Pierwsza polska fanowska gra MLP:FIM


Czy można oczekiwać lepszej wiadomość w sobotni poranek niż ta? Odpowiedź jest krótka: nie można. Co prawda mail przyszedł do mnie wczoraj o 23:30... ale dopiero dziś go zauważyłem.
Do rzeczy:


Byrpheros zajmuje się pisaniem gry o tytule: Equestria Tales. Gra ma być połączeniem RPG, platformówki i przygodówki. Gra jest oczywiście dopiero w początkowych fazach, ale jej twórca obiecał, że na dniach ukażą się nowe informacje i materiały z nią związane.

Informacja o grze ma niedługo ukazać się na Equestria Daily, jednak dzięki uprzejmości autora, my pierwsi dostaliśmy o niej wieści.


Byrpheros wysłał też do mnie trzy screeny. Zastrzega jednak, że nie przedstawiają żadnej lokacji z gry, a grafika powinna ulec jeszcze znacznej poprawie. Jak dla mnie, już jest na bardzo wysokim poziomie, szczególnie, że jest to projekt jednoosobowy (nie licząc jednego modelu Twilight).

Co jest warte uwagi, w grze widoczny będzie efekt systemu dnia i nocy.
Dla porównania: pierwszy screen poniżej został wykonany w poranek, natomiast drugi w południe:


Jak więc widać - już teraz mamy do czynienia z rozbudowanym i dobrze zapowiadającym się projektem. Z przyjemnością będę informował o postępach w jego tworzeniu.
Gra nie posiada jeszcze swojej strony, twórca podaje jednak swojego maila: byrpheros@gmail.com
Tak więc, gratuluję i trzymam kciuki!

Komentarze

  1. Wygląda ciekawie :). Szczególnie podoba mi się ten cel-shading. Trzymam kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma osoba bardzo lubi to, co tutaj widzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po tych 3 screnach trudno ocenić grę, ale grafika jak na produkcje jednoosobową jest w porządku.
    Póki co czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow kucyki mają już własną grę

    OdpowiedzUsuń
  5. @Anonimowy
    Jeszcze nie. Większość wielkich gier jest w fazie tworzenia.

    Co do gry, wygląda ładnie. Nawet w takim stanie. Co prawda brakuje kilku tekstur (niebo, trawa, chmurki w tle), ale naprawdę mi się podoba. A ta część RPG najbardziej mnie kręci. Ciekawe, czy będzie to jak w Gothicu, że część RPG to tylko staty i questy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie gra nie powala (maniak konsolowy jestem bueheh.), ale jak na produkcję jednoosobową wypada bardzo dobrze. I model Twilight jest bardzo fajny, znośny w przeciwieństwie do tego, co było na DeviantArcie prezentowane przez kogoś.

    No i ciekawe w ogóle na czym ta gra będzie polegać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Minecraft też przez jedną osobę był tworzony...
    Czekam(y)...

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że mój projekt dostał tak ciepłe przyjęcie. Zachęca to do dalszej pracy, choć nie mogę poświęcić tej grze tyle czasu ile bym chciał (praca i inne duperelkowate obowiązki).

    @Kurisu Fuyuumi - Elementy RPG będą ograniczone, nie będzie typowych liczbowych statystyk, dostaniemy za to coś w rodzaju drzewka umiejętności, poboczne questy, świat do zwiedzania i mam nadzieję ciekawą historię.

    OdpowiedzUsuń
  9. SonicTheHedgehog179 sierpnia 2011 23:52

    Wygląda mi trochę na Legend of Zelda, ale może to nawet dobrze. Twórcy życzę powodzenia w końcowym projekcie, chętnie bym zagrał.

    OdpowiedzUsuń
  10. No no. Wygląda nieźle.

    Jednak nie przesadzał bym z optymizmem. Zbyt często takie jednoosobowe projekty, albo wychodziły niedorobione po dłuuugim czasie, albo w ogóle je porzucano.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uuu. Dawno nikt tu nie pisał.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieje że hasbro nic nie zrobi z tą grą :P trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tylko pamiętajcie drogie kuce... Miłość, tolerancja i żadnych wojen!

Popularne posty