Mapa polskich bronies


Halogenek wpadł na świetny pomysł, abyśmy się spisali i zaznaczyli na mapie Polski, by wiedzieć, gdzie jechać na rozróbę, gdy jakiś broniak nam podpadnie w którymś z rzędu flejmie!

Szczegóły poniżej
Słówko od Halogenka:

Tak to znowu ja, ~Halogenek, tym razem osobiście.
Tak sobie przeglądałem niemieckie fandomowe strony i natknąłem się na mapkę Googlen na której zaznaczone było kto i gdzie mieszka.
Pomyślałem, że też coś takiego można zrobić i stworzyłem mapkę, na której będzie można się zapisać (nick, pod jakim widniejecie w sieci i miasto).

Jeżeli chcecie zaistnieć na mapce, napiszcie e-mail'a na adres halogenek1@gmail.com. W temacie umieśćcie nick i miasto, a w treści wiadomości dodatkowe informacje, jakie chcecie, aby znalazły się w opisie.

Link do mapki:
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&msa=0&msid=203875091237366207318.0004bead9b03be0c04270

Jeżeli ktoś ma jakieś pytania, najszybciej odpowiadam na TeamSpeaku. IP: 37.28.152.189

Komentarze

  1. Ooo. Mapa... Bardzo ciekawy pomysł. Jestem za :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł. Miło wiedzieć, że ktoś mieszka blisko mnie. Halogenek - do Szczekocin mam kilkanaście km :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Miło wiedzieć, że ktoś mieszka blisko mnie"
      Też tak sądzę :) Także będzie wiadomo jakiej ilości ludzi się spodziewać, jak zorganizuje się meet'a w okolicy (oczywiście w przybliżeniu). Wysłałem już swoje dane na mail'a...

      Usuń
    2. Jak masz tak blisko to powiedz gdzie :P . Goleniowy, Rokitno? A ja już myślałem, że jestem sam jak palec.

      Usuń
    3. Mała wieś w okolicach Secemina. Do Szczekocin mam z 15 km. Wyślę Ci zaraz na e-mail dokładną nazwę, to będziesz mnie mógł wpisać.

      Usuń
    4. No tak, wam to fajnie... Patrzę na mapę z nadzieją... a tam w lubelskim zupełnie pusto >.< A przynajmniej w okolicach Białej... czas zapełnić tę pustkę ;-)

      Usuń
    5. @Roseluck
      Już wysłałem mu mail z moimi danymi. Jestem z woj. lubelskiego ale akurat z okolic Opola Lubelskiego

      Usuń
    6. @Roseluck
      Jesteś z Białej? Ja z Radzynia ^^

      Usuń
  3. Ciekawe.
    Czemu by się nie zapisać, nie czułabym się odosobniona. Miałabym podgląd na moją miejscowość.

    OdpowiedzUsuń
  4. ,, by wiedzieć, gdzie jechać na rozróbę, gdy jakiś broniak nam podpadnie w którymś z rzędu flejmie!" - Pffff i tak mam spis osób które mi podpadły...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaprawdę świetny, pomysł. Już swoje dane wysłałem.

    OdpowiedzUsuń
  6. No fajnie :D mieszkam bardzo blisko Halogenka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No kilkadziesiąt osób wpisanych; czas na przerwę. Wieczorem dodam nowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak nowy e-mail i brak avataru.
      Już lepiej...

      Usuń
  8. Izeer gdzie mieszkasz? :D Ja też w Białym xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe czy znajdzie się ktoś spod Koszalina :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Lepiej zrób sobie ankietę na google docs, będzie Ci o wiele łatwiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Siły magii przyjaźni trzeba kierować na północno-wschodnie tereny Polski, bo coś tam jednak jest pusto, ale z drugiej strony dużo osób się jeszcze nie wpisało, więc moje rozważania są błędne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby, bo na razie nad moim nickiem na mapce można by wstawić mema "forever alone".

      Usuń
    2. No właśnie! xD A w okolicach Białej Podlaskiej to to ja w ogóle będę całkiem samiuteńka, jak mnie oznaczą... Oprócz mojej kucykowej znajomej, Denai, oczywiście ;P

      Usuń
  12. Nie ma nikogo z mojego miasta. Do przewidzenia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czyż wyniki już nie cieszą oka? :). A to dopiero początek :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobry pomysł, teraz na dodatek wiemy gdzie mieszczą się nasze oddziały. Możemy teraz spokojnie podbić cały świat!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. już wysyłam maila :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. No i git. Dobrze będzie wiedzieć kto jest obok.
    BTW... Werewolf... Masz do Katowic 40 km, dlaczego by do nas nie zawitać? Przeca nie zjemy ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł! Już wysyłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Odnośnik do tej mapki wypadałoby umieścić w stale widocznym miejscu na stronie, pod całkowitą liczbą wyświetleń, bądź gdzieś w jej okolicach. Inaczej zginie pod naporem nowych postów, a szkoda by było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram! Może napisze maila do modów (chyba, że ktoś czyta komentarze).

      Usuń
  20. ŁO kurde StarshineStorm jak blisko Jezus Maria i wszyscy święci...

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurna widze, że na blogu większość to górnicy z Katowic. Troszku w moich okolicach pusto. Idealnie dla pustelnika. Wiodę ciche, spokojne, samotne życie w NAJZAJEBISTSZYM MIEJSCU W POLSCE :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały pomysł! Mail już poszedł.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwaga! Uwaga! Ogłoszenie do wszystkich białostockich Bronies!
    Przestańta sie czaić i piszcie, dołączajcie do nas.
    Macie tu grupke: http://www.facebook.com/groups/285341518191420/
    A jak ktoś nie ma facebooka to pisać na: brzytysek@interia.pl
    Dziękuje za uwagę i niechaj Khorn was poprowadzi!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobra, co mi tam. Mogę się wpisać.

    OdpowiedzUsuń
  25. No a teraz ogłoszenie od administratora mapki :P .
    Idę spać, więc proszę nie bić! Jutro rano wstawię nowe osoby.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeju, jak pusto w okolicach mojego "miasta" :< Ale cóż, e-maila się wyśle, może ktoś się znajdzie...

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja wysłałem rano i mnie nie zaznaczyli :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki nick podałeś? Może źle wpisałeś adres e-mail?

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Może coś pomyliłem wyśle jeszcze raz

      Usuń
  28. A mozna miec zaznaczone dwa miejsca? Jak sie studiuje np.

    OdpowiedzUsuń
  29. Kiedyś coś takiego zrobiłem i nie wypaliło :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Rex/WRex melduje się na rozkaz.

    OdpowiedzUsuń
  31. Z Legionowa wypatrzyłem ChumPony. Ciekawe kto to xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteś z Legionowa, to na prawdę powinieneś częściej zaglądać na chat, wiesz który ^^

      Usuń
    2. Hmmm... Może rzeczywiście? Jak będę miał czas...

      Usuń
    3. He ciekawostka XD Ja też z L-wo swoją droga sprawdź skrzynkę na YT

      Usuń
  32. To powinno być gdzieś na wierzchu, a nie tak jak teraz bo zaraz ten post utonie w morzu innych i z mapy będą nici.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Это абсолютная правда.

      Usuń
    2. Fajnie by było gdyby link pojawił się gdzieś na "magicznej" prawej stronie bloga.
      Btw piszę się na to.

      Eta haraszaja idjeja.

      Usuń
  33. A obok mnie to nie ma nikogo ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam zaraz ja powinnam gdzieś tam obok się pojawić bo do Jastrząbia mam jakieś 30 min ; D

      Usuń
  34. Jestem na mapie? TAK! A teraz - Odmaszerować!

    OdpowiedzUsuń
  35. O, nawet ktoś się z Pruszkowa znalazł? Czyli jednak w mojej okolicy są Bronies! Musze wysłać tego maila...

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah, przyjrzyjcie się środkowi najmniej zbronizowanego rejonu, tj. okolicom na zachód od Ostrołęki. Ja tam widzę idealną miejscowość na meety :D

      Dla mających problemy z odnalezieniem: http://pl.wikipedia.org/wiki/Jednoro%C5%BCec_(wojew%C3%B3dztwo_mazowieckie)

      Usuń
    2. Kurde, ale mi rozstrzeliło... przepraszam, to nie było zamierzone ;/

      Usuń
    3. Według mnie równie dobra miejscowość:
      http://pl.wikipedia.org/wiki/Brony

      Usuń
  37. Oho do Ironwill'a mam 4.5 km :D
    Trochę dziwne ,bo myślałem ,że jestem jedyny w okolicy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie 4,5km tylko parę ulic :D. Podałem po prostu Białołęka a mieszkam na Ambarasie (trochę na wschód od Ciebie)

      Usuń
  38. Patrze Śląsk pełno znaczników przybliżam a wokół mojego miasta same pustki

    OdpowiedzUsuń
  39. Discord97 fajnie ze jesteś z radomia ja też :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Toruń to na razie biała plama, cóż, będę pierwszy :D

    OdpowiedzUsuń
  41. i chyba powinniśmy ów pomysł rozpropagować na np. #Polish-Bronies - tam jest sporo osób, jak również jakakolwiek inna strona.

    OdpowiedzUsuń
  42. Pozdrawiam wszystkich z Grudziądza, Torunia i okolic ;)
    Gdyby ktoś chciał zrobić w tygodniu bronymeet w Toruniu - niech pisze: sofija11@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. O rany tak czułem że wokół mojego miasta będzie pustka :)

    OdpowiedzUsuń
  44. W Legionowie są BRONIES ?! OMG !!!
    Jak najszybciej trzeba się wpisać !
    Dobry pomysł z tą mapką ^^

    OdpowiedzUsuń
  45. Całkiem ciekawy pomysł. Zaraz wyśle moje dane i z chęcią popatrzę czy są jacyś Bronies w Lubinie

    OdpowiedzUsuń
  46. Wysłałem mail 0 15:40 i jeszcze mnie niema... Niewiem, coś źle napisałem czy coś? Jak tak to mógłbym prosić o przykładowy email? Chce zobaczyć czy coś źle zrozumiałem :D

    OdpowiedzUsuń
  47. E mail wysłany, zaraz dodany :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Heh. Trafiłem tu czystym przypadkiem, ale co mi tam... na mapkę!

    OdpowiedzUsuń
  49. Spoko mapka, wreszcie będzie jakiś kontakt z Bronymi.

    OdpowiedzUsuń
  50. "Angel the Rabbi"?
    Szalom, w takim razie.

    Heh, widzę że jednego z bronies mam niemal po przeciwnej stronie ulicy. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jest nie jestem sam w Żorach są jednak Bronies

    OdpowiedzUsuń
  52. Tak jak myślałem jestem sam w pow. Wieruszowskim

    OdpowiedzUsuń
  53. @UP

    Tak samo jak myślałem że jestem sam w Świdnicy. A tu miła niespodzianka.

    Mail Już napisany czekam na punkcik na mapie.

    OdpowiedzUsuń
  54. Z wysłaniem majla wstrzymam się do wakacji, bo może będę się przeprowadzał do Warszawy.
    Aktualnie mieszkam na pustyni. Nikogo nie ma w mojej okolicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to chyba nie wiesz, na jakiej ja pustyni mieszkam, jeszcze mnie nie ma na mapce, ale mieszkam w połowie drogi między warszawą a Białymstokiem. XD
      W okręgu o promieniu 50km nie ma nikogo, kto znałby MLP. :<

      Usuń
    2. Jest 1 brony 40 km o mnie. Następny ok.60, a dalej 90-100km. W takiej pięknej okolicy mieszkam.

      Usuń
  55. Bronies z Kielc i okolic łączmy się!

    OdpowiedzUsuń
  56. Mały delay. Przepraszam ale wyjazd do jednej roboty, lenistwo i kolejny wyjazd do kolejnej roboty nałożyły się i z tego powodu jest 3 dniowe opóźnienie. Jeżeli jutro nikt nie będzie potrzebował informatyka w mojej okolicy, oraz żaden sprzęt RTV & AGD nie wyzionie ducha to będę miał czas aby dodać nowe osoby.
    A! Chciałem również podziękować bardzo Warwick'owi za pomoc przy mapce.

    OdpowiedzUsuń
  57. Mnie też nie ma... buuuhuu...

    OdpowiedzUsuń
  58. I jest. Dodałem nowe osoby. A ten dodatek mlppolska.pl zastawie na później bo nie mam teraz za dużo czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A! I jeszcze; jak coś będzie nie tak to wbijajcie na TS'a! IP: 37.28.152.189 .

      Usuń
  59. Fajnie zobaczyć swój własny nick na tej mapce, człowiek czuję się zupełnie tak jakby faktycznie istniał ^^ I widzę również, że zostałem dodany już w dniu wysłania maila, haha, widać, iż nie ja tym zarządzam - brak spóźnień nie jest w moim stylu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, tylko ten przecinek przy drugim nicku nie jest wcale taki konieczny... :P Właściwie to mam więcej uwag, ale to już jak rozumiem przez TS'a, tak? Albo maila? ;)

      Usuń
    2. TS najlepszy. Jak mnie złapiesz i będę wolny to naniosę poprawki. Tylko jak pierwszy raz wbijesz na TS'a to proszę przeczytaj ogłoszenie w poczekalni. Napisane jest tam jak dostać rangę która upoważnia do wstępu na inne kanały (zabezpieczenie przed trollami).

      I jeszcze taka informacja. Od dziś aktualizacje będę robił co 3-4 dni z racji małej ilości maili (śr. 5 dziennie).

      Usuń
  60. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  61. Izeer obok mnie też :/ Forever Alone!

    OdpowiedzUsuń
  62. Dla wszystkich, którzy wysłali maile po 25 maja. Przepraszam ale wrzucę was około 9 czerwca. Tak wiem opóźnienie. Ale niestety praca; ORAZ zawitała "choroba" w mojej rodzinie i musiałem na 5 dni wyjechać w jeden koniec polski a potem na 4 dni na drugi.
    Naprawdę przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  63. nie szkodzi :) to pewnie dlatego tak długo czekam...ale nie spieszy mi się

    OdpowiedzUsuń
  64. Postarałem się iii jest. Udało mi się dodać kolejnych ludzi, między innymi ciebie ^^ .
    Niech żyje zestaw: laptop, telefon z internetem i pociąg jadący cztery godziny.

    OdpowiedzUsuń
  65. Mapka nie zginęła, nowe osoby dodane.

    OdpowiedzUsuń
  66. *GAAAASP!* NIKOGO NIE MA W RYBNIKU?! TYLKO JA?!

    OdpowiedzUsuń
  67. Epicki pomysł wkrótce napisze e-maila :D P.S Mieszka ktoś w opolu ? /)

    OdpowiedzUsuń
  68. Siema ja nowy xD z Radomia. Widze że u nas cieniutko:( tylko nasza czwórka

    OdpowiedzUsuń
  69. Cieszę się, że mapa nadal istnieje, widzę coraz więcej osób, ale jest chyba zbyt mało widoczna. Fajnie by było, gdyby pojawił się przycisk, na stronie fge, kierujący do mapy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że podobnie myślimy. Co do przycisku. Miałem zamiar jakiś zrobić ale za dużo konceptów, a za mało czasu.

      Usuń
    2. Na początek mógłby być zwyczajny przycisk obok tych głównych (FAQ, Media, Społeczność itd.), a potem na pewno coś się wymyśli. ;)

      Usuń
  70. Jest ktoś może z Gorzowa Wlkp. ? Nopony ? Anypony ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj bro :D Ja jestem z Gorzowa.

      Usuń
    2. Ooo Git. Już myślałem że forever allone ^^
      Powróciła moja nadzieja w ludzkość.

      Usuń
  71. Jest ktoś ze Świętochłowic albo okolic ?:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ten komentarz jest dla Bronies z Torunia! Może kiedyś zorganizujemy sobie taki minimeet? Jak coś to na dłuższą rozmowę zapraszam na gg 33109702. Może coś z tego wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  73. Hmmmm...
    StalinCWHC na serio mieszka w Skawinie czy jakiś gościu sie pod niego podszywa

    OdpowiedzUsuń
  74. Haha mnie wpisał dwa razy
    Fun has been doubled !

    OdpowiedzUsuń
  75. Jednak jest ktoś jeszcze "kucolubny" w Suwałkach i nie spodziewałem się, że to może być MW3Chyba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje. Wygrałeś! Oto twoja nagroda http://www.img.chh.pl/large_size/eb706d24a332a8725692896cd6177526.jpg

      Do mnie zaś trafia srebrna. :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Tylko pamiętajcie drogie kuce... Miłość, tolerancja i żadnych wojen!

Popularne posty