Duży Meet w Warszawie



Nadchodzi... Wielkimi krokami... Już czuć jak unosi się w powietrzu...

Wytęskniony jak promyk Słońca w środku zimy... Oczekiwany jak malutki źrebaczek w szpitalu Ponyville... Tajemniczy niczym sama Mysterious Mare Do Well... (No shit, dla mnie wciąż tajemnicą pozostaje w jaki sposób banda warszawiaków była w stanie zgrać się na tyle, żeby udało im się zorganizować coś takiego...)

Wychyla się zza horyzontu i świeci wielkim, potężnym światłem... Oto on... Panowie... Oto zapowiedź wydarzenia, o której mówić będą wasze dzieci swoim dzieciom, aby przekazały legendy dalej...

Dobra, mam już dość. W Warszawie, 28 kwietnia 2012 roku jest meet, na który zaprasza was OleQ. Przyjedźcie. Szczegóły niżej.

UPDATE
Dla wszystkich dojeżdżających

UPDATE
Dla głodnych


UPDATE (kolejny.... WEEE)
Dla dojeżdżających, nieogarniających Warszawy



Witam was, to znowu ja, organizator Warszawskich ponymeetów - OleQ!
Ja oraz inni  organizatorzy chcielibyśmy was, ludzi z Polski i Łodzi serdecznie zaprosić na II już w tym roku Warszawski ponymeet, który odbędzie się 28 kwietnia!
Sporym zaskoczeniem może być fakt, że nasz meet odbędzie się w wynajętej (przeze mnie) szkole liceum na ulicy Bednarskiej 2/4. Udało mi się wynająć dwie sale (nr. 5 i 6) oraz stołówkę. Postaram się również wypożyczyć od kogoś projektor, ponieważ sali z projektorem, gdyż nie dostałem pozwolenia na wynajęcie takiej sali. Dostałem również informacje, że TEORETYCZNIE WiFi powinno działać. Na meeta można będzie przyjść od godziny 12.00, niżej dam informacje jak dojechać do szkoły.
W planach mamy: 
  • Gry i konkursy - czyli wiedzówka, "Jaka to melodia" (również spoza serialu) i "Zostań Kucykiem"  
  • Oglądanie odcinków - jedyny możliwy problem to brak projektora, ale odcinki będą puszczane z laptopa. 
  • WSPÓLNE ZAMAWIANIE PIZZY!!! - wpadłem na ten pomysł jedząc zupę XD 
  • Specjalnie dla Tosta, zawody w LoL'a - Tostu, umrzyj. 
  • Jeli ktoś posiada artystyczną duszę oraz potrafi grać na gitarze lub pianinie, to będzie możliwość pokazania nam swoich umiejętności :) 
  • "Przyjacielskie" zagrywki Tościka i Arasziego - If you know what i mean (Hey, hey, hey... Stay away from my shed, ok?)
  • Karaoke - lepiej nauczcie się tekstów na pamięć 
  • (Opcjonalnie) Muffinki!!! - zrobione, przez naszego DerpaPolo (Prawdopodobnie dla pierwszych 20 osób). Przypomnę, że ostatnim razem ich nie przyniósł, czym stracił moje zaufanie (Nie zapomną mu tego... ~Tost)
DOJAZD:
Co do dojazdu dla ludzi spoza miasta, to najlepiej pociągiem na stację Warszawa Centralna. Stamtąd idź wzdłuż Alei Jerozolimskich do Centrum, aby wsiąść w metro w stronę Młocin. Jedziesz do stacji Ratusz Arsenał i trzeba się przesiąść w tramwaj ( 13, 23, 26, 32 ) lub autobus ( 160, 190 ) w kierunku Pragi. Trzeba przyjechać na przystanek Stare Miasto (dosłownie 1 przystanek) i jak wysiadłeś z tramwaju/autobusu, przechodzisz na drugą stronę uliczki (nie przez dużą ulicę, matole). I tak idziesz sobie wzdłuż tej uliczki (ul. Źródłowa), będziesz musiał skręcić w prawo na ulicę Dobrą i idąc nią, po drugiej stronie ulicy będzie widać szkołę.
link do mapy:
http://maps.google.pl/maps/ms?msid=204229885416222110653.0004bccac5759825fa908&msa=0&ll=52.246145,21.020558&spn=0.001228,0.002411Jeżeli ktoś ma do mnie jakieś pytania, to proszę je pisać w komentarzach.

UPDATE

Co do dojazdu to w dniach meeta metro nie kursuje na odcinku centrum - ratusz arsenał (wyłączona jest stacja świętokrzyska). Będzie autobus Z-1, którym będzie można dojechać z centrum na plac bankowy. Lepszą opcją jest wzięcie z centrum autobusu linii 175 i dojechanie na przystanek "Plac zamkowy" i dalej prawie jak w opisie. ~Kredke


UPDATE


Dostałem informacje, że Rene załatwi na meeta trochę jedzenia:
-Lipton Lemon Ice Tea 330 ml 1,50zł
-Chipsy Lays (póki co pewne jest że będzie zielona cebulka i papryka) 80g 2,50zł
-Oreo, Snack pack 1,10zł
-Czekolada Milka (na bank będzie mleczna i gorzka, może biała, może inne rodzaje jeszcze) 100g 3zł
W razie gdyby coś jeszcze chciał przynieść, dam dodatkowe informacje.


UPDATE


http://warszawa.jakdojade.pl/index.html?fn=przyst.%20WARSZAWA%20CENTRALNA%2001&fs=WARSZAWA%20CENTRALNA&fsc=790001&fc=52.22885:21.00319&tn=Bednarska%202&tc=52.2462:21.02115&d=28.04.12&h=12:00&ia=true&t=0&n=1&ri=1&cid=3000&as=true


Komentarze

  1. Bardzo chętnie, tylko za daleko. O jakieś 600km za daleko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż to? Kolejny post na temat ponymeeta? Czyżby Szanowny Tościk NAPRAWDĘ przestał się "opierdzielać"?

    Bardzo chętnie bym przybył, aczkolwiek odległość chyba ściągnie mnie na ziemie...
    Mniejsza, jak zobaczycie człowieka około "metr osiemdziesiąt" w białej podłużnej szacie ozdobionej cutie markiem Celestii, to prawdopodobnie to będę ja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden dziennie, tak jak dawniej... Trzymajcie mnie za słowo >:)

      Usuń
    2. Cóż, trzymam. Proszę się spodziewać jutro wiadomości ode mnie. ^^

      Usuń
  3. Gitara powiadacie? Zniszczę was, ja powiadam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odnośnie komunikacji (to mój konik :D) 13 i 32 już nie jeżdżą ale są za to 18 i 20. Jeśli chodzi o autobusy to oprócz w/w są jeszcze 512 i 527 (z przystanku tramwajowo-autobusowego, ten sam co 160 i 190) oraz 226, 718 i 738 (przystanek przy krawężniku) a o 805 nawet nie wspominam bo tylko w godzinach szczytu jeździ ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ograniczeń wiekowych panowie organizatorzy nie macie? I osoby w grupach też przyjmiecie w swoje kopytka? Bo bym wpadł ze znajomymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy są mile widziani. I duzi i ci mali. Zapraszamy :)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadą dwie osoby z Mińska... Wbij kiedyś na TSa i pytaj o Tosta albo PrincePolo

      Usuń
    2. Albo wiesz co... Lepiej pisz na Bronies Warszawa, bo z tymi TSami to skomplikowana sprawa

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Czyżby towarzysz z Terespola?
      Ja jakieś 35 km bliżej, bo z Białej ;p
      Ale na meet chyba nie wpadnę, niestety nie mam z kim :-( Moje koleżanki, które również są pegasis, od dobrego meeta wolą na konie pojechać >.<

      A tak blisko było tym razem...
      No cóż, enjoy, Panowie :-) Miłej zabawy!

      Usuń
  7. Czy każdy może przyjść na meet? Nie robi się żadnych list itp.? Pytam bo MLP interesuję się od niedawna (jeszcze nawet 1. serii do końca nie obejrzałem więc radość odkrywania przede mną :D) i jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o broniesowe sprawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy... To nie jest impreza zamknięta... Od Bronies dla Bronies... Wchodzisz i jesteś zalewany miłością i tolerancją ^^

      Usuń
    2. "Wchodzisz i jesteś zalewany miłością i tolerancją"

      Zalewany miłością... http://chocolatesyrupywaffles.com/wp-content/uploads/2012/02/420x317xIF-you-know-what-i-mean.png.pagespeed.ic.05jnz6kHU_.png

      Usuń
    3. W końcu szerzymy magię przyjaźni ;P

      Usuń
  8. W razie czego możliwy będzie odbiór z Dworca Centralnego. Sam na 99,9% będę odbierał Łódź, to przy okazji mogę odebrać jeszcze parę osób. Pytajcie o mnie na TSie Puchacza. Ewentualnie na prośbę mogę podać maila.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra...
    DO CHOLERY JASNEJ!!! Akurat tego dnia rano wsiadam w pociąg do Wiednia. Jakbym nie mógł sobie dojechać dnia następnego..
    OH FOR LUNA'S SAKE!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wszystkim innym życzę miłej zabawy /)*(\

      Usuń
    2. Przyłączam się do życzeń z podobnego punktu siedzenia, czyli osoby, która nie może przyjść c: Życzę wam super zabawy /)*(\

      Usuń
  10. Aaaaaach. Dlaczego, no dlaczego?! Ominie mnie coś tak wspaniałego... :c Ale w życiu mnie na to nie puszczą, nawet się nie pytam. W dodatku w Wawie. Haha, jak oni mnie pociągiem samej do Łodzi nie chcą puścić, to samemu do Warszawy? Osz no w pysk, ale jestem zła.

    I jeszcze te muffiny. Na pewno wśród tylu osób będą lepiej przyjęte, niż moje marne, łódzkie wyroby. To boli...

    Może będzie przynajmniej relacja ciekawa... Ech, pogrążam się z każdą chwilą.

    No dobrze, nie męczę was już moim depresyjnym jęczeniem. Życzę wszystkim najlepszej zabawy, na jaką ich stać! Życzę, żebyście się bawili najlepiej w całym swoim życiu xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fysiula - pamiętaj, niezależnie od tego jakie muffiny będą w Warszawie, czy gdziekolwiek indziej - Twoje muffiny biją wszystkie pozostałe na głowę! A Ci, którzy twierdzą inaczej to się nie znają, albo jeszcze nie spróbowali Twoich ot, co! Szkoda, że Cię zabraknie na meecie

      Usuń
    2. Twoje muffinkowe wyroby to najlepsze wyroby Fysiulu.

      Usuń
    3. Delegacja z Warszawy i Mińska potwierdza... Moja siostra też

      Usuń
    4. Dziękuję za słowa docenienia dla moich marnych muffinek c:

      Hm, przynajmniej jedna osoba napisała, że szkoda że mnie nie będzie xD Czyli ktoś mnie chociaż trochę lubi xD Dobrze wiedzieć xD

      Usuń
    5. Fysiula, jako Najwierniejszy Sługa Luny ci mówię, że twoich muffinek nic nie zastąpi i szkoda, że nie będziesz na meecie.
      Chociaż może zrób muffinki, by łódzka delegacja nam przywiozła jako dar przyjaźni łódzko-warszawsko-białoruskiej? :D

      Usuń
    6. Twoje muffinki na pewno są lepsze, bo przynajmniej istnieją. :D

      Usuń
    7. Czemu by nie? Tylko jeden problem. Jak je mam niby dostarczyć do Łodzi w dzień wyjazdu? :D Przypominam (lub tez informuję tych niewiedzących) że ja sama mieszkam 50 km od Łodzi xD Na tyle daleko, że nie pozwalają mi nawet samej pociągiem pojechać :D

      Usuń
  11. Oh Scootaloo, gdyby nie taki dystans to bym przyjechał ale z Bydgoszczy jednak troche bym jechał więc raczej odpadam. Ile bym dał, żeby być na tam razem z wami. No cóż mówi się trudno i czeka na kolejny meet gdzieś bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  12. "ludzi z Polski i Łodzi"

    Czy to znaczy, że Łódź jest księstwem?

    Co do meeta, to widzę że szykuje się coś ciekawego... muszę się zastanowić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, bro! Wracaj do Polish DeviantArt'a nr 13! Zawsze piszesz: "W życiu 3 rzeczy są pewne - śmierć, podatki i ocena od Korka w Polish dA", a ostatnio Cię nie było. Ruchy, ale już! :]

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Ja jadę. Prawie na pewno. :) prawie bo nigdy nie wiadomo kiedy może się zdarzyć jakiś kataklizm który mógłby mi to uniemożliwić ale najprawdopodobniej będę.

      Usuń
    2. O.o w Legionowie są Broniaki i nic o tym nie wiem?! Mordy wy moje xD

      Usuń
  14. Jeżeli nie mam nic niefortunnie ustalone 28 akurat, to będzie mój pierwszy kucymeet :3.

    "Jeli ktoś posiada artystyczną duszę oraz potrafi grać na gitarze lub pianinie, to będzie możliwość pokazania nam swoich umiejętności :) "
    ^ Potrafię wygrać Katiuszę i kawałek main thema z gothica na harmonijce. Liczy się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katiuszy mogę słuchać w nieskończoność...

      Usuń
    2. Fajnie :). Ale jednak istnieje szansa, że mnie nie będzie. "Istnieje szansa", więc równie dobrze istnieje też, że będę.

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Jak ktoś go zaprosi, to może będzie...

      Usuń
    2. Jakby Dudul był celebrytą, którego koniecznie trzeba zapraszać i prosić o przybycie...
      Zaproszenie jest kierowane do każdego Bronies i każdej Pegasis tak samo. Nie ma lepszych, gorszych i Vipów. Na meecie wszyscy są sobie równi.

      Usuń
    3. Wykurwiaj tam są drzwi.

      Usuń
    4. Miłość przemawia przez usta arashiego - jak zawsze

      Usuń
    5. A DuDuL ma na to tak wy.ebane że nawet tego nie przeczyta. Ma ludzi którzy mu to przekażą xD

      Usuń
  16. No kurde!!! Mieszkam zajesuperfajnie blisko, ale wtedy dokładnie jade na wesele do Białystoku! Kiedy następny meet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następny taki większy meet powinien być gdzieś w Czerwcu. Ale wtedy będzie w terenie + może uda się ogarnąć gdzieś ognisko.

      Usuń
    2. Ponymeety w Warszawie są robione regularnie, zazwyczaj soboty, ale warto znaleźć na Facebooku grupę Warszawa Bronies, tam są meety ustalane.
      A kiedy kolejny Duży? Nie wiadomo. Oleq tutaj rzucił hasło na czerwiec, ale uspokajam go i mówię, by najpierw ten kwietniowy doszedł do końca ;)

      Usuń
    3. Dobra, Linds już się ogarniam. Nie bij!

      Usuń
  17. czy dwie trzynastolatki też zostaną przyjęte?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, wpadajcie. Wiktor, Adam i reszta 13nastolatków wpadająca regularnie na meety się ucieszą ;)

      Usuń
  18. Będę i jeśli chcecie (a z tym pewnie będzie największy problem) odnośnie gitary mogę wziąć piecyk (mały Roland, nie będzie problemu). Gitarę proponuję żeby przyniósł ktoś inny (czyli zapewne Fakomen albo Polo ^^).
    Co do dojazdu to pewnie około 11 będę sobie szedł od Muzeum Wojska (jak zwykle), jeśli ktoś chce się zabrać proszę pisać ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie bym wpadł aż z Kołobrzegu ale ten miesiąc mam napięty i pełny pracy.
    Są jakieś plany na organizacje Wielkiego Ponymeet z całej Polski? Najlepiej w Łodzi w okresie wakacji, napewno wpadłbym :)
    Życzę udanego meeta w Wawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plany są, ale we Wrocławiu...

      Usuń
    2. O, do Wrocławia fajny dojazd, podoba mi się ten pomysł.

      Usuń
  20. Co do dojazdu to w dniach meeta metro nie kursuje na odcinku centrum - ratusz arsenał (wyłączona jest stacja świętokrzyska). Będzie autobus Z-1, którym będzie można dojechać z centrum na plac bankowy. Lepszą opcją jest wzięcie z centrum autobusu linii 175 i dojechanie na przystanek "stare miasto" i dalej prawie jak w opisie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawka - 175 i na przystanek "plac zamkowy"

      Usuń
    2. Bla bla i tak nas odbierzecie:P w sensie Warszawiacy;)

      Usuń
    3. Tak, delegację z Łodzi na 99,9% odbieram ja ;)
      Ale gorzej jak przyjedzie delegacja z innych miast i to w innych porach niż wy.

      Usuń
    4. Delegacje z innych miast same sobie dadzą radę :P.

      Usuń
    5. Poczekacie na mnie? Bo na środmieściu wysiadam, a z komunikacją za pan brat nie jestem...

      Usuń
    6. Jeśli chodzi o dojazd spod Dworca Centralnego to najlepiej jest dojechać autobusem linii 128. On jedzie pod samą szkołę, trzeba jechać na pętlę Mariensztat a potem się tylko cofnąć parę kroków od przystanku. Tylko na tej linii jeżdżą krótkie autobusy, więc jak was będzie dużo to będzie problem :P

      Usuń
  21. Hej, ja jestem nowa w kucykach, że tak powiem.
    Ponymeet - to zjazd fanów w jedno miejsce? Mówię, bo mieszkam w Warszawie i może bym przyjechała. A jak mam 12 lat to też mogę?

    OdpowiedzUsuń
  22. A i czy będzie picie alkoholu?
    Jak ak, to ja nie moge ; (

    Bardzo prosiłabym o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Nie martw się Alkoholu nie będzie.
      2. Jako współorganizator informuje że nie wiek niema znaczenia. Natomiast bardziej liczy się zachowanie.

      Usuń
    2. Jak to alkoholu nie będzie ?

      Usuń
    3. Alkohol będzie później, bo w szkole pić raczej nam nie pozwolą...

      Usuń
    4. Dokładnie, a jak kogoś z alkoholem zauważę w szkole to pozna ów kuc gniew Fluttersłowian! :P

      Usuń
  23. Będzie można pośmigać na pianinie? Łoł, to ja przyjeżdżam, chociażby nie wiem co się miało stać! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. A czy jest jakiś wyspecjalizowany koszt imprezy na jednego uczestnika? Jakaś składka,wejściowe czy cokolwiek? Bo to mój pierwszy meet i wolałbym się nie zbłaźnić przychodząc z pustymi kopytkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ale zapewne sprawisz wiele radości kucom i ludziom i wszystkim przynosząc coś do żarcia :D

      Usuń
    2. Jedynie kasę możesz przynieść na żarcie. Niedługo powinien pojawić się update o tym, że załatwimy nieco jedzenia.

      Usuń
  25. Odpowiedzi
    1. Kocham cię jak łanię jeleń z pięcioma nogami

      Usuń
  26. Apel do muzykujących. BRAĆ GITARY. dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie bym wpadła gdyby nie

    A) Ponad 300 kilometrowa podróż na trasie Rzeszów-Warszawa

    B)Wielkie plany mojej mamy wobec mojej przyszłości w
    (angielski,na poziomie gimnazjum podczas gdy ja chodzę do piątej klasy , w soboty )

    Jak będą jakieś na wakacjach chętnie wpadnę ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, popieram Wielkie Plany Twojej Mamy, popieram... Później tej chwilki wygospodarowanej na angielski w soboty nie pożałujesz, zaufaj mi ;)

      Oczywiście meet zalicza się do Spraw Sfery Wyższej, ale jako że i tak nie możesz przyjechać...

      Usuń
  28. Cholera, do matury nie dam rady - za dużo roboty jest z uczeniem tych samozwańczych humanistów dodawania, żebym dał radę akurat wtedy jechać. Jestem nowy na tej stronie, powiedzcie mi proszę, czy takie eventy się częściej trafiają, czy raczej trochę trzeba będzie do następnego poczekać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak orientacyjnie, jeśli bym dał radę jednak, jedzie ktoś z Krakowa?

      Usuń
    2. Dobra, już sobie doczytałem u góry odpowiedź na pierwsze, podbijam jeszcze raz z pytaniem, czy ktoś jedzie z Krk (w sensie samochodem, w sensie, żebym się zabrał z nim/z nią :P)

      Usuń
    3. Jeśli dotrę i wystarczy czasu, to mogę porządnym mikrofonem nagrać osoby chętne do brania udziału w castingu do fanduba drugiego sezonu. Bierzcie pod uwagę to, że jeśli pojadę, to będzie mój pierwszy zjazd i będę wolał zajmować się czym innym :P.

      Usuń
    4. Wątpię, żeby wybierał się ktoś aż z Krakowa.
      W sobotę byłe ponoć rekordowy pod względem ilości osób meet w Krakowie, więc tym bardziej. Ludzie muszą odpocząć trochę :)

      Większe meety organizujemy w Warszawie mniej więcej co miesiąc, góra 2, ale jeśli bliżej ci do Krakowa, proponuję najpierw tam zacząć.

      Usuń
    5. No właśnie przespałem go, cholera, wczoraj się zorientowałem, że meet się odbył już. Meh, chrzanić to :p.

      Usuń
  29. Proponuje to przykleić na stronke główną czy coś :D bo jak sie wchodzi to nie widac wogole

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja jestem w miarę nowy ale pewnie wpadnę z kolegami (mój pierwszy meet )

    OdpowiedzUsuń
  31. Cholerne studia zaoczne...
    Akurat mam wtedy wolne w pracy, akurat będę wtedy w Warszawie, ale niestety mam zajęcia do wieczora... Chyba że się urwę :>
    Informacyjnie - do której tam w ogóle ktoś będzie? Chciałbym sobie wyważyć ryzyko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja pewnie wpadne z kolegami (ja 14 lat)

    OdpowiedzUsuń
  34. Araszi dzieciaku po pierwsze trochę kultury z twojej strony, jak Cię w domu nie nauczyli no to współczuję, a po drugie alkohol jest dla pełnoletnich a do tego brakuje Ci dobrych 6 lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybka odpowiedź stary, sam tak długo nad nią myślałeś czy ktoś ci ją podpowiedział ?

      Usuń
    2. Wypijemy za Ciebie z Araszim w sobotę:)

      Usuń
    3. Dla twojej wieści Araszi jest pełnoletni i zdaje maturę. Tak więc gratuluję wiedzy na temat kogoś, kogo chciałeś zjechać w dość sztywniacki sposób.

      Usuń
    4. Linds drogi kolego czasami wiek można określić po kulturze i zachowaniu, no coz moze i sie mylilem ale co do wychowania i tak uwazam ze go brak ;)

      Usuń
    5. Po prostu nie znasz poczucia humoru Arasziego ;)
      Poza tym wiesz, sam się lepiej nie zaprezentowałeś pytając o Dudula. Nie, żeby to było niekulturalne. Po prostu grupa fanów Dudula obrosła niezbyt dobrą sławą, a twoje pytanie zabrzmiało mniej więcej tak: "Albo będzie Dudul, albo nie jadę" więc też się nie dziwię Arasziemu.
      Podsumowując - wyluzuj i take it easy ;)

      Usuń
    6. wcale nie miałem na myśli "Albo będzie dudul albo nie jadę". Chciałem bardzo pojechać no ale niestety nie wszyło, mam nadzieję że będzie coś niedługo to na pewno wbiję :)

      Usuń
  35. Zapomniałbym - Toście, odśwież!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ehh ... Chetnie bym sie wybral ,bo akurat mieszkam w warszawie ,ale niestety nie moge z powodow osobistych :(. Wiec czekam na kolejnego meet'a . Przepraszam tez za pisownie ,ale pisze z ps vita ;)


    No i od niedawna interesuje sie poniaczami ,a to chyba jedyne miejsce ,gdzie ktos mnie rozumie . Tak jestem tu nowy .

    A i czy przy okazji moge wiedziec kiedy moze odbyc sie nastepny poony meet ?

    Pozdrawiam Mr.Err

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) Na każdy miesiąc przypada przynajmniej jeden warszawski ponymeet, niekoniecznie duży, więc okazji będzie jeszcze sporo.

      "Poniacze", wrr... Mała rada na przyszłość - lepiej nie używaj tego określenia, bo może zostać uznane za pogardliwe. Nie wiem, od kogo konkretnie pochodzi to słowo, ale JJay i Dudul nazywali tak kucyki by podkreślić swój dystans do oglądania MLP FiM. Po prostu nie byli pewni, czy nie zostaną wyśmiani, gdy przyznają że serial im się podoba. W sumie, stare dzieje, ale słowo "poniacze" na określenie MLP jest dziś przez wielu źle odbierane.

      Usuń
    2. Jeśli można, w kręgach studenckich zauważyłem tendencję dodawania końcówki '-acze' do słów wina i whiskey, co tworzy słowa 'winiacze' i 'whiskacze' - jeśli takie jest pochodzenie tych słów, to jest to forma dość neutralna :P. Takie moje przemyślenie poranne póki mnie nikt nie przyszedł do pracy zmuszać.

      Do Mr.Erra - zawsze możesz do innego miasta na ponymeet podjechać chyba, ja na ten z Krakowa jadę, też mój pierwszy, więc chciałem, by to był jakiś większy. 'Swojej' grupy, krakowskiej, przegapiłem, czyli logicznym jest, że muszę nadrobić jak najszybciej :).

      Usuń
    3. Szkoda, że ciebie nie będzie Mr. Err.
      Heh i akurat też mam PS Vitę ^^
      A co do "poniaczy" - to słowo jest typowe dla Karachana, w pozostałych kręgach fandomu to jest słowo pogardzane, tak więc tym bardziej radzę jak najszybciej wyrzucić to słowo ze słownika i kucyki nazywać normalnie kucykami, ewentualnie ponies'ami.

      Usuń
    4. @Mr.Err szkoda ze Cie zabraknie. A skoro jestes nowy to Witamy w stadzie:) tylko jak powiedziane juz wyzej - slowo "poniacze" nie jest zbyt dobre. Dlaczego ludzie nie chca uzywac swojskiego slowa "kucyki":)

      Usuń
  37. Odpowiedzi
    1. To pytanie kieruj do facebookowej grupy Bronies Wrocław, akurat planują jakiś grill, nie jestem pewien czy przypadkiem nie na 28 kwietnia.

      Usuń
  38. Mogę prosić o jakiś kontakt do osoby, która w razie potrzeby mogłaby pomóc mi dotrzeć na miejsce? W Warszawie będę po raz pierwszy i w związku z tym przewiduję pewne trudności. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jutro będę na 100%. Warszawę znam jak własną kieszeń także mogę cię odebrać. Kontakt podam na maila.

      Usuń
  39. No, już jutro mój pierwszy ponymeet, miło będzie wreszcie poznać osobiście jakichkolwiek innych fanów serialu poza moją przyjaciółką, która mnie 'wciągnęła' w oglądanie MLP :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy mi się zdaje, czy Ty też wybierasz się z Krakowa? Jeśli tak, to daj znać. Moglibyśmy zabrać się razem. Jak wiadomo - w grupie raźniej. :P

      Usuń
    2. Zgadza sie, wyslalem e-mail.

      Usuń
  40. Może będę. Jeśli pojadę na łikend majowy do babci. Jak się tam dostać z Bemowa???

    OdpowiedzUsuń
  41. Załóżcie jakiegoś live stream w ciekawszych momentach, chętnie podglądnę jak się robi profesjonalne pony meet'y :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Popieram live streama bo tez jednak nie bede mogl.

    OdpowiedzUsuń
  43. Hah aby być na meecie musiałbym dziś o 21:40 wsiąść do pociągu i o 11:20 bym był w wawie. HAH ^^ Dlaczeg6 tak mi daleko do każdego większego zjazdu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz jeszcze parę godzin, więc kupuj bilet i wsiadaj :)

      Usuń
  44. Dzisiaj obczaiłem gdzie konkretniej jest ta cała szkoła.

    Jeśli to ta muzyczna, to na pewno będę bo, gwoli pamiętności dostałem wówczas upomnienie (Dobrze, że tylko). Bynajmniej gdzie się znajduje szkoła, tylko za złamanie zakazu ruchu... Pozdrawiam panów policjantów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Nie używaj słowa "bynajmniej", jeśli nie wiesz co ono oznacza.
      2. Wow... chaos w twojej wypowiedzi powoli do poziomu "Made by Discord"

      Usuń
    2. 1 Tylko, że ja dobrze powiedziałem tutaj "Bynajmniej". Dostałem upomnienie, ale nie dla tego (czyli "BYNAJMNIEJ" dla tego) by pamiętać gdzie jest szkoła. Bynajmniej to zaprzeczenie.

      2. Miałem 3 miejsce w "Zostań Kucykiem", a opowieści jakie mi przychodziły do głowy powodowały nikiedy napady spazmatycznego śmiechu z wynajdywanych podtekstów, których nawet ja wymyślając odpowiedź nie zauważałem, więc Discord we mnie siedzi. I ma się dobrze :)

      Usuń
    3. "których nawet ja wymyślając odpowiedź nie zauważałem"

      Jasne... :P

      Usuń
    4. No tak :P.

      - Co byś zrobił na miejscu Spike'a, żeby poderwać Rarity? - Pyta Oleeq

      - No więc ten tego gdyż ponieważ... (Parę minut pieprzenia o plocie Maryni) ... no i wtedy bym pobiegł do niej (Rarity) i zaczął do niej walić. Ręką w sensie. - i dopiero jak wybuchła salwa śmiechu dojrzałem dwuznaczność, bo słowo: miałem na myśli dobijanie się do drzwi :D

      Usuń
  45. Juz wole lokalne meety niz siedziec z banda geniuszy z Fge. Nie, dzieki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekhem... z FGE byli tylko Emes i Tościk?

      Usuń
    2. Jeszcze ty (Deveel) byłeś oraz Oleeq, który siłą rzeczy, bo to organizował.

      Usuń
    3. Chodziło mi o redaktorów:)

      Usuń
  46. Warszawa zgłoś się ,tu teamspeak!

    OdpowiedzUsuń
  47. Rekord Polski pobity, było nas 115!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od początku mówiłem że damy rade ale wy "Nie, niemożliwe, nie damy rady"
      Banda pesymistów ;D

      Usuń
    2. Mój pierwszy Meet. Od razu spontanicznie największy w Kraju.

      3 nowych super kumpli, w tym samym wieku notabene też 1-szy raz na meetach.
      Sami super ludzie, miła atmosfera, można porozmawiać, pograć, zjeść Pizzę :D

      Ja chyba kocham Ponymeety!

      Usuń
  48. YEAH!

    Tylko pizzerię lepszą znajdźcie następnym razem, 26 zeta za pizzę określaną jako 'dla 3-4 osób', którą nie najadły się dwie osoby - ba, sam bym się nie najadł nią! Głód nie przeszkodził w dobrej zabawie, super impra :).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tylko pamiętajcie drogie kuce... Miłość, tolerancja i żadnych wojen!

Popularne posty