Trzecie spotkanie warszawskich Bronies

<Obrazek tym razem bardzo adekwatny do treści>
Aktualizacja - informacje na temat pubu "Nora"


Olhado poinformował mnie, że w najbliższym czasie dojdzie do skutku kolejny ponymeet w Warszawie i to już 22 października o godzinie 14.
Tym razem jednak z powodu braku możliwość rezerwacji miejsc w Paradox Cafe, organizatorzy postanowili przenieść spotkanie do Pubu "Nora" przy ulicy Krakowskie Przemieście 20/22.
Pub jest dosyć słabo widoczny, dlatego zamieszczam zdjęcie oraz informację, że  znajduje się w "bramie" na przeciwko Bazyliki św. Krzyża.

W załączeniu mapa:
http://www.zumi.pl/namapie.html?Submit=Szukaj&qt=&loc=Warszawa%2C+Krakowskie+Przedmie%B6cie+20
Do ważnego punktu spotkania będzie należało z pewnością wspólne oglądanie odcinka "Luna Eclipsed" na żywo o godzinie 15.

Komentarze

  1. Znow nie ma pierwszego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Otworze lokal w warszawie i będę zbijać kokosy na co tygodniowych zjazdach hym ? szkoda ze nie mieszkam w warszawie ale pomysł na biznes jest

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, iż ta runda będzie równie niebanalna co poprzednia!

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja znów nie jadę bo 344 km to trochę dużo, życzę powodzenia w realizacju pomysłu pony faila temu kto to zrobi

    OdpowiedzUsuń
  5. A czy nie przypadkiem na Equestria Daily pisało, że od odcinka 4, odcinki będą nadawane godzinę później?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wy te daty dobieracie :( 22 jestem w krakowie

    OdpowiedzUsuń
  7. @Kamilozo3
    faktycznie, była taka informacja, jeszcze dziś sprawdzę co i jak

    @Frey
    Na pewno będzie jeszcze okazja

    OdpowiedzUsuń
  8. A czy to robi jakąś różnicę? Przynajmniej zdążą i ci, którzy się spóźnią (a wiemy że potrafią się spoooooro spóźnić, ale jednak przyjdą).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawski@ Hej, aż się uśmiechnąłem :)
    I mam takie pytanie, Mere Jump czy mi się zdaje czy ty zajmujesz się blogiem tylko późnym wieczorem?

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie martw się kolego, widzę że nas przerosłeś już dawno, ale wracaj na karachana, bo takie strony to dla Ciebie za dużo
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  11. Jutro otwarcie SCC w Katowicach. (a dokładnie jej kolejnej części). Będzie ktoś? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjadę po raz kolejny ^^

    Nie mogę się doczekać i tym razem przygotujcie więcej stołów!

    OdpowiedzUsuń
  13. @Czarson dajesz się zwykłemu trollowi z karachana, zamiast go straszyć, pomyśl ile to biedne dziecko musiało przejść, żeby tyle w nim było nienawiści XD

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się piszę!
    A wy, zamiast odpisywać trollowi, po prostu go zignorujcie ;P...

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie pytanko, czy na ponymeecie organizujecie może coś z koszulkami?

    OdpowiedzUsuń
  16. No super Mere - ja cie informowałem wcześniej na blogu w komentarzach, potem mailem, ale tylko Olhado cię poinformował oczywiście -_-'
    A ten Ponymeet to przede wszystkim wspólne oglądanie odcinka MLP z Luną, bo to ja wpadłem na pomysł na to. Ja, Najwierniejszy Sługa Księżniczki Luny! ^^
    All hail to New Lunar Republic!

    OdpowiedzUsuń
  17. @DiegoTan
    Ale kolega jest taki zabawny, chętnie bym z nim jeszcze podyskutował XD

    @Anon
    Nie, koszulki się załatwia na własną rękę

    @Ciekawski
    Nie, nie wrzucamy kucyków na plebskwejka, jak Cię boli, to pojęcz na portalach mangowych, bo to w dużej mierze z tamtejszego fandomu wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  18. Do wszystkich ktorzy zaczeli zagladac tu stosunkowo niedawno. Jakis czas temu gdy zaatakowaly nas trole postanowilismy ogolnie ze bedziemy traktowac ich komentarze jakby ich nie bylo i ogolnie bedziemy olewac i nie wdawac sie w zadne dyskusje. Propunuje utrzymac ta zasade na przyszlosc. @Czarson chociaz Tobie sie dziwie ze dales sie wciagnac bo jestes juz dluuugo na tym blogu. Aaa i jak pisal kiedys Mere - posty trolli zostana najczesciej uznane za spam, ale nie od razu tylko np po kilku godzinach bo blogger juz tak ma. Wiec jak bedziecie odpowiadac to nastepnego dnia moze sie okazac ze wyglada to jakbyscie gadali do siebie:P pamietajcie- trole nie istnieja:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak jak napisał Deveel: po co odpowiadacie trollowi, skoro posty trolla są oznaczane przez Bloggera jako spam. Zazwyczaj to działo na zasadzie słów kluczy.
    @Lindsay
    Nie wiem, o co chodzi, bo naprawdę nie dostałem od ciebie żadnej wiadomości w ostatnim czasie. Jeśli chodzi o komentarze, to nie wiem, mogłem przegapić, ale w skrzynce nie mam od ciebie wiadomości.

    OdpowiedzUsuń
  20. @Retm
    Nie tylko późnym wieczorem, ale w głównej mierze. Sprawą kluczową są tutaj zajęcia na uczelni. I tak, dziś wstałem 5:40, a wróciłem do domu 15 minut temu.

    OdpowiedzUsuń
  21. No to jesteś Mere ode mnie lepszy, bo ja wstałem o 6:40 a wróciłem jakieś 1,5 godziny temu.

    OdpowiedzUsuń
  22. @Mere
    znam ten bol. Dzisiaj mialem identycznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobra od teraz ignoruję trolli!
    Trzeba założyć partię jakąś xD

    No i jeszcze skończcie z tymi ''pierwszy!'' błagam was.Jesteśmy poważnymi(xD) kucykami i nie powinniśmy pisać takich głupot.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dokładnie Czarson, my to poważne kucyki, a nie karachańćowe poniaki :]

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna zmiana, będę miał bliżej :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapoznałem się z informacją , w każdym razie fajnie że na krakowskim bo mam łatwy dojazd i znam tam parę fajnych miejscówek ;) np: widok na stadion narodowy jest ładny.

    W każdym razie widzimy się w sobotę o ile w ten piątek nie będzie przepowiadanego Armageddon.

    OdpowiedzUsuń
  27. chyba jedno z podstawowych pytan, a wiec czy wiek stanowi jakąś przeszkodę? i czy ktos ponizej 18 się wybiera na spotkanie?

    OdpowiedzUsuń
  28. Póki nie próbujesz kupić alkoholu możesz wpadać, prawdopodobnie będą 2 osoby poniżej 18lat

    OdpowiedzUsuń
  29. ...też się wybieram, a mam tylko 15^^
    Zbierać się będziecie już W pubie czy w jakimś innym miejscu?

    OdpowiedzUsuń
  30. Od razu w pubie, nie widzę sensu zbiórki, gdyż każdy przychodzi o której mu pasuje

    OdpowiedzUsuń
  31. Got it :D
    Jak dobrze pójdzie to dorwe Laptop'a...DLA LUNA'Y! :D
    ...oczywiście będzie tam Wi-Fi...co nie...? >_<

    OdpowiedzUsuń
  32. tak, będzie... specjalnie szukałem miejsca gdzie można obejrzeć odcinek

    OdpowiedzUsuń
  33. ...meh...z Laptop'em chyba nie wyjdzie...spróbuję jeszcze coś z tym zrobić, ale przynajmniej się pojawie^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem taki bardziej ogarnięty z komunikacją miejską.. Czy to jest przy przystanku "Uniwersytet"?

    OdpowiedzUsuń
  35. A może zrobicie w Rzeszowie ? :3

    OdpowiedzUsuń
  36. No i po imprezie :F
    Wyszło jak wyszło - czyli świetnie -

    Już niedługo Olhado dostanie (i opublikuje bez tej śmiesznej cenzury) zdjęcia ze spotkania, muszę je tylko "podrasować".

    Dziękuję wszystkim za przybycie i mile spędzony czas ;]

    OdpowiedzUsuń
  37. @Olka, nie jestem z Rzeszowa, sama zorganizuj :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tylko pamiętajcie drogie kuce... Miłość, tolerancja i żadnych wojen!

Popularne posty