Plotki na temat odc. 8 sezonu 2

Nie zrozumcie mnie źle - uwielbiam Rainbow Dash, ale dwa odcinki z nią pod rząd! A potem znając życie nie ujrzymy jej do końca sezonu! Ale czekajmy pokornie na to, co przygotowali dla nas twórcy, albowiem oni dobrze wiedzą, a przynajmniej dobrze wiedzieli przez przeszło rok, co jest dla nas dobre.

Tytuł: The Mysterious Mare Do Well
Krótki opis: There is a new hero in Ponyville who is masked and stealing Rainbow Dash's thunder.
Nowy bohater pojawia się w Ponyville. Jest to jeździec bez głowy zamaskowany kucyk, który ukradnie Rainbow Dash cutie marka/ zwierzątko/ sztuczkę(?). Nic więcej nie przychodzi mi do głowy.

Odcinek ujrzy światło dzienne 26 listopada (a więc teraz na jakiś czas będziemy mogli zapomnieć o dłuższych przerwach w emisji - przynajmniej listopad będzie od nich wolny).
Oczywiście przypominam, że to na razie są tylko plotki, ale w tym fandomie zazwyczaj się one sprawdzają.

Komentarze

  1. @Czarny Bonek
    No i co z tego?
    To jest blog o tym forum czy co..?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabawna ironia - upadła utopia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jeszcze przytoczę wersję Lukinera z MLP forum:
    "Pojawia się tajemniczy, zamaskowany kuc, który okazuje się lepszy od RD i "odbiera" jej całą sławę i chwałę."

    Taki odcinek byłby całkiem ciekawy, muszę przyznać xd

    OdpowiedzUsuń
  4. 'kuc, który okazuje się lepszy od RD i "odbiera" jej całą sławę i chwałę.'

    The Great and Powerful Trixie! :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka utopia?
    A tak an marginesie to skąd w tłumaczeniu wziął się "jeździec bez głowy"? Ja tam nigdzie wyrażenia "headless horseman" nie widzę...
    Albo to pewnie miało być skreślone a ja jestem tak głupi że o tym od razu nie pomyślałem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm, pożyjemy, zobaczymy... Takie któtkie opisy niczego nie mówią, ale za to pobudzają wyobraźnie. NIe mogę się doczekać nowych odcinków.

    A co do tej "Utopii", Celestio świeć nad jej duszą, to i tak był niewypał. Z utopiami tak to już jest: każda musi kiedyś upaść, bo są... utopijne?

    OdpowiedzUsuń
  7. @Nicz
    A bo to miał być taki żart, ale zapomniałem przekreślić. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ponyutopia to był PBF z kucykami. Dziś miał być event Nightmare Nightowaty... lub jutro... Ale cos sie pokiełbasiło z serverem... szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mielismy szalona Pinkie Pie, szalona Twilight, szalona Fluttershy, teraz czas na Rainbow Dash >:D

    OdpowiedzUsuń
  10. A ogólnie wesołej Nightmare Night ]:-D !

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię Rainbow, ale tak dwa pod rząd? No cóż...

    Co do Utopii, to cały serwer mojeforum znowu miał awarię, teraz już wszystko działa :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cóż, gdyby sie wyłożyła na amen przed W.Ś. to nawet byłoby się za co modlić.

    DLACZEGO W ANKIECIE NIE MA COLGATE?????

    OdpowiedzUsuń
  13. @ReflexivoArco
    W zasadzie to jutro. ^^
    Ale mimo wszystko, tak na zapas - Wesołej Nocy Koszmarów (Wesołego Nightmare Night? )!


    Co do plotek to już słyszałem (czytałem? ) na EqD. Coś wysyp odcinków z Rainbow ^^ Nie jest to moja ulubiona postać, ale się cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekamy na Rainbow Rage, co? :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Utopia dopiero się rozwija, a co do odcinka: czekam

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie, ja rownierz głosuję na Colgate ^_^

    Brushy!Brushy!Brushy!Brushy!Brushy!Brushy!Brushy!Brushy!Brushy!Brushy!Brushy!Brushy!Brushy!Brushy!Brushy!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tylko pamiętajcie drogie kuce... Miłość, tolerancja i żadnych wojen!

Popularne posty