mnie nie widać! yay!

niedziela, 27 maja 2012

Fanfic: Ace Combat: Wojna o Equestrię (POST AKTUALIZACYJNY)





[Crossover] [Violence]

Niecierpliwi fani Ace Combata, doczekaliście się! Oto aktualicja dwóch nowych rozdziałów fanfica SonicTheHeadhoga17! Miłej lektury! Link do starego artykułu z ficiem, oraz nowych rozdziałów w opisie.


Autor: SonicTheHedgehog17
Korekta i prereading: A.J.G
Serią Ace Combat interesowałem się już od dawna. Po tym, jak zobaczyłem na YouTubie "zkucykowane" trailery do Zero, Unsung War i Assault Horizon i niedługo po stworzeniu PMV: Anthem of Harmony, pomyślałem sobie: "Czemu nie, mogę spróbować napisać kucykowy fanfic o takowej tematyce." Właśnie niedawno zacząłem tłumaczyć go na język polski. Zdecydowałem się obsadzić w głównej roli Rainbow Dash, do tego dorzuciłem Fluttershy i pegazy z tła. Brakowało mi jednak "ogniwa zespalającego" drużyny, która ostatecznie okazała się Firefly, kucyk co niektórym znany pewnie z Generacji 1.
Wybaczcie, że rozdziały pojawił się tak późno, ale miały na to wpływ zdarzenia losowe...
W tych dwóch rozdziałach poznacie resztę ekipy Mirage, a wojna powoli zacznie się rozkręcać. Sugeruję przypomnieć sobie rozdział 3 - https://docs.google.com/document/d/1bMxqCHocUB3EHChoGu0pVqYx2OUWNKz3CFon2o0Af_k/edit
To fakt, że jednym z głównych tematów fanfica jest wojna, ale śmierć zdarza się rzadko, przynajmniej w początkowych rozdziałach. Górują dialogi, choć zdarzają sie także opisy w niektórych miejscach.
Nie zakładam, że to dzieło spodoba się wszystkim (nie każdemu podobają się takie klimaty), mam jednak nadzieję że ci, co go przeczytają, docenią wspólną pracę, gdyż mimo iż sam go pisałem, to korektą i pre-readingiem zajmuje się A.J.G (Jarius). Z mojej strony wielkie podziękowania dla Ciebie <3
Tyle lekko przydługiego wstępu, zapraszam do lektury.



*Znajdziecie tam wektory ważnych kucykowych postaci z fanfica oraz ich statystyki (po angielsku) 

35 komentarzy:

  1. No po tak długim czasie doczekałem się, może to tylko 2 rozdziały, ale ważne że są. No nic to ja czytam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, nareszcie! Zabieram się do czytania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Woja o Equestrię - mała literówka xd

    OdpowiedzUsuń
  4. I zabrakło odnośnika do wpisu z poprzednimi rozdziałami.

    OdpowiedzUsuń
  5. O nareszcie się doczekałem kolejnych rozdziałów ;D
    Biorę się do czytania ;))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zanim Frey zrobi lekką korektę, dorzucam linki do dwóch pierwszych rozdziałów (bo trzeci jest już w opisie)

    https://docs.google.com/document/d/1fy1kL7gez-Zs5Eug2c8198060HWygYp5sCkEt62SeDI/edit

    https://docs.google.com/document/d/1WDe0ffwQiseGb1YSaZ02g-0PuqJ-9jYEV9V17ILymL4/edit

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe opowiadanie. Nawet mi się podoba, ale moim zdaniem ta wojna jest trochę za grzeczna. Kucyki z gryfami za dużo rozmawiają mimo że się tłuką. Nie wyobrażam sobie np. żeby Polak pytał się Niemca czemu wkroczył pierwszego września zanim go zastrzeli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się. Daj im czas, a przestanie być miło i grzecznie.

      Usuń
    2. no racja poczekamy zobaczymy.

      Usuń
    3. Jak koś czyta na bierząco to niech mi coś o tym fanficku opowie, bo jak narazie czytam past simple.O jeszcze jedno, jak czytałam na brohoow czy jakoś tak kolo mówił że dla past sins daje 9 na 10 gwiazdek.Odjoł jedną, bo coś jest z zakończeniem.O co z tym chodzi?

      Usuń
    4. Zakończenie i cały fanfic jest bardzo dobry. Choć to tylko moja opinia.

      Usuń
  9. Mam pytanie- czemu dodajesz tylko najnowsze rozdziały? Dla tych co nie są na bieżąco z tym FFto szukanie wcześniejszych (1,2) może stanowić problem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ci radze poszukac troche w starszych postach. Te dwa pierwsze rozdziały byly dosc dawno więc musisz troche poszukac.

      Usuń
    2. Linki do dwóch pierwszych są w komentarzu powyżej. Zresztą dałem Freyowi nowy post, by uaktualnił wszystkie wspólnie...

      Usuń
  10. Fanfic świetny, to muszę przyznać.
    Aczkolwiek nurtuje mnie jedno pytanie...

    Zamierzasz uśmiercić kogoś z oddziału Firefly, czy wszystkie przeżyją wojnę ?

    Ile to ma mieć rozdziałów ?

    Życzę ci powodzenia w dalszym pisaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdradzę historii, ale rozdziałów będzie coś koło 20.

      Usuń
    2. Czy zdążysz przetłumaczyć fanfic do początku wakacji ?
      Albo przynajmniej ukończyć po angielsku ?

      Oczywiście nie chcę na Ciebie wywierać presji, ponieważ to od ciebie zależy, ale tylko się pytam.

      Usuń
    3. Angielską powinienem skończyć, teraz idę z 16. rozdziałem. Co do polskiej, zobaczymy.

      Usuń
    4. Kurwa, człowieku jesteś Polakiem, a piszesz po angielsku i każesz swoim pobratymcom czekać aż najpierw uszczęśliwisz inny kraj a potem dopiero swój...
      Nie wiem co z tym krajem będzie jeśli będą w nim TACY patrioci...

      Sorka, ale musiałem wyładować złość...

      Usuń
    5. Not sure if trolling, but...

      *hug*

      A patriotą jestem, żeby nie było.

      Usuń
  11. Yeah ;D Kolejne rozdziały ;)))
    Biore sie do czytania ;DDDD

    OdpowiedzUsuń
  12. czy mi sie wydaje czy tylko ja zauwarzylam ze w rozdziale 7 jest fragment "pingwinow z madaskaru"?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki, Frey. Powiedziałbym czas najwyższy. Tylko przy następnej aktualizacji te dwa zdania z rozdziałem 3 po "zdarzenia losowe".

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie jak przeczytacie mój koment to mnie znienawidzicie, ale co tam. Powiem szczerze: nie tego fanfica dzisiaj oczekiwałam i nie przepadam za tą opowieścią....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To po co w ogóle piszesz w tym temacie?
      Ech, nie rozumiem niektórych ludzi...

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam ci się szczerze, że na początku nie miałem w ogóle planów zrobienia polskiej wersji, jako że co najwyżej co setny Polak wie, co to jest Ace Combat.

      Ale ostatecznie uznałem, że spróbować nie zaszkodzi a poza tym polska wersja będzie miała trochę więcej detali.

      Usuń
  17. Rozumiem że jednorożce pełniły ważną funkcję medyków, ale nie rozumiem czemu część z nich nie nauczono strzelać czymś w rodzaju magicznych pocisków i nie wykorzystano jako obrony przeciwlotniczej. To byłoby bardziej rozsądne niż narażanie życia tylu pegazów w bezpośredniej walce i Equestria wykkorzystałaby przewagę, jaką ma nad Gryfami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Colgate z 4. rozdziału np. potrafi ciskać zimnem.

      Zresztą, cierpliwości. Jak wielokrotnie uprzedzałem, akcja rozkręca się z wolna.

      Usuń
  18. Bardzo fajne ^^ przeczytałam już wszystko do rozdziału 18. :) Czekam na dalsze, jeżeli będzie ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietny fanfic. Teraz czekam na kolejne rozdziały twojego drugiego świetnego fanfica-Ace Combat: Skrzydla Jedności. Oba sa super. Niektore momenty mnie bardzo poruszyły, choć nie podoba mi się jedna rzecz, ze pojawiają się przekleństwa. Rzadko, ale jednak.

    OdpowiedzUsuń

Tylko pamiętajcie drogie kuce... Miłość, tolerancja i żadnych wojen!