najwyższy oglądnąć 2 sezon!

    OdpowiedzUsuń
  34. Musical się robi... czy to źle czy dobrze ocenię w całości. Kolejna sprawa to kryształowe kuce i sprawa 'uncanny valley' ciężka sprawa, ale do opanowania.

    OdpowiedzUsuń
  35. A czy ktoś mi powie czy wcześniej były wcieki nt. daty premiery 3 sezonu?

    OdpowiedzUsuń
  36. Sądzę, że prawie na pewno dowiemy się więcej o historii Equestrii. Może nawet w pierwszych dwóch odcinkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądząc po zwrotce "we'll see the crystal ponies with their history".

      Usuń
  37. Alleluja. Osiem godzin mordowania się przy renowacji chędożonego płotu, wchodzę na FGE i świat znowu jest piękny!

    More Luna? Crystal ponies? No i na co Twi się nie przygotowała?

    Pozostaje czekać. Oby jak najkrócej.

    OdpowiedzUsuń
  38. [Geek mode acitavated] Czy tylko mnie to kryształowe miasto przypomina Exodar? Właściwie to Draenei w pewnym sensie przypominają konie... Dla niewtajemniczonych w historię Azeroth odsyłam do: http://www.wowwiki.com/Exodar oraz http://www.wowwiki.com/Draenei

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...Yyy...[searching for file: "hipster.exe"] ...Czy tylko mnie Elementy Harmonii przypominają amulety, w których uwięzieni są tytani, np. Twilight mogłaby mieć Pendragona, Rainbow - Mitrasa, Pinkie - Araknosa. Do Rarity mógłby należeć Tao, do Fluttershy - Feniks, wreszcie do AJ - Behemot. Spike jako "nowa Rainbow Dash" nie mógłby mieć Mitrasa, ale miałby... hmm... może Quetzalcoatla? He he... Kto wie o co chodzi ten miszczu.

      Usuń
  39. Ech... ale jak tak pomyślę, to jaram się tak bardzo, a zrobię pewnie to co samo co z sezonem pierwszym i drugim (obejrzałem je w dwa dni). Zaczekam tylko, aż jakiś dobry człowiek sporządzi napisy do wszystkich odcinków 3 sezonu i obejrzę go w jeden dzień. Tyle jarania się dla kilku godzin ekscytacji :( Ale zawsze można obejrzeć wszystko jeszcze raz :D

    Nie umiem się degustować My Little Pony. Ja muszę je połknąć na raz w całości... No chyba, że ogrom odcinków mnie przygniecie, ale nie sądzę, aby twórcy wyłamali się ze schematu 26 odcinków na sezon.

    OdpowiedzUsuń
  40. Kryształowe kucyki? Czyżby pieczyste dla Psów na Diamenty?

    OdpowiedzUsuń
  41. Octavia będzie śpiewać?! YAY!!! Mam nadzieję, że Vinyl też będzie mieć jakąś większą rolę niż kiwanie głową. No i fajnie, że będzie Trixie. I szalone kucyki (rodzinka Screwball? XD).

    OdpowiedzUsuń
  42. W tej drugiej piosence Twilight śpiewa: "Princess Cadence needs our help".
    Może ma jakieś powiązania z tymi Crystal ponies? Sooooo awesome!!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Flluter w smoka? Octawia mówić? Szalone kuce? Więcej Luny? Trixie? Więcej Derpy? Dowiemy się więcej o historii Eqestrii? YAAAAAYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YAAAAAAY!!!!! YAAAAY!!! YAAAYY! Super! Nie mogę się doczekać! A tak w razie czego: dobranoc.

    OdpowiedzUsuń
  44. a ja mam pewną prośbę. Chodzi o wstawianie filmów z youtube na bloga. Czy można by robić to w taki sposób że najpierw link a potem dopiero ten odnośnik czy co to tam jest, że film sie od razu w oknie wyswietla? To by mi znacznie ułatwiło życie korzystając z telefonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, zapamiętam to i poinformuję pozostałych redaktorów.

      Usuń
  45. Mózg rozjebany. To jest zbyt zajebiste by było prawdą.

    OdpowiedzUsuń
  46. I jak ja mam wytrzymać do premiery po tych zapowiedziach :D

    A tak w ogóle to witam wszystkich, jestem tu nowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w stadzie, Dasher!

      Usuń
    2. Żeby tradycji stało się zadość:
      http://mylittlefacewhen.com/media/f/img/mlfw3709-Welcome_to_the_Herd.gif

      Witaj w stadzie :)

      Usuń
  47. Crystal Ponies - wygląda naprawdę świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  48. Na YT powiadają, że sezon 3 ma wyjść 11 sierpnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. !!!!!!!!!!!!!!!!YAYAYAYAYAYAYYAYAYAYYAYAYAYAYYAYAYAYYAYYAYAYAYAYYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYA!!!!! XD
      Chodź to tylko nowinki.... hmmmm....

      Usuń
  49. Heh, i tym razem Włosi wyprzedzili oryginał. Octi już u nich przemowiła, niewiele ale jednak :). Teraz jednak za x czasu w obu wersjach poznamy jej prawdziwy "słowny repertuar"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co? kiedy? jak? gdzie?Daj linka.*Robi proszącą mine kota ze szreka* PPPrrrrooossszzzeee?

      Usuń
    2. www.youtube.com/watch?v=UKDd9LCvJcs

      Scenka gdzie Pinkie Pie szepcze do grajków na gali. Raczej będziesz rozczarowany ale Octavia buźkę otworzyła i to fakt. Za to w przypadku Lyry, też jest tak samo. We włoskiej wersji już w pierwszym odcinku miała już coś do powiedzenia, podczas gdy wszyscy pozostali musieli czekać na jej pierwsze słowa do 51 odcinka ;).

      Usuń
  50. OCTAVIA OCTAVIA OCTAVIA OCTAVIA, TAK TAK TAK TAK TAK.

    Tak, zajmę się fanfickami. Jakoś.

    OdpowiedzUsuń
  51. Octawia powiedziała: ,,haa" czy mi się zdawało? Mam nadzieję, że w 3 serii będzie Discord... Kryształowe kucyki? Już kiedyś miałam taki pomysł. Cóż... poczekamy, zobaczymy. *Wciąż ma nadzieję, że w którymś odcinku pojawi się Discord. Znowu.*

    OdpowiedzUsuń
  52. chyba się z dużo najadłem skittles bo zaraz zacznę rzygać tęczą

    OdpowiedzUsuń
  53. przez te wszystkie komentarze i pisanie o sezonie 3 zacząłem rozmyślać o kosmosie, sensie istnienia i mlp aż ma się wrażenie że się jest niezniszczalnym

    OdpowiedzUsuń
  54. http://i1.kym-cdn.com/photos/images/original/000/290/949/6b3.png nie jestem pewna ale może to prawda :3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tylko pamiętajcie drogie kuce... Miłość, tolerancja i żadnych wojen!

Popularne posty