mnie nie widać! yay!

piątek, 14 października 2011

Ponymeet w Krakowie

Mam dla was nowe informacje dotyczące ponymeetu w Krakowie, który organizuje lionblau.
Będzie się działo!
Ostatnie uzgodnienia


Przede wszystkim proponowane terminy spotkania to:
15 października, zbiórka 14:30-15:00
Zebralibyśmy się prawdopodobnie przed sklepem Saturn w Galerii Krakowskiej (duży punkt, łatwo znaleźć dla przyjezdnych), a następnie przeszlibyśmy gdzieś indziej.
lionblau przyjdzie z jednorożcem z Toy Story 3, który wygląda tak:
http://as7.disneystore.co.uk/is/image/DisneyStoreUK/437047582198?$full$

lionblau proponuje, abyśmy udali się potem do Cupcake Corner (chyba nie trzeba tłumaczyć dlaczego). Myślę, że to miejsce, do którego na pewno zawitałaby Pinkie Pie.
Strona Cupcake Corner
Wszystkie szczegóły można jeszcze przedyskutować. Mam nadzieję, że zbierze się nas spora i zgrana grupa.
Planujemy też oglądać przez streama "Lesson zero" - potrzebny jest jedynie laptop (z netem lub będziemy szukać dostępu do WiFi). 

Treść komentarza lionblau:
"Niestety nie wiem ile osób można się spodziewać.
Zrobimy to na żywioł a następne ponymeety będą bardziej zorganizowane ;)

Jak ktoś przyniesie laptopa z netem (dostępem do wifi) to można będzie robić relację z ponymeetu na żywo ( pewnie mere jump coś sobie przygotuje na pendrivie) Ja wezmę kabelek od mojego Sony więc zdjęcia też można będzie na bieżąco zgrywać -weźcie pendrivy.

Myślę że Stream'a nie obejrzymy - ale odcinek pojawi się najpóźniej w 40 min po napisach końcowych. Ostatnio bronies z USA prześcigają się kto pierwszy umieści odcinek na youtubie :P

Nie wiem jak jest z kanałem Minimini np tvn można oglądać na żywo czy Minimini też - fajnie by było obejrzeć sobie odcinek o 19:00
chociaż i tak w niedzielę jest powtórka..

Weźcie swoje figurki ;) Okulary przeciwsłoneczne wskazane dla tych co nie chcą pokazywać twarzy.

Mam jeszcze w planie zrobienie wspólnego zdjęcia jak już się zbierzemy przed Saturnem i wysłania go do ED - być może pokażą nas w którymś nocnym wątku.Co wy na to ?

No i przede wszystkim trzymajcie kciuki by pegazy na 15 października nie sprowadziły deszczu."

Jeszcze jedno: lionblau podczas ponymeetu będzie poruszać sprawę wspólnego zakupu koszulek. Jeśli pojawi się wielu chętnych, jest szansa na duży upust.

136 komentarzy:

  1. Tylko od razu informuje, ze mam duży rozmiar. Kurisu liczymy na Ciebie, co tam ponad 5 godzin pociągiem, co nie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. CUPCAKE CORNER!
    O jeju, pojechałabym tam tylko żeby je zobaczyć! I oczywiście dla koszulki (jeśli są damskie)
    Ale i tak siano z tego mam, chyba że jakimś cudem na "wycieczkę" rodzinkę wyciągnę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. CUPCAKE CORNER MMMMM Strasznie dobre ciastka tam mają

    OdpowiedzUsuń
  4. jaa bym chętnie przyjechał ale niestety nie moge
    ale mam świetny pomysł na koszulki a mianowicie taki obrazek z przodu
    http://fc04.deviantart.net/fs70/f/2011/153/0/4/bronies_4_life_badge_by_scuttlebutt_inc-d3hwacm.jpg
    i każdy podaje kolor ulubionego kucyka

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam o tym żeby każdy miał własny projekt ;)
    Każdy chce być indywidualny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ok ale myslalem ze to fajny bajer a wedlog mnie to obrazek wymiata
    @linoblau nie mow ze bigmac z kuzynem przybijajacy brohoof nie jest swietne

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już mam taki jeden. Mianowicie czarną koszulkę a na niej applejack z opaską na czoło i czarnymi kreskami pod oczyma z jabłkiem bez ogonka, a sama w zębach ma ten ogon z napisem take my friendship ... ekhm, ale chyba takich nie ma :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak już to uderzam 15 października, po godzinie 13. 22 siedzę w robocie do 18.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wakacje się skończyły liczne Ponymeet też. Oba terminy odpadają

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chętnie bym przyszedł, jeśli nie ma limitów wiekowych to postaram się zjawić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sprobuje byc, nie wiem co na to moi rodzice :3.

    A koszulke juz mam, wiec raczej juz nie bede chetny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ej skąd macie koszulki. Nie no dobra mniej więcej wiem skąd, ale powiedzie czy macie jakiś sitodruk, czy naprasowankę jakąś? I jakiej to jest jakości? A i czy to wychodzi drogo? Dzięki za odpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aww, w Krakowie. ~300 kilometrów ode mnie. Nie dam rady, ale w grudniu wpadnę tam na konwent.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakbym się spiął, to może bym się wybrał. Szanse są średnie, ale to najbliższy (jak na razie) mnie ponymeet. Byłoby fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. @Deveel
    Ja akurat kupilem na WeLoveFine. Ale nie polecam. Pomimo tego, że jakość ma w sumie chyba najlepsza, to jest dosc droga w porownaniu do prostszych i rownie skutecznych metod :3.
    Gdzies u mnie w poblizu znajduje sie ponoc serwis gdzie robia koszulki z nadrukami - 60zl na czarnej koszulce okolo, wiec nie jest tragicznie. Nie wiem za to jaka jest tego jakosc, ale chyba powinna byc dobra.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kraków to jakieś około 310 km ode mnie, więc nie ma szans :) Nie obraziłbym się na ponymeet we Wrocławiu (choć nie wiem czy mógłbym być - wiek).

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale na ponymeecie w Krakowie muszę przynieść lube, czy będzie zapewniony przez organizatorów?

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem czy będę mógł wpaść, ale na koszulkę byłbym chętny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No nareszcie :) Będę na 99.9%, tylko nie tak późno jak to było w warszawie, bo nie będzie jak wrócić. O którejś w końcu odjeżdżają te ostatnie autobusy, a kawałek jednak do Krakowa mam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurcze, że też Kraków! A miałbym wasze podpisy :D

    OdpowiedzUsuń
  21. @Drzewo
    Dzięki za informację:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na allgro można znaleźć sporo ofert koszulek z sitodrukiem na zamówienie. Koszulka w cenie, a koszt to ok. 26zł +przesyłka, a jakość zadowalająca, dobre odwzorowanie kolorów itd. Jeśli cena będzie okazyjna to druga koszulko FiM nie zaszkodzi.
    Ps. Mam nadzieję, że organizator zlituje się nad przyjezdnymi i nie zrobi tego spotkania wieczorem?

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie osobiście nie przeszkadzałoby jak całe spotkanie zakończyło się 4 nad ranem. Jak już Galeria Krakowska to proponuje przy fontannie. Każdy kto raz był to miejsce zna i też łatwo znaleźć je dla nowych.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super! już się nie mogę doczekać :D na pewno będę a tak zapytam się was czy możecie mi powiedzieć mniej więcej ile mam wziąć pieniędzy ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Rainbow weź ile zdołasz, będziesz wtedy mógł kupować Nam paliwa :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna by była koszulka ze słynnym yay.

    OdpowiedzUsuń
  27. O której wam pasuje byleby nie 13 bo wtedy mam obiad :P
    Myślałam by się o 17 spotkać ;)
    To który termin wam pasuje najbardziej. Wypowiedzcie się . Ewentualnie można zrobić dwa spotkania :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Dwa razy pić z Wami. Mnie pasuje :]
    Co do godziny to może coś koło 16 ?

    OdpowiedzUsuń
  29. 16~17 to najlepsza godzina :) Mam pyt bo w sumie kolega mi powiedział że coś się kroi, i nw czy jakieś info na fb dajecie czy przez gg się kontaktujecie lub kom, jak to jest? :>

    OdpowiedzUsuń
  30. A po cup cornerze wbijmy do pubu który ma minimini każemy tłumnie przełączyć ten kanał i oglądamy przy browarku oglądamy kucyki o 19 :00
    Hhahaha nie no joke ale ciekawe ilu by się odważyło :(

    OdpowiedzUsuń
  31. i do której by to miało trwać ? wogóle może mi ktoś streścić co byśmy tam robili? bo szczerze mówiąc to pierwszy raz będę brać udział w tego typu wydarzeniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Lionblau, jakbym był po 6 piwach i miałbym na wszystko ... To bym ja się dowarzył.

    OdpowiedzUsuń
  33. Błagam, trochę wcześniej. 14-15 czy jakoś tak... o 18 muszę być na południu kraju, bo przyjaciel ma 18... Nie mogę przegapić tego Ponymeetu ani tej imprezy... zlitujcie się.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdecydować się i podać konkretne info. Godzina, dokładne miejsce w galerii itp.

    OdpowiedzUsuń
  35. Proponuje tak. Tutaj w komentarzach napisać kto idzie i czy da rade w oba dni czy w jeden i niech potem Lionblau zdecyduje kiedy i o której. Ja mam wolne w oba terminy.

    OdpowiedzUsuń
  36. Im bliżej południa tym lepiej. Nie wiem ile zajmuje takie spotkanie, ale do Niedzieli w Krakowie nie zostanę...

    15 to muszę wcześnie, ok 13:00-14:00 bo ok 16:00 muszę spadać z powrotem do ojczystego miasta. (2h drogi)

    22 Mam teoretycznie cały dzień, ale o 18:15 odjeżdża ostatni normalny bus spod galerii Krakowskiej, Więc im wcześniej, tym lepiej.

    Galeria to jedyne miejsce jakie tam znam, więc gdzieś tam można by się spotkać. W razie czego idzie się dopytać miejscowych o drogę.

    OdpowiedzUsuń
  37. Z tego co widzę, to szykuje się dużo przyjezdnych, więc ogólnie proponuję w miarę wczesne spotkanie. 14:30-15:00 zbiórka to licząc minuty potknięcia (bo cośtam) do Cupcake Corner doszlibyśmy na 15:30. Tam można siedzieć ile komu pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  38. Zatem 15 października o 14:30-15:00 zbiórka pod Saturnem w Galerii Krakowskiej i wymarsz w stronę CC tam jest 15 min od GK. Przyjdę ze ślicznym jednorożcem z Toy Story 3 ( nazywa się Buttercup)więc mnie łatwo dojrzycie
    Jednorożec wygląda tak :P:P
    http://as7.disneystore.co.uk/is/image/DisneyStoreUK/437047582198?$full$

    OdpowiedzUsuń
  39. Pewnie przyjdę wcześniej, więc jakby co to jeśli ktokolwiek zobaczy dziwnego typa, opierającego się o ścianę i patrzący z pod byka to będzie wielki i zły Pan Were ( No dobra, nie wyglądam tak strasznie ) .

    OdpowiedzUsuń
  40. Trzymać teraz tylko kciuki żeby mi się udało wybrać na ten cały zjazd. Jak wszystko potoczy się dobrze to koszulka z Amon Amarth pojawi się pod Saturnem.

    OdpowiedzUsuń
  41. Z chęcią wybrałbym się mam blisko mam pytanie czy jest limit wiekowy ?

    OdpowiedzUsuń
  42. przyjechalbym ale internet mi mowi ze autobus tego dnia jest o 8.30, a droga trwa 8h wiec sa male szanse ale bede probowac

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja nie jadę więc więcej się nie udzielam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Holender, akurat, jak opuściłem rodzinne strony, to musi tam być ponymeet :/ Może będę wtedy w domu, w co szczerze wątpię, ale jeśli, to jadę na Kraków. Pytanie: o co chodzi z tymi koszulkami? Idziecie złożyć duże zamówienie do jakiegoś punktu nadruków, tak? Można by się jakoś pod to podpiąć, nie będąc fizycznie obecnym?

    OdpowiedzUsuń
  45. Ok, rozumiem, że lube będzie, ale przynieść dodatkowego nie zaszkodzi ;) Szykuje się świetny ponymeet.

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie wiem czy dam radę. Możliwe że się pojawię ale są na to małe szanse.Kraków jest ode mnie tylko 130km ale też zależy czy 22(sobota) nie będę miał odprawianych urodzin.Jeśli nie to postaram się być tylko że w ogóle nie orientuje się w Krakowie ale jakoś dam radę znaleźć. Wszystko i tak zależy od losu. Co do koszulek ja osobiście planuję zamówić na allegro z nadrukiem własnym i dać sobie na koszulkę Fluttershy i Lune ewentualnie 2 osobne koszulki.

    OdpowiedzUsuń
  47. czy koszulka jest obowiązkowa i czy trzeba mieć skończone 18 lat? Bo jeśli chodzi o dojazd to nie ma problemu.

    OdpowiedzUsuń
  48. Wiek nie gra roli - nikt nie będzie palił na stosie czy ktoś ma 12 czy 26 lat, koszulka nie jest obowiązkowa :P.
    Mam tylko nadzieję, że pojawi się więcej kobiet bo będę rodzynkiem otoczonym przez facetów.

    OdpowiedzUsuń
  49. Też mam taką nadzieje, że będzie więcej kobiet, bo przydałoby się na kimś wzrok zawiesić. Jak będziesz tylko Ty to czuj się zaszczycona mym wzrokiem :P

    OdpowiedzUsuń
  50. Szkoda że mi się nie uda tam być. :( Może tak Bielsko , Katowice lub te okolice Śląska?...

    OdpowiedzUsuń
  51. Na Śląsku już był < zakładka społeczność> a pewnie następny zrobią w listopadzie albo nawet w październiku

    OdpowiedzUsuń
  52. @lionblau , wiem, napisałem tam komentarz jakiś czas temu :) Niestety nie wiedziałem wtedy o FGE i lipa, nie pojechałem. :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Dopiero odkryłem, że w Polsce też są Bronies, a tu taka miła niespodzianka, ponymeet w moim mieście:) Na pewno się pojawię. Mam tylko nadzieję, że o 15 będą już wszyscy żeby móc razem obejrzeć live stream z "Lesson Zero"

    OdpowiedzUsuń
  54. hmmm... Moim zdaniem dobry pomysł. Jakby się spotkać chwilę wcześniej to można gdzieś siąść, złapać laptopem zasięg i wspólnie livestreama obejrzeć. Kraków to nie moje miasto, ale chyba w Galerii Krakowskiej będzie dało się chwycić jakiś sygnał. Ile czasu mniej więcej potrzeba, by się ludzie pozbierali? Jakby cofnąć spotkanie o 30-40 minut to by starczyło czasu na wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  55. a dyskusja na temat ponymeetu na Śląsku chyba umarła śmiercią naturalną(więc nie pozostaje nic innego jak czekać na rozwój wypadków) :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Że też nie tydzień później... 21 października, 22 również, jestem w Krakowie. Może wtedy jakieś małe, kameralne spotkanie? :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Tylko, że o 15 się już zaczyna odcinek. Nie wiem czy się wyrobimy z całym znalezieniem się itd. Jeśli wszyscy się zbiorą na czas to OK, ale nie lubię ryzykować :). Jedzie ktoś z okolic Bielka-Białej, Kóz albo Kęt... bo samemu to trochę smutno w autobusie siedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Odcinek Ci nie ucieknie. Procenty tak

    OdpowiedzUsuń
  59. Jak ja bym chciał być na tym ponymeecie, tylko niestety miałbym jakieś 700km do przejechania. Być może coś wymyślę, ale szanse są nikłe :(

    OdpowiedzUsuń
  60. Szkoda ze nie dam rady przyjechać (choć 100 km to niezbyt daleko) ,ale cały dzień zajęty :(.
    Na pewno w przypadku jakiś konwentów w Krakowie na pewno się pojawię

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja od razu mówię że odpadam 22 myślałam że dam radę ale tylko 15 wchodzi w grę. Może Mere coś wymyśli :P:P

    OdpowiedzUsuń
  62. ...
    Ile by zajęło przejście 700 km pieszo?

    OdpowiedzUsuń
  63. Przyjmij sobie, że chód miałbyś z prędkością 5km/h. Do tego musiałbyś obliczyć czas na odpoczynek, wypadki losowe itp.

    OdpowiedzUsuń
  64. Niestety nie, ja będę mógł tylko 15 października, a i to nie zjawię się na długo.

    OdpowiedzUsuń
  65. Piszę się na 15/16, odpadam jeśli 21/22.

    OdpowiedzUsuń
  66. 15 październik to wpadam tylko na 45 minut,bo o 16:00 mam powrotny autobus.
    21 październik powinienem mieć wiele więcej czasu.

    OdpowiedzUsuń
  67. Mam pytanie co do szczegółów co będzie po udaniu się do Cupcake Corner??

    OdpowiedzUsuń
  68. To zależy ile będziecie mieć kasy i ile nas będzie.
    Ja mam darmowe bony na średnią pizze do Tellepizzy wystarczy zrobić zamówienie na 21 zł lub więcej. Piwo i Colę też tam można kupić a lokal nie jest oblegany i znajduje się kilkanaście minut od rynku. Jest na trasie do Dworca Głównego - jakby ktoś przyjechał pociągiem ma kilka przystanków (dokładnie 5 od Dworca)

    OdpowiedzUsuń
  69. Nie mogę się doczekać będzie super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. @ LIonblau

    Tobie łatwo powiedzieć 5 przystanków od dworca

    Heh ja spróbuje wpaść ale nie wiem czy dam rade ze względu że nie mogę namówić nikogo innego i wracanie pociągiem samemu w nocy mi się bardzo nie uśmiecha :( a żaden ze znanych mi Brony nie che udzielić mi pomocnego kopytka i użyczyć chatki dla CMC :P

    OdpowiedzUsuń
  71. Ej, było coś w Lublinie?

    A tak w ogóle to ja bym proponował żeby wszyscy którzy do tej pory organizowali to niech się zbiorą i zrobią jeden wielki zjazd z całej Polski ale wtedy kiedy każdy by miał czas, np: w ferie lub w lato.I to by był taki coroczny wielki zjazd. Ale takie pomniejsze by się oczywiście dalej odbywały tylko ten by był największy z największych.

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy - taki zjazd to jest niesamowicie trudny logistycznie temat. Bo nie wyobrażam sobie spotkania 200 ludzi, by "pogadać"

    OdpowiedzUsuń
  73. @lionblau
    Chodzi ci o lokal na Podgórzu czy na Karmelickiej?
    Pytam się bo byłaby opcja na zarezerwowanie paru stolików w pobliskim klubie, aby po konsumpcji poskakać trochę przy muzyce:)
    @Frey
    Wbrew pozorom, wcale nie jest to takie trudne do realizacji, potrzeba tylko 5 odpowiedzialnych osób, no i ludzi którzy na to by przyjechali:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Myślę o tym raczej jak o takiej imprezie tylko wtedy dużo trudniej będzie takie coś zorganizować.Ale zawsze można by było to jakoś ograniczyć, tak jak chociażby zjazd fanów ale tylko z For Glorious Equestria. A póki co ponawiam pytanie było coś w Lubline? A jak nie to planuje ktoś coś?

    OdpowiedzUsuń
  75. sz6sty - organizowałem zloty forów, na 20-50 osób i wiem jakie to jest trudne. Choćby kwestia lokalu (no chyba że plener, wtedy jakiś grill, koce, mnóstwo), ewentualnego noclegu dla ludzi z daleka, komunikacji, wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  76. było by to możliwe ale w Lecie bo w zimie nie wykonalne cza było by wynająć lokal itd a w lecie można by to było zrobić po prostu w jakimś parku placu czy jakimś odludnym ciekawym miejscu

    OdpowiedzUsuń
  77. add pozatym jak sie fandom dalej bedzie rozwijać to jak bym miał lokal To bym udostepnił moze sie kiedys trafi taki bronek

    OdpowiedzUsuń
  78. Niestety nie wiem ile osób można się spodziewać.
    Zrobimy to na żywioł a następne ponymeety będą bardziej zorganizowane ;)

    Jak ktoś przyniesie laptopa z netem (dostępem do wifi) to można będzie robić relację z ponymeetu na żywo ( pewnie mere jump coś sobie przygotuje na pendrivie) Ja wezmę kabelek od mojego Sony więc zdjęcia też można będzie na bieżąco zgrywać -weźcie pendrivy.

    Myślę że Stream'a nie obejrzymy - ale odcinek pojawi się najpóźniej w 40 min po napisach końcowych. Ostatnio bronies z USA prześcigają się kto pierwszy umieści odcinek na youtubie :P

    Nie wiem jak jest z kanałem Minimini np tvn można oglądać na żywo czy Minimini też - fajnie by było obejrzeć sobie odcinek o 19:00
    chociaż i tak w niedzielę jest powtórka..

    Weźcie swoje figurki ;) Okulary przeciwsłoneczne wskazane dla tych co nie chcą pokazywać twarzy.

    Mam jeszcze w planie zrobienie wspólnego zdjęcia jak już się zbierzemy przed Saturnem i wysłania go do ED - być może pokażą nas w którymś nocnym wątku.Co wy na to ?

    No i przede wszystkim trzymajcie kciuki by pegazy na 15 października nie sprowadziły deszczu.

    OdpowiedzUsuń
  79. O, info o tym spotkaniu pojawiło się na EqD - o dziwo z linkiem do tego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  80. Dammit:/ Akurat przeprowadzam się do Krk, ale od listopada. Mam nadzieję, że event będzie cykliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  81. Byrpheros to podaj tutaj linka do tamtego posta.

    A ja nie mam żadnych figurek. Będę czystym graczem :P. Niech ktoś przyniesie kamerę, albo aparat z funkcją taką i z dobrym mikrofonem.

    OdpowiedzUsuń
  82. @WereWolf
    Ja podam. http://www.equestriadaily.com/2011/10/nighty-roundup-124.html

    OdpowiedzUsuń
  83. No, ale bardzo się rozpisali o Nas :P

    OdpowiedzUsuń
  84. @Lindil postaramy się pewnie jeszcze przed świetamy o kolejny ponymeet. Oby w tym roku za szybko nie spadł śnieg :(
    Niech bronies śląskie ruszą zady i nich zrobią ponymeeta kolejnego bo się ludzie dopominają ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. @sz6sty chodzi o lokal na karmelickiej i z tego co widzę będzie bardziej to improwizacja - idziemy do CC na 100%

    OdpowiedzUsuń
  86. @WereWolf
    Mogę zapewnić jakiś rejstrator video

    W mojej małej głupiutkiej główce tli się chytry plan przyniesienia paru metrów kabli, którymi jeśli obsługa lokalu się zgodzi będzie można podłączyć do dużego TV mały komuterek z małymi kucykami. Co Wy na to?

    OdpowiedzUsuń
  87. Będzie to najbardziej kiełbaskowa impreza na jakiej będę od tygodni xD. (łapiecie? - kiełbaskowa- bo będą tam sami faceci xD )

    Ciekawe ilu z was jest z polskiego fandomu furry :)

    OdpowiedzUsuń
  88. I just left Poland a month ago! I was living in Krakow for about 9 months and it would have been pretty fun to meet some Polish bronies (since I first discovered ponies in Poland)! Oh well, it's probably for the best since my spoken Polish is terrible anyways.

    OdpowiedzUsuń
  89. Wow... ostatnim razem się tak cieszyłem gdy wyszedł pierwszy odcinek drugiego sezonu. Przeglądam sobie Equestria Daily, a tu widze Poland Brony Meetup... w końcu!!! Krzesło mi o mało nie poszło pomimo że i tak nadwyrężone było gdy żem podskoczył z radości! :D

    OdpowiedzUsuń
  90. ja mam takie pytanie a mianowicie czy jechal by ktos z Włocławka albo z Płocka

    OdpowiedzUsuń
  91. ty... ale ja nie mam laptopa D:

    OdpowiedzUsuń
  92. Ja sobie wracam z zajęć i psioczę, że studiuje już rok w Krakowie i nadal nie znam ludzi o podobnych zainteresowaniach, a tu na Equestria Daily news o spotkaniu w Krakowie. :D

    Zatem jak pod Saturnem długowłosy koleś ze StarCraftową koszulką "Legalize Stimpacks" będzie sondował jednorożca, to wiedzcie, że swój!

    Ciekawe ile wśród obecnych fanów maniaczy też Warhammera 40k/manga & anime/deathcore/Japonię ogółem (Japonistyka się kłania). :D

    OdpowiedzUsuń
  93. W sobotę pracuję, nie wiem tylko czy rano, czy nocna zmiana, więc 50% że uda się być. Gdyby się udało, mogę wziąść ze sobą palmtopa.

    I jedno zasadnicze pytanie- w tym Cupcake Corner zostajemy do końca, czy potem zmieniamy lokal? Gdyż nie wykluczam, że może być w tym dosyć drogo.

    OdpowiedzUsuń
  94. YASHA, masz tutaj fana Warha jak i anime, Japonie ogólnie też, więc jak cię ujrzę to dam znać o swojej obecności :D

    OdpowiedzUsuń
  95. lionblau to jakby co, facet w koszuli, ramonesce, lenonkach i długich włosach to ja, bo jak wcześniej pisałem, mogę być wcześniej. Jestem uzależniony od rozkładów jazd pociągów.

    OdpowiedzUsuń
  96. Ja tak samo będę wcześniej, prawdopodobnie dużo wcześniej, wiec jakby co to facet w okularach krótko obcięty, biały polar z białą podkoszulką, zielona torba naramienna, i zapewne będę coś czytał czekając na Meet, wiec książka w łapskach.

    OdpowiedzUsuń
  97. Wybaczcie, że tutaj o tym piszę ale mam pewną sugestię. Ponieważ są ludzie, którzy pracują sobotę więc może by zastanowić się nad organizowaniem ponymeet'ów w niedzielę? Myślę, że wtedy nawet pracujący w sobotę dali by radę być.

    OdpowiedzUsuń
  98. Hmm, postaram się zagościć. W końcu jak można nie pojechać na meetup w Polsce? (Na Aninite w austrii udało mi się rozminąć z bronies którzy tam byli :/)

    OdpowiedzUsuń
  99. @Seba ten jest robiony na szybko być może następny będzie w niedzielę ;)

    OdpowiedzUsuń
  100. Dobra, wszyscy wstydliwi lekko więc jak będę pod Satrunem po prostu troszkę uwagi na siebie zwrócę jakbym się pojawił wcześniej i będzie wszystko wiadomo :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Z Wrocławia do Krakowa nie jest tak blisko... Ale nawet tłukłbym się PKP ponad 4h, tylko ważne jest jedno:
    Czy jest limit wiekowy.
    Otóż 18 wiosen skończę dopiero w najbliższym lutym, dodatkowo spotkałbym się z jeszcze młodszym brony'm, a nie chcę wpaść niezapowiedzianie na imprezę 18+...

    OdpowiedzUsuń
  102. PoldekPL, jakbyś jechał to ja też z Wrocka i wybieram się PKSem o 7:50, więc jakby co to sie odezwij na skype: hasukehikaru, albo tutaj skrobnij.

    OdpowiedzUsuń
  103. @Hasuke Właśnie wszystko zależy od tego czy będzie tam miejsce dla mnie (należę do wymierającego gatunku abstynentów :P)

    OdpowiedzUsuń
  104. @Poldek - też nie przepadam za napojami +18, ale chyba nic sie nie stanie jak nie będe po prostu pił, co ;p? Chociaż ty nie skończyłeś 18, więc nie wiem jak w twoim wypadku z wstępem do tego pubu... ale jakbyś jednak się wybierał i to tym samym transportem, to szukaj faceta z afro/kucykiem, torbą na ramie i w czarnym polarze.

    OdpowiedzUsuń
  105. @Hasuke A ile się tłucze tym PKSem?

    OdpowiedzUsuń
  106. @Poldek: Tyle co pociągiem - 5h, co zostawia godzinny margines błędu. Do jazdy pociągiem mam niechęć, bo jakies 50% moich wycieczek z PKP zawierały 2-3 godzinne stanie w szczerym polu.

    OdpowiedzUsuń
  107. niestety nie znalazlem nikogo z kim moglbym jechac(a sam nie moge ;/) wiec jedyne co mi pozostaje to zyczyc wam udanego spotkania.
    na jakiej stronie bedziecie ogladac odcinek?

    OdpowiedzUsuń
  108. @Hasuke dodałem się na skype, trzeba zgadać szczegóły

    OdpowiedzUsuń
  109. @kacpernet95 ten sam problem szkoda ze nikt nie udzieli chatki dla zbłąkanych kucy fanów z daleka

    OdpowiedzUsuń
  110. bo mógłbym wpaść ale bym musiał po o 17-20 wracać mam pytanie do innych z daleka do której będą siedzieć i jak planują powrót ? może ktoś zostaje na noc i coś wynajmuje to bym się dołączył albo ma zamiar spędzić noc na klace schodowej itd itp takie rzeczy tez przerabiałem (ale samemu to żadna frajda w szczególności na takim zimnie ciężki los kucyka oj ciężki)

    OdpowiedzUsuń
  111. organizować w niedziele to kompletnie zły pomysł w szczególności dla przyjezdnych musieli by wcześniej wracać mniej pic ....

    OdpowiedzUsuń
  112. ja bym musial wsiasc w autobus o ~2 w nocy potem 1.5godz czekac na pociag lub 2 autobus i o okolo 14 bylbym w krakowie, a powrot to podobno bylby autobus o 19:20(ewentualnie tez gdzies przesiedziec noc bo nie jestem pewien tych rozkladow a potem jakos wrocic), najlepiej wziasc namiot i na srodku galeri/rynku sie rozbic i przenocowac xp

    OdpowiedzUsuń
  113. Wiem że nie w temacie ale chce powiedzieć coś o polskiej wersji mlp
    Glosy:
    Twilight-pasuje
    Applejack- brakuje akcentu i "tego czegoś" ale jest dobrze
    Fluttersh- nawet da sie zniesc
    Rarity- pasuje
    Rainbow- jak dla mnie perfect
    Pinke- dobrze
    Spike- do kitu
    i dlaczego NightmareMoon przetlumaczyli na Księżniczkę Lune tak po prostu
    opening brzmi dość znośnie ale rewelacji niema



    pisze tutaj bo jeszcze niema posta

    OdpowiedzUsuń
  114. Jest post i nie spamuj tam gdzie nie potrzebne, a jak nie widzisz o tym posta, to se kup okulary.

    OdpowiedzUsuń
  115. powiedzcie jak się czujecie przed spotkaniem na którym mnie nie będzie :(

    OdpowiedzUsuń
  116. Ja się zbieram o 14 pod Saturnem powinnam być koło 14:45 będziemy czekać do 15:!5 bo dziś sobota i pewnie trochę się ludzi spóźni ze względu na sobotni rozkład;)

    OdpowiedzUsuń
  117. Hmm... no, nie wiem jak Wy, ale ja tam jestem bardziej niż kontent! Świetne spotkanie!

    OdpowiedzUsuń
  118. @Gombie_Zoblin: Rzekłbym nawet epickie:)
    Chyba wszyscy się zgodzą, że było bardzo przyjemnie i trzeba jak najszybciej to powtórzyć.
    lionblau, czekamy na zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  119. Prawie 30 osób nam się uzbierało! Nikt się chyba tego nie spodziewał :D

    OdpowiedzUsuń
  120. Było bardzo fajne - zwłaszcza to oglądanie kucyków Lesson zero na samym szczycie Galerii Krakowskiej, niezapomniane !!!. Zdjęcia zostaną wysłane jutro po południu, wszystkim którzy wpisali się na kartkę i podali mi swój mail.
    Tym którzy się nie wpisali bardzo proszę by w tym temacie wpisywali swój adres.

    OdpowiedzUsuń
  121. Ludzie, było super! Cieszę się, że mogłem się w z wami spotkać!

    OdpowiedzUsuń
  122. Brohoof dla Krakowskiego (i okolicznego, czasami wybiegającego nawet do Wrocławia) fandomu! Pomimo tego, że nie zdołałem was znowu zobaczyć po tym, jak obejrzeliście odcinek, generalną tendencją była u mnie niemożność zdjęcia ucieszu z gęby. Oby prędko następne takie spotkanie! Dwie sprawy:
    1) pisałbym się w razie czego na zrobienie relacji ze spotkania. Jeżeli ktoś woli bardziej, nie ma sprawy, oddam fuchę.
    2) co z koszulkami? Temat ten, nawet jeżeli był poruszany, mnie jakoś ominął

    OdpowiedzUsuń
  123. Jako, że nachalnie o info o koszulkach prosiłem to dostałem. Zorganizujemy głosowanie na 1 wzór koszulki (tutaj na blogu :p) I drukniemy serię z zwyzcięskim wzorem. Z tego co zrozumiałem.

    OdpowiedzUsuń
  124. A wyszło to naprawdę zarąbiście. Spodziewałem się, że będzie 15, maksymalnie dwadzieścia osób- a tu 30! Czyli są jednak w Krk i okolicach Bronies:)

    Co prawda w Cupcakes nie było zbytnio miejsca, a w lokalu obok byli kucykowi rasiści, ale i tak fajnie wyszło, szczególnie z końcówką i oglądaniem odcinka w galerii Krakowskiej.

    Dominowali jednak mężczyźni, choć przedstawicielki płci pięknej nie były tłem( szczególny szacunek dla Lionblau, która starała się zapanować nad naszym bydłem oraz robiła niemal za trzech:).

    Fajnie też Mere Jump że się pojawiłeś, miło
    spotkać osobę, która jest masta na tym forum.

    Czekam z niecierpliwością na zdjęcia, bo coś w końcu trzeba umieścić na "krew i honor":P

    OdpowiedzUsuń
  125. No wiec umieszczam:

    samir_duran@tlen.pl

    Pozdro dla wszystkich naszych ukochanych Bronies! To było niezapomniane uczucie ^_^

    Samir sie odmeldowywuje ^_^

    OdpowiedzUsuń
  126. Oł, moja głowa. A spotkanie było wyśmienite. Szkoda, że nie było mnie dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  127. Wybaczcie, że tak wcześnie musiałem się zmyć, ale siła wyższa. Kumpel, z którym znam się 14 lat miał osiemnastkę... Nie martwcie się, już pokutuję za swoją niecną zbrodnię... OMG ale ten komputer głośno pracuje...

    OdpowiedzUsuń
  128. Nie zauważyłem komentarza... husky.kaski(at)gmail(dot)com

    OdpowiedzUsuń
  129. No wiec mina strażników miejskich w pełnym rynsztunku, gdy przechodzili obok nas pod Cupcake Corner była niezapom,niana... I oczywiście zwątpienie pana Kasjera kiedy dowiedział się że ma 30 osobową kolejkę i napedzimy mu interes.

    OdpowiedzUsuń
  130. Spotkanie super, nie spodziewalem sie tylu NORMALNYCH ludzi :D Czekam na zdjecia i relacje. I jeszcze jedno, ktorys z bardziej uzdolnionych artystycznie podawal swoje konto na deviancie, zna ktos namiar ?

    OdpowiedzUsuń
  131. elmutanto.deviantart.com

    Jeżeli może chodzi o tego co pokazywał dwie główki swojego OC POny, to o mnie chodziło.

    OdpowiedzUsuń
  132. http://www.facebook.com/profile.php?id=100001898971074

    Część zdjęć, które mi się najbardziej podobały, przypięte na mojej ścianie ^_^ IDENTYFIKOWAC SIE XD

    OdpowiedzUsuń

Tylko pamiętajcie drogie kuce... Miłość, tolerancja i żadnych wojen!