3 sezon jednak nie w sierpniu

Krótka informacja - Sethisto z Equestria Daily udało się dotrzeć do informacji, z których wynika, że 3 sezon My Little Pony: Friendship is Magic nie będzie mieć premiery w sierpniu, ale prawdopodobnie później. Jak bardzo? Cóż,  z wiadomości, jaką otrzymała EqD, wynika, że podjęte są starania, by kucyki ujrzały światło dzienne do końca roku.

Nie chcę mówić: "a nie mówiłem", bo musiałbym to napisać.  Wciąż obstawiam, że najbardziej realny termin to przełom września - października, bowiem DVD  z odcinkiem/odcinkami z Kryształowego Królestwa jest zaplanowane na grudzień.

Berry Punch łączy się w bólu i nadziei, że mam rację.

Komentarze

  1. Co?! Trzeci sezon...emm później?! To tragedia! Okropna tragedia! Chyba najlepiej ogłosić Żałobę...

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.youtube.com/watch?v=H8XEZ9BMsDc

    OdpowiedzUsuń
  3. to było do przewidzenia spore firmy żadko się wyrabiają

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieeee... Faktycznie było do przewidzenia, ale mimo to trochę szkoda. A już tak blisko było :(

    OdpowiedzUsuń
  5. No i z kucykami w wakacje czas się pożegnać. FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

    OdpowiedzUsuń
  6. EqD napisali że ogłoszą 3 sezon na 4 tygodnie przed wypuszczeniem 1 odcinka. Jeśli nie ogłoszą najpóźniej w ciągu 2 tygodni września...

    OdpowiedzUsuń
  7. THIS! IS! THE! WORST! POSSIBLE! THING! EVER! Wakacje bez kuców są czymś strasznym, naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze myślałam,ze będzie gdzieś ok. września,nie słyszałam o sierpniu :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Zbieram ekipę na zbiorowe samobójstwo. o.O

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzieś było napisane, że w sierpniu? Ja czytałem jakiś czas temu, że w październiku, więc nie wiem o co ten cały hałas. Obstawiam, że wypuszczą sezon 3 w podobnym terminie co sezon 2.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba poszło o to:
      http://www.youtube.com/watch?v=kLp5KenTKeY

      Niektórzy słyszeli tam "next month", a niektórzy "next fall"...

      Usuń
  11. http://www.youtube.com/watch?v=_OXtAwKHI1I

    Moja mina gdy zobaczyłem powyższego newsa.

    OdpowiedzUsuń
  12. czaaaarne kolory

    OdpowiedzUsuń
  13. Nieeeeeeeeeeeeeeee! żałoba kucyków? good idea.
    Ale z kucykami w wakacje możemy się pożegnać..

    OdpowiedzUsuń
  14. AMERICA FUCK YEAH! Radujmy się tą wspaniałą informacją! To tak jakby nie było końca świata! Wszyscy ludzie cieszmy sieeeeeeeee! http://newsimg.ngfiles.com/237000/237147_awyeah.jpg
    I'M SO HAPPY!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Z TEGO ŻE MLP NIE W ŚIERPNIU!

      Usuń
    2. YOU AND ME BOTH! Też się z tego cieszę... na wakacje mam co robić.
      Jeżeli wyjdzie później, to też później się zakończy... i będzie się przy czym relaksować przez cały męczący rok szkolny :D

      CAPTCHA WINS: OBOCTO

      Usuń
    3. Wiesz co, jakby się tak głębiej zastanowić to w sumie mądrze mówisz. Nie spojrzałem na to z tej strony.


      Ale film pełoekranowy to na czas wakacji mogli zrobić.

      Usuń
  16. Ja myślałam, że będzie we wrześniu :O
    Więc dla mnie to żaden szok ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdzieś, nie pamiętam gdzie obiła mi się o uszy data 15 września więc dla mnie to niewielka strata- wielką stratą są dla mnie obejrzane spoilery których i tak jest już tyle po stronach że nie da się ich uniknąć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że da się uniknąć. Słuchaj, ja dodawałem posta ze spoilerami, a obejrzałem tylko 1/3 jednej piosenki. Magic?

      Usuń
  18. http://www.youtube.com/watch?v=EHv9acm3fF0

    OdpowiedzUsuń
  19. Wielkie mi halo będzie to będzie ja tam mam czas :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Tylko pamiętajcie drogie kuce... Miłość, tolerancja i żadnych wojen!

    Przepraszam że się doczepie ale jaka Miłość ? kochany redaktorze tą zasadę stworzył hejter aby ośmieszy bronies a wy jej jeszcze używacie :DDD ten blog jest naprawdę super tylko ta Miłość tu nie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Idę pod drzewo się upić.

    OdpowiedzUsuń
  22. nienienienie...

    najgorsza wiadomość lata

    WHY!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tylko pamiętajcie drogie kuce... Miłość, tolerancja i żadnych wojen!

Popularne posty