Polish DeviantArt #23 3/3

Ha, oto znowu ja. Tak, mam dla Was kolejną paczkę z pracami. A wstęp ubogi, bo resztę zamieściłem w poście. Miłego oglądania.


Lista DevianArt 
Podpisy

|43| (120)








Stalin, ja Cię widzę i wiem o czym myślisz :3.



Nie cierpię jej ulti ;_;



Zdziwiony? W Heyah masz darmowe sms'y do wszystkich... Do ludziów też!

To takie smutne, aż się napije...

I nie wiem czemu o pierwszym co pomyślałem był nieśmiertelny WereWolf...

Wysłałbym przepis na słodkie babeczki, ale nie posiadam takiego...
Tryb bezsensownych komentarzy uważam za włączony.


Mrocza 

Party On!



Przyjaźń to gif?



De Madżik *_*



Tea Time.

Ask ciąg dalszy...

Wszystkich Was zjedzą kosmiczne futrzaki. Buahahahaha...



Hem, hem. Chce taki film w kinach.



Słodkie :3



Yeap. Minecraft...



Wygląda ona prawie, jak Shaco...

To dla tych, którzy by się pogubili...

Lubię tą dwuznaczność :3



A w słuchawkach właśnie grają Ironsi...



<patrzy się na pracę>


RD24pl 

Prace rysowane długopisem? Tost Cię zje za to.



Pachnie mi tu babeczką...



Yeeeeeeeessssss... :3


Sotoco 

Te hormony...



Octavia: Może wstaniemy?
Vinyl: Nie, tu też jest fajnie.

Luna urządziła domówkę.



Ciekawe, ciekawe. (Szał jest, staniki latają :3)

I jeszcze więcej Shippingu.

Może długopisem, ale... Wow...



I praca ląduje u ulubionych.



Karate pony, wam wszystkim...

Tylko nie ona ;_;



Dziwnie się na nią patrzy...

Takie fajniutkie.



No dobrze, nie na wszystkich skarpetki wyglądają dobrze...

No i macie Lunarni, na końcu Wasza księżniczka...

Ha, kłamałem :3. Niech żyje Queen Chrysalis!





Ogłoszenie drobne

  1. Osobiście chciałem podziękować Wam wszystkim, drodzy czytelnicy za tą piękną liczbę 2'000'000 wejść na bloga. A więc wszystkim życzę szczęśliwego karpia w koszyczku i takie tam... Brohoow
  2. Ostatnio dostałem olśnienia. Z tego powodu jutro zostanie opublikowany post, co dokładnie i w jakiej sprawie mnie tak rozjaśniło.
  3. Chciałem się z Wami czymś podzielić. Znalazłem to i idealnie ta praca ilustruje sytuację kiedy ktoś mnie się pyta, czy lubię kucyki. Na zewnątrz odpowiadam spokojnie, że tak, a w środku... Hehe... I tak Was wszystkich lubię. 


Komentarze

  1. widziałem na własne oczy wybicie 2'000'000 wejść :) otwierałem szampana z jednym z adminów i cieszyliśmy się śpiewając smile smile 4'000'000 wejść życzę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pony Fail - ja jeszcze tego szampana piję. :)

      Usuń
    2. No ja nie mam szampana więc zadowolę się herbatką gratulacje 2'000'000 wejść

      Usuń
    3. @Wilk119
      Powiem ci w sekrecie - ja herbatę nazywam szampanem.
      Ach, ten brak funduszy. :(

      Usuń
    4. Gratuluję. Na moim blogu nigdy, przenigdy tyle nie będzie (prędzej w 3. sezonie okaże się, że kurczak chodzi ze słownikiem).
      P.S. Mere Jump - powiedziałeś w sekrecie? Tak, tyle że wszystkim ludziom przeglądającym bloga :D

      Usuń
  2. Fajne pracki ale mało perspektywistycznych digitalów :)
    Chyba sam zacznę coś rysować na tablecie...

    OdpowiedzUsuń
  3. No nic gratsy za 2kk odwiedzin :)
    Podeviantuję teraz trochę po polsku :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje oby było więcej wejść

    OdpowiedzUsuń
  5. Staszkens to nie kto inny, jak wasz znienawidzony redaktor :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Liczyłem na chociaż jakąś małą niespodziewanke z okazji 2kk wejść : <

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, wszyscy redaktorzy zapracowani.
      No i postanowiłem poczekać do rocznicy istnienia bloga (5 lipca).

      Usuń
  7. Hell Yeach! 2'000'000 wejść.To gdzie ten szampan?

    OdpowiedzUsuń
  8. Był joke jak czołg... była Luna, ładny Assassin był mi to wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. No cóż - Gratsy z okazji nabicia 2 milionów:) A niedługo rocznica:) A jak sobie pomyślę, że chwilę później będzie już mój rok z kucykami... kurde, piękny rok:)

    OdpowiedzUsuń
  10. MasterKaszanka - cóż mogę powiedzieć, dobrze zrobione :D

    Matrix109 - nie jestem pewien co sie tu dzieje :P wydaje mi sie, że szyja jednak powinna być nieco cieńsza od reszty ciała.

    MoonlightFL - bardzo ładne obrazki, ale Twilight najładniejsza (oczywiście!) :D oby tak dalej :D

    Mrocza - hmm... fajne.

    MysticMistSong - kiedyś sie próbowałem w coś takiego bawić, ale cierpliwości mi zaczynało gdzieś w połowie brakować i nigdy żadnego nie zrobiłem. Brawo :D

    NastyLady - all my yes! (i tak, właśnie na to głosowałem)

    Neros1990 - hmm, modele już prawie nie lewitują, to dobra rzecz :D natomiast nadal są kiepskie i nadal mają bardzo kiepskie tekstury... i cos co mnie zastanawiało od kiedy przeczytałem Fallout: Equestria: jak kuce mogą trzymać broń palną w kopytach, że o strzelaniu nie wspomnę?

    Niklasshepherd - ok, I got nothing :|

    Normanb88 - taste the Rainbow!

    Piter009 - fajne, a teraz zrób to samo w survival mode, wyhoduj wszystkie składniki do tego potrzebne i zbuduj korzystając tylko z rusztowań :P

    PoorYorickDA - jak już na DA pisałem bardzo mis ie ten pomysł podoba i czekam na każdy update :D also, dat Spitfire :P

    PrincePolo0 - Vinyl Scratch, jeden z moich ulubionych background ponies, który stał sie symbolem jednego z bardziej irytujących gatunków muzyki... oh the irony...

    Proenix - eee... nie jestem pewien na co patrzę <_<

    RD24pl - Ugh... Też rysowałem długopisem na marginesie (ostatnio na materiałach szkoleniowych z pracy), nie miałem ani jednej strony notatek bez jakiegoś obrazka, przypadkiem nawet jakiś motyw roślinny na kartce z wypracowaniem na maturze wyhodowałem <_<, ale na deviantarta tego nie wysyłałem.... ehh, forget it.

    Ruena-de-Sanael - heh a moich krwawych praz #Polish-Bronies nie chcą przyjmować... bardzo ciekawy koncept i dobrze wykonanie :D

    Slawomiro - ...a potem została generałem :D Świetnie wykonany obrazek, bardzo fajne oświetlenie, tylko coś mi z tą poza nie do końca pasuje, ale pewnie tylko mi sie zdaje :P

    Sotoco - bahahahahahaha *wdeh* hahahahahahahahahaha świetne :D

    Staszkens - Vinyl/Octavia - nie wiem czy to zamierzone czy nie, ale przednie nogi kucyków się tak nie wyginają... chyba, że tak miało być :D drugi obrazek bardzo fajny... i Blind Guardian w opisie :D

    TheEmonka - ... *3 głębokie wdechy* ok, skupiając sie tylko na Doktorze, całkiem fajnie Ci wyszło. Udało Ci się też coś co nawet bardzo doświadczonym artystom nie wychodzi czyli narysowanie kuca z nogą założoną na nogę - brak kolan trochę w tym przeszkadza :P
    masz bardzo, bardzo fajną kreskę - proszę, rysuj na czystych kartkach :D zrób to dla mnie :D

    Tomek2289 - kolejna bardzo fajna praca, ale.... chyba pyszczek trochę za mały. Chyba, bo mogę się mylić, ale tak mi sie wydaję. :P

    Veronica29PL - Trixie ma jedną nogę bardziej :P


    Wiktiamajek - to jest Luna z pofarbowana grzywa, czy fuzja Celestii i Luny? :P

    YuzukiMadoko - bardzo fajne pracki :D +5 cookie points za pierwszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "i cos co mnie zastanawiało od kiedy przeczytałem Fallout: Equestria: jak kuce mogą trzymać broń palną w kopytach, że o strzelaniu nie wspomnę?" - http://www.youtube.com/watch?v=x0yQg8kHVcI poza tym możliwość trzymania przedmiotów w kopytach jest jak najbardziej kanoniczna :)

      Usuń
    2. ok, lepkie kopyta są kanoniczne, ale do pociągnięcia za spust potrzeba już co najmniej palca :P

      Usuń
    3. Jak zdemontować osłonę spustu to nie trzeba :)

      Usuń
  11. One być ładne, trololololololo.

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba NIESNISZCZALNY ŁERŁÓŁF a nie nieśmiertelny werewolf

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tylko pamiętajcie drogie kuce... Miłość, tolerancja i żadnych wojen!

Popularne posty