mnie nie widać! yay!

poniedziałek, 25 czerwca 2012

Prace Guzika5500

Toście, wrzucaj częściej te prace...
Hej, hej, hej... Nowy dzień, nowa paczka, nowe prace. Mam nadzieję, że lubicie piłkę nożną, gdyż z okazji Ojro tutałzentłelf debiutant Guzik5500 ma dla nas serię artów mniej lub bardziej zahaczających o tę własnie dyscyplinę sportową. Niech zacznie się post...


Skarpetki... Toż to prawie Rule34!!!
Ta twarz wygląda trochę... creepy. Nie wiem z czym mi się kojarzy, ale może trochę z... Michaelem Jacksonem? Może coś koło tego. Poza tym zawiązywanie pętli na szyję jest troszkę... straszne :(

Chyba utnę palce, żeby nie pisać bezsensownych komentarzy. Zostawiam wam jeszcze link do Devianta:

17 komentarzy:

  1. Tak... ta twarz przedostatniej Fluttershy jest troszkę straszna, ale rysunki ładne ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem Alfa i omegą więc nie ma pierwszego ostatniego ani środkowego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo fajny styl. Zniechęcona Twilight i tuląca się do piłki Fluttershy są najlepsze w tym zestawieniu ^^
    Co do przedostatniego obrazka serio. Wygląda jak Michael ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ludzie proszę was, na przyszłość. Pisanie "nie ma pierwszego" to taki sam spam jak "pierwszy", tylko inaczej brzmi. A co do prac. Fajne, takie z lekka przesłodzone no ale, podobnych na DA nie widziałem czyli na swój sposób oryginalne

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czekam na komentarz Alberthusa bo nie muszę potem pisać dokładnej oceny.
    Prace przyjemne dla oka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło się na nie patrzy. So cute!

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę świetne rysunki. Ja też rysuję, ale są brzydkie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rule 34? Przecież każdy zawodowy piłkarz musi mieć takie długie skarpety, prawie że aż do kolan! ;-)

    Mi tylko przedostatnia Fluttershy się nie podoba - przypomina Voldemorta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za umieszczenie, oraz za pozytywne komentarze. Ostatni rysunek narysowałem prawie dwa tygodnie temu, więc trzeba to nadrobić. Jak znajdę czas to narysuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ok, widzę, że stałem ie nadwornym komentatorem dla niektórych :P

    1.
    przednie łapki chyba troszkę za krótkie w stosunku do reszty. Poza tym praca bardzo na czasie :P No i oczywiście Twilight musi najpierw się z tematem zapoznać :D
    2.
    Jakoś sobie nie wyobrażam Rarity biegającej za piłką, chociaż z drugiej strony mój head-canon obejmuje w jej przypadku znajomość sztuk walki :D
    3.
    hmm... Fluttershy powinna stać na bramce :D nikt by jej gola nie chciał trafić :P
    4.
    bardzo ładnie narysowana pracka, ale chyba skaner kolory popsuł :(
    5.
    ktoś tu chyba bardzo Fluttershy lubi :D

    podsumowanie
    Wykonanie: 6 - staranne tradycyjne kredki i lineart tuszem. kolory niestety ucierpiały na skanerze ale nieznacznie
    Pomysł: 6 - widać,l że na czasie z tymi piłkarskimi motywami. prace ładnie skomponowane i przemyślane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje komentarze na temat czyichś prac są zwykle na tyle treściwe, że oddają moje myśli wystarczająco a pisanie prze ze mnie tego samego nie jest potrzebne.

      Usuń
  11. Przedostatnia Flut mi się kojarzy ze Smerfetką. xd

    OdpowiedzUsuń

Tylko pamiętajcie drogie kuce... Miłość, tolerancja i żadnych wojen!